Teitgutt Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Pedofili likestilt med islam, ja. Skulle ønske eg hadde ditt intellekt. 6 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Såklart rasisme finnes. Diskriminering av muslimer er ikke rasisme, dog. For islam er en religion, ikke en rase. Diskriminering av muslimer er ofte på grunn av hudfarge/utseende, og derfor rasisme. 3 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 "Rasisme finnes ikke lenger" Her har vi med et ekte geni å gjøre folkens. I dagens samfunn, nei. Før? Veldig! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Redigert: Stoppet det, ja da kan spørsmålet bare være. Endret 8. september 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Pedofili likestilt med islam, ja. Skulle ønske eg hadde ditt intellekt. Det jeg digger mest er at han praktiserer diskriminering i sin pureste form - og så èn setning etterpå sier at det ikke finnes! I morgen skal jeg stjele en bil og si at biltyveri ikke eksisterer. Endret 8. september 2016 av Mchansern 5 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Hehe, ok. da regner jeg med at du synes det er greit at du blir kalt rasist for hver eneste ting som en med annen farge misliker? Hehe, ok. For det er det man blir I dag. Personer som ble brukt til slave pga hudfargen deres, ville nok reagert det samme om hvordan folk MISBRUKER ordet rasist/tolker ordet rasisme feil. Slavetiden er det jeg virkelig definerer rasisme/diskriminering. Ikke: får jeg ikke jobben, fordi jeg er svart? Endret 8. september 2016 av Laffe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Du vet, de som klager på at de ofte blir kalt rasister for den minste ting i dag? De er ofte rasister. 6 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Du vet, de som klager på at de ofte blir kalt rasister for den minste ting i dag? De er ofte rasister. Hvordan kan man være rasist, når man selv er svart? Edit: Nettopp slavetiden=rasisme. Rasisme I dag=dødt! Endret 8. september 2016 av Laffe Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Moderatormelding Der setter vi strek for diskrimineringsdiskusjonen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Flerdimensjonale array-trær og virrvarr av loops Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Facebookifiseringen av verden. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 at folk hyler/roper når folk synger... ødelegger jo sangen, og en av grunnene til at jeg aldri kommer til å dra på konsert 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Vi tjener utrolig mye mindre på akkordjobber nå enn de gjorde for 10 år siden i samme firma. Å jobbe som en gal for 220-240kr timen er til å grine av. 2300kr for å skifte 6 vinduer og en balkongdør(ferdig listet innvendig og med silikonfug utvendig). Da blir meterprisen ca 80 kr. Før var 125kr meteren standarden. Hurra for søppelfirmaer som ødelegger markedet med å prise seg langt under konkurentene kun for å få jobbene, så krever de heller tillegg for ditt og datt senere (med vilje). De er i realiteten like dyre som alle andre, men de får jobbene ved å virke billigere til å begynne med. De tjener nok fett på kort sikt, men på lang sikt rævpuler de seg selv og alle andre Endret 9. september 2016 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Nye Hangouts er stygg, og mindre funksjonabel enn den forrige versjonen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 At det er så varmt ute! 20 grader jo.... 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 37 grader her hos meg nå ... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 90 grader i mitt hjørne. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå