Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Helt ny mini-PC i absolutt økonomi-klasse.

På dag 1 prøver jeg å laste ned Windows 10 anniversary update, og får beskjed om at jeg må ha 16 GB ledig. Har bare 15, selv uten å ha installert noe.

Det kan lønne seg å kjøpe litt dyrere hardware.

Selv om det er supertilbud på Lefdal.

Jeg løste det ved å installere Linux Mint, da jeg fikk beskjed om at jeg manglet 10 GB med plass for å installere siste builden av Windows 10. Ved mindre du spiller veldig mye (og det skal du vel ikke på en mini-PC uansett), så trenger du ikke Windows.

Har du akkurat samme maskin som meg? Hvordan får du inn Linux på den? Den har ikke BIOS, kun EFI.

Jeg kommer inn i en boot-meny der jeg kan velge boot device, men har ikke fått den til å detektere minnepinne, med unntak av minnepinne med Windows på, i micro USB-porten. Kan den boote fra USB-portene på tastaturet også? Hvordan får jeg den til å boote Linux?

Jeg har en Asus ett eller annet. Om jeg har samme maskin som deg aner jeg ikke. Den har 32GB flash minne. Og istedenfor å levere den inn så installerte jeg Linux på maskinen.

Lenke til kommentar

Du er ikke kul når du spør kompisen din om det er ok å sparke til den litt over 3 kilo bikkja som løper forbi deg. 

Ja, hun fikk lov til å løpe av båndet de siste hundre metrene hjem, sent på en søndag kveld (fordi jeg ikke er ett rasshøl som lar bikkja løpe rundt fritt når jeg vet det er 50 andre hunder i nærheten) men du ser bare ut som en gigantisk fitte når du begynner å snakke om å sparke til ett uskyldig dyr som ikke engang kan kjempe tilbake. Feige drittsekk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det blir sånn type argumentasjon hvor en sier at bare fordi det ikke er noen biler på veien, så er det greit å kjøre på rødt lys, og at det bare er ulovlig om en skulle bli tatt for det.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

FUCK båndtvangen,  hunder er frie dyr. Jeg er forkjemper mot den stygge tvangen, jeg lar hunden min gå fritt og respekterer ikke en DRITT av folka jeg ser ute. Slår ned alle jeg ser med spade. HATER mennesker

Fuck også viltbestanden vår, og alle potensielle småbarn i tettbebygde strøk. Bare JEG får gå med bikkja mi løs, så driter jeg i konsekvenene.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...