MR SPEED Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Reklamen på YouTube blir verre og verre. Det er jo reklame HVER video, og reklamene er OFTE 15 sekunder lang drittreklame fra Dr. Oetker! Kan du ikke betale for slippe det da. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Reklamen på YouTube blir verre og verre. Det er jo reklame HVER video, og reklamene er OFTE 15 sekunder lang drittreklame fra Dr. Oetker!Adblock Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Reklamen på YouTube blir verre og verre. Det er jo reklame HVER video, og reklamene er OFTE 15 sekunder lang drittreklame fra Dr. Oetker! Jeg klager på veggen til de som prøver å selge meg produktet når reklamen er utrolig, høy, lang, eller irriterende. Jeg roser også de som prøver å selge meg ett produkt og holder det stillere, kort og enkelt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Kan du ikke betale for slippe det da. What, går det an? AdblockGanske sikker på at jeg har adblock på, men virker jo ikke sånn så må ta en titt i morra! Jeg klager på veggen til de som prøver å selge meg produktet når reklamen er utrolig, høy, lang, eller irriterende. Jeg roser også de som prøver å selge meg ett produkt og holder det stillere, kort og enkelt. Smart! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 AdblockGanske sikker på at jeg har adblock på, men virker jo ikke sånn så må ta en titt i morra! Fungerer her. Hvilken nettleser og hvilken versjon av Adblock har du? Jeg har Firefox (48.0.2) og Adblock Plus Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 uBO tar Youtube-ads. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Kan du ikke betale for slippe det da. What, går det an? AdblockGanske sikker på at jeg har adblock på, men virker jo ikke sånn så må ta en titt i morra! Jeg klager på veggen til de som prøver å selge meg produktet når reklamen er utrolig, høy, lang, eller irriterende. Jeg roser også de som prøver å selge meg ett produkt og holder det stillere, kort og enkelt. Smart! Ja du kan betale, jeg la inn adblock nå i den nye pc min, å adblock blokerte annonser på youtube 3 på denne siden 150 totalt nå. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Reklamen på YouTube blir verre og verre. Det er jo reklame HVER video, og reklamene er OFTE 15 sekunder lang drittreklame fra Dr. Oetker!Adblock ADVARSEL OM ADBLOCK TIL ALLE SAMMEN: De har begynt å ''sell out'' og lar nå 'noe' reklame komme gjennom, vil sikkert bare bli verre og verre. Bytt til uBlock Origin. http://www.theverge.com/2016/9/13/12890050/adblock-plus-now-sells-ads Lenke til kommentar
m20k Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) At aviser skriver om Martin Ødegaard hver dag. Jeg synes at han er et spennende talent, men det går vel an å roe ned hysteriet? Forrige artikkel var om Martin Ødegaard som ikke fikk være med på A-lagbildet. Hallo, han spiller jo på reservelaget - og da er det ikke så rart! Endret 14. september 2016 av m20k Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Folk som i et desperat forsøk på debatt sammenligner depresjon med fysisk skade. "du hadde ikke forventa at noen med brukket bein hadde dratt på jobb vel?? Det er nemlig sånn depresjon er" Depresjon er mye mer komplisert og nyansert. Argumentet holder rett og slett ikke mål og sperrer ikke opp øynene for deprimerte mennesker som har det vanskelig. Er selv deppa og går i behandling for det, men går ikke rundt og synes synd på meg selv, eller føler meg som et special snowflake som blir utstøtt og ikke hørt av samfunnet av den grunn... Det er bare hva det er. Endret 14. september 2016 av DJ FROSK Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Reklamen på YouTube blir verre og verre. Det er jo reklame HVER video, og reklamene er OFTE 15 sekunder lang drittreklame fra Dr. Oetker!Adblock ADVARSEL OM ADBLOCK TIL ALLE SAMMEN: De har begynt å ''sell out'' og lar nå 'noe' reklame komme gjennom, vil sikkert bare bli verre og verre. Bytt til uBlock Origin. http://www.theverge.com/2016/9/13/12890050/adblock-plus-now-sells-ads Takk for tipse Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Reklamen på YouTube blir verre og verre. Det er jo reklame HVER video, og reklamene er OFTE 15 sekunder lang drittreklame fra Dr. Oetker!Adblock ADVARSEL OM ADBLOCK TIL ALLE SAMMEN: De har begynt å ''sell out'' og lar nå 'noe' reklame komme gjennom, vil sikkert bare bli verre og verre. Bytt til uBlock Origin. http://www.theverge.com/2016/9/13/12890050/adblock-plus-now-sells-ads Mhm leste det selv i stad. DET irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Alt det jævla maset om Harambe over hele internett. Inne før "han døde for våre synder" eller hva det er de kule kidza sier. 1 Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Medium er (nesten) alltid utsolgt i klesbutikker. Arg! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Bare å hive innpå med pizza, cola og iskrem så løser problemet seg selv i løpet av et par måneder! 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Alt det jævla maset om Harambe over hele internett. Inne før "han døde for våre synder" eller hva det er de kule kidza sier.Den meme'n har overlevd overraskende lenge. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg måtte Google for å finne ut hva Harambe var. Aldri hørt om ham. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Nei, siden du aldri har hørt om han så har han vel aldri eksistert. Må jo skjønne at du er senteret av universet. Endret 14. september 2016 av Dragen 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Ja, selvsagt er jeg det. Hva mener du? Hvor henger dere som ser den memen så mye at dere blir lei den? 4chan? 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Folk som bruker meglere til å få solgt/kjøpe bolig. Aner dem hvor mye de kan tjene på uten hjelp fra meglere? Evt sitte igjen med? Meglere kunne man ha vært foruten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå