Cl1ck Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 VRIIMG drepte hunder. Aka: Jeg forstod ikke noe av det du mente. Hva er HAARPS? Hundratusentals fåglar och fiskar har dött av HAARPS plasma-strålning. http://www.youtube.com/watch?v=SL2VtACGWi4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 LOL at youtube conspiracy bullshit. 8 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Irriterer meg at 99% av mine amerikanske venner ikke kan å skrive! Helvette så slitsomt det er å lese når de skriver med kun små bokstaver og uten noe tegnsetting whatsoever. Endret 7. januar 2011 av MartinF 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) VRIIMG drepte hunder. Aka: Jeg forstod ikke noe av det du mente. Hva er HAARPS? HAARP/NWO er konspirasjonsteoretikernes versjon av Satan. Der er liksom all ondskap i verden satt i system av det de mener er en gjeng onde reptilmennesker (aka NWO) som elsker å se Afrika sulte, hjernevaske den vestlige verden, forårsake oljeutslipp i Mexicogulfen, rasere WTC og forårsake jordskjelv rundt omkring. Det er ikke grenser på hva HAARP og NWO er i stand til å gjøre liksom, og hvor mye resurser de bruker på å gjøre hverdagen verre for alle som ikke er like onde som dem. Sjekk ut Nyhetsspeilet.com eller søk deg litt rundt på YouTube for mer lulz. Stefaren min jobber for HARP btw. Endret 7. januar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 At jeg har fått min n-te betennelse i høyre ringfinger. Som vanlig forårsaket av at jeg har klippet neglene mine. Samt at jeg - til tross for innkjøp av dobbelt så stor koffert - fortsatt ikke får med meg alt jeg vil ha med meg opp til Trøndelag. Dog, før var det plassmangel, nå får jeg bare overvekt herifra til helvete. :| Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Irriterer meg at 99% av mine amerikanske venner ikke kan å skrive! Helvette så slitsomt det er å lese når de skriver med kun små bokstaver og uten noe tegnsetting whatsoever. lol få deg bedre venner Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Irriterer meg at 99% av mine amerikanske venner ikke kan å skrive! Helvette så slitsomt det er å lese når de skriver med kun små bokstaver og uten noe tegnsetting whatsoever. lol få deg bedre venner Jeg håper du unngikk tegnsetting og store bokstaver bevisst. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 ingen er så dumme at de unngår tegnsetting store bokstaver og andre enkle skrivefeil med vilje tror jeg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tenkte jeg skulle prøve å kutte ut all brødmat, men oppdaget at da må jeg kutte ut så mye annet godt også(som frokostblanding) Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ettersmaken på Hextril og den stygge fargen det har. Hextrilen er rosa og ekkel Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 ingen er så dumme at de unngår tegnsetting store bokstaver og andre enkle skrivefeil med vilje tror jeg da "Runarz kosebamse" ? Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Irriterer meg over "Laster..." Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) ingen er så dumme at de unngår tegnsetting store bokstaver og andre enkle skrivefeil med vilje tror jeg da "Runarz kosebamse" ? Ja. Hvem er ikke det? Endret 7. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Makes sense hvis dere begge sitter i fengsel. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Later til å ha fått en ekstremversjon av forkjølelse eller noe. Jeg sitter med vinduet på vidt gap og nesten svetter her, midt i Januar. Gikk meg en mindre tur i T-skjorte i stad også. Jeg blir jo ikke kald. Irriterer. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Irriterer meg over "Laster..." Fant ut at den var morsomere på engelsk: Endret 7. januar 2011 av Ajaco 3 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Irriterer meg over "Laster..." Ja, hvorfor i eselballen er den der? o.0 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 ingen er så dumme at de unngår tegnsetting store bokstaver og andre enkle skrivefeil med vilje tror jeg da "Runarz kosebamse" ? Ja. Hvem er ikke det? Jeg, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå