Ajaco Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hehe, telefonselgere ringer, "Hei er dette *******" jeg svarer: "Ja bare vent litt" *legger telefonen på soverommet, og lukker døren stilt igjen* Funker dårlig. Om jeg ikke hører noen i andre enden på 30 sec legger jeg på. Er andre, langt mer effektive måter å stjele tiden min på. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Fortell, fortell! ikke at jeg noen gang blir ringt av selgere uansett. Endret 6. januar 2011 av olehh Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 telefonselgere irriterer meg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fortell, fortell! ikke at jeg noen gang blir ringt av selgere uansett. Jatte med. La telefonselgeren tro at du er interessert, også snurper du det sammen til slutt og sier nei Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vel, det funker dårlig å legge fra seg telefonen iallefall. Det som funker derimot er å bruke lang tid når du prater. Be meg gjerne gjenta meg selv fordi "du ikke hørte". Vær dum. Hør dårlig, så jeg også må prate sakte, og høyt. Det er jævli irriterende. I tillegg til dette kan du legge inn 5-10 sekunders pause mellom hver gang jeg sier noe, og du svarer. Som om du tenker på svaret. Når du da svarer, svar veldig vagt, så jeg må fiske etter svaret. Deretter kan du stille nye spørsmål osv. Er du god, kan du holde på sånn i 15 minutter+ før du går tom for spørsmål. Mens jeg må sitte der og rope i rolig tempo. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er det sånn at "dere" betaler for å ringe? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei, men vi får jo provisjon pr salg. La oss si vi brukte 15 min pr kunde som ikke kjøper istedet for 30-120 sec... lønna hadde nok blitt litt lavere da, gitt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hadde jeg vært der selv hadde jeg ikke nølt et sekund med å gi han en kule så fort som mulig, i slike situasjoner skal man drite i Fylkesmannen! http://www.ostlendingen.no/nyheter/trysil-engerdal/pakjort-ulv-skutt-etter-tre-kvarter-1.5937696 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jobber som telefonselger.... fy faen så mye dritt jeg må prate med. Kan jo liste opp noen av "kundene" sine stereotyper. Den fraværende - Kunden som aldri tar telefonen, som derfor blir på listen i fler uker. Der har du meg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ostlendingen (Østlendingen) irriterer. De kaller seg Østlendingen, noe som antyder en regionsavis på linje med GD, men er begrenset til Hedmark. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Uff, at jeg aldri er helt frisk. Føler meg litt som Mort Goldman noen ganger :!: Lenke til kommentar
Khani Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Fortell, fortell! ikke at jeg noen gang blir ringt av selgere uansett. Jatte med. La telefonselgeren tro at du er interessert, også snurper du det sammen til slutt og sier nei Også hadde en hendelse tidligere i år hvor en selger ringte meg i hytt og pine og ga seg først etter en uke med en telefon hver dag. Hater slike selgersvin. Endret 6. januar 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jobbet som telefonselger for Bluecom for en del år siden. Irriterte meg selv så jævlig, så jeg sluttet. For en jævla bransje. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Når en tlf selger ringer meg så legger jeg bare på. Tar meg ikke tid å en gang lytte til hva de har å selge. Meen, i starten så gjorde jeg det men nå er det bare irriterende. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har registrert meg mot selgere. Men i de siste dagene har et selgernummer ringt meg flere ganger. Kan være spørreundersøkelse, men jeg lar bare være å svare. Maskopper. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Å være en venn, men likevel ikke ha venner. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Å være en venn, men likevel ikke ha venner. Da driter du i å være venn. Så finner du noen som faktisk er venn tilbake Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Å være en venn, men likevel ikke ha venner. Jeg kan være en venn, jeg ser at du faller, jeg ser at du falleeeer. Du må reise deg igjeeeen! 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 VRIIMG drepte hunder. Aka: Jeg forstod ikke noe av det du mente. Hva er HAARPS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå