Delvis Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Hva skal jeg si da? Har glemt å bruke Hawai skorta mi i 10 år. Moren min terper på at jeg må få meg sånn skjorte i stedet for de tette poloskjortene jeg bruker, men jeg har ikke klart å koble. Selv om den henger i skapet.. Nei meg og klær.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Hva skal jeg si da? Har glemt å bruke Hawai skorta mi i 10 år. Moren min terper på at jeg må få meg sånn skjorte i stedet for de tette poloskjortene jeg bruker, men jeg har ikke klart å koble. Selv om den henger i skapet.. Nei meg og klær.. Si til mora di, att ho spanderer en skorte eller t-trøye som du bestemmer selv er mye kult på internet Delvids da glemmer du ikke gå med en kul skorte eller t-trøye da. har en fotball trøyer en er veldig kull å sjelden umulig å få tak i nå er hjemmetrøya til barcelona footballclub. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Glemt å bruke favoritt tskjorten min disse dagene det har vært fint vær. Faen heller Da synes jeg du bruker den i morgen. I dag var siste dag med sol 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) I dag var siste dag med sol Jepp. Endret 22. september 2016 av Delvis Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Når man har en laptop i ''grenseland'' for å spille ett spill man eeeelsker (vil si at når jeg reinstallerer win 8.0 så kræsjer spillet hele tiden, men så fort jeg oppdaterer til win 8.1 så funker det perfekt!) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) feil tråd. Endret 21. september 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Nei riktig tråd, glemte å legge ved at jeg må oppdatere HVER ENESTE GANG jeg tar en reinstall av win 8 er verdt det, men sååå irriterende. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Nei riktig tråd, glemte å legge ved at jeg må oppdatere HVER ENESTE GANG jeg tar en reinstall av win 8 er verdt det, men sååå irriterende Jeg postet i feil tråd, her er riktig tråd 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Finner ikke tilbake til sivilisasjonen etter Pokémon jakt. Bittelitt måneskinn, men ikke nok til å finne veien hjem. Falt nesten ned en skrent, men kjente at jeg satte foten ut i ingen ting. Fikk den avsidesliggende gymmen, men det kan diskuteres om det var verd det. Endret 22. september 2016 av BadCat 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 GPS? Lykke til, håper du kommer deg hjem snart! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Kom meg ut av skogen, men det var en skummel time. 2 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Gotta catch 'em all! Og, eh diaré er jo alltid like gøyt. 1 Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Hvorfor må jeg spise for ikke å dø, noe så teit. Endret 13. november 2016 av bleue 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ting som ikke funker. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hvis man sitter på bussen, og det plutselig begynner å klø veldig i nesen! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hvis man sitter på bussen, og det plutselig begynner å klø veldig i nesen! Bare å klø seg det.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hvordan facebook-systemet snører inn nettet av mennesker rundt deg. Alle mulige slags folk kobles i hop på vennelister på kryss og tvers av hvem du har hatt med hva å gjøre. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Dubious, den 22 Sept 2016 - 20:45, sa: WeirdFace, den 22 Sept 2016 - 19:48, sa: Hvis man sitter på bussen, og det plutselig begynner å klø veldig i nesen! Bare å klø seg det.. Og så legge igjen nesebusene sine i buss-setet, eller på stol-ryggen foran seg kanskje? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Såkalte ''youtube heroes'' som skal lanseres nå.. Si bye bye til muligheten å si din mening uten å bli sensurert på youtube. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Har fått opp 4 venner på Facebook som har "merket seg selv som trygg under The Protest in Charlotte, North Carolina". Er det egentlig nødvendig når man ikke en gang er i nærheten av det stedet? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå