Gavekort Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Prøver bare å se positivt på ting! Her oppe finnes det ikke politi. Selvfølgelig prøver man å skifte dekk så fort som mulig, men når vinteren kommer så brått så er man litt unnskyldt. Nei man er ikke unskyldt. Vintern kommer vist litt "brått" på hvert år for mange, at dere aldri lærer?! lager trafikk-kaos hvert år. Man kan ikke forvente å få skiftet dekk på morgenen når snøen kommer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Man kan ikke forvente å få skiftet dekk på morgenen når snøen kommer. man kan gjøre det noen dager før. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har hørt om en magisk ting som heter værmelding. Den pleier å gi en ok pekepinn på når vinteren "brått" kommer. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Men den har jo ikke stemt så langt i år, hvorfor skulle den begynne å stemme nå? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 NEI datasmurf ikke begynn å forsvsare unskyldninger til å ikke ha "rukket" å lgt om. irritasjon: fant nå glassbråt i senga mi? what the hell?! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 man kan gjøre det noen dager før. Ikke alltid, av og til har man ikke radio eller TV (hyttetur). Noen må bli unnskyldt, men andre er bare late. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mistet strømmen her plutselig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Man kan ikke forvente å få skiftet dekk på morgenen når snøen kommer. man kan gjøre det noen dager før. Joda. Men da blir det plutselig en liten unnskyldning for å ikke ha det første snødagen. Det er ingen som scouter etter snø midt i Oktober for å ile seg bort i garasjen og skifte dekk. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Flagg. Makan til symbolsk dritt skal man lete lenge etter. Hva så om flagget berører bakken? Det er bare et forbanna tøystykke. Folk som er "høyere oppe" i samfunnet klikker jo helt mongo om noe sånt skulle skje. Så barnslige og symbolske de er. Noen ganger føler jeg meg mer voksen enn sånne gamle nasjonalistiske flaggjævler, fordi jeg innser at flagg er et tøystykke, og det kan like gjerne brennes for min del. Leste nettopp et dokument med flagginnstrukser som rektor på universitetet der jeg jobber hadde skrevet. Er pissed for det stod så mye unødvendig dritt bare for å gjøre et enkelt tøystykke så komplisert som mulig. Endret 22. oktober 2010 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 ...hæ? ikke diskuter med meg. Vi kan konkludere med at det i de fleste tilfeller er latskap og egoistikhet. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Enig med deg kakemot. Gypsy: Nei, som oftest er det idioti som gjør at man ikke skifter til vinterdekk, men noen ganger er det faktisk en god unnskyldning også. Jeg ville ikke akkurat sagt at det er egoistisk å øke sannsynligheten for at du krasjer med 75%. Endret 22. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) ja enig. jo det er egoistisk. Endret 22. oktober 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Hva er egoistisk å krasje med en bil fordi man ikke skifter dekk? Det er bare trangsynt, idiotisk, korttenkt og dumt. Hvis jeg var fryktelig egoistisk hadde jeg gjort alt for å unngå sykehuset, ikke motsatt. Endret 22. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja ok da, kansje enig i det alikavel. Men dem som legger ut på sommeredekk tenker neppe at dem skal krasje, dem vil bare komme seg til a til b som vanlig. Idioter da. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 De jeg bor på hybel med forsyner seg av mitt kjøkkenutstyr. Jeg rører ikke deres, men de skal røre mitt. Må seriøst begynne å ha stekepanne og kasseroller og lignende på rommet mitt, hvis ikke dette slutter Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er det sånn at de ikke vasker opp etter seg etter matlaginga? Om ikke så ser jeg ikke problemet, er bare for deg å bruke deres stuff også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Alle nettaviser flooded av Rooney-vås. Jeg orker ikke mer om han. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er det sånn at de ikke vasker opp etter seg etter matlaginga? Om ikke så ser jeg ikke problemet, er bare for deg å bruke deres stuff også. De bruker det og vasker ikke opp etter seg. Grunnen til at jeg kjøpte meg egne ting er fordi deres tinge er gamle og ødelagte. Stekepanna deres for eksempel har masse rester etter mat som har svidd seg fast, kasserollene har muggflekker og lignende. Hvis de ikke vil bruke de tingene så får de faen meg kjøpe sine egne nye ting. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ey! har du de gamle romkameratene til broren min? akkuratt derfor han flytta jo! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja neste semester skal jeg jaggu meg søke meg inn til en av studenthusene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå