L/\R~ Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 2000 + 16 ------ =2016 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hva faen slags forkortelse er 2k16 anyways. Akkurat like mange tegn 3 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Idioter som ofte kommer med helt elendige utsagn av typen "dette er jo helt homo!"Enig! Sånne utsagn er helt homo! lol Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Maset om denne talen til Kongen. Vi har fått det med oss nå. Endret 5. september 2016 av Delvis Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Folk som slurper veldig høyt når de drikker noe, eller skal spise suppe! 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Er faktisk slik at slurping kan heve smaken og gjøre matopplevelsen bedre.http://www.foodcraftlab.com/guides/food-guides/how-to-improve-tasting-ability Edit: Vi burde alle slurpe mer. Endret 5. september 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Er verre med de som puster inn når de gaper over gaffelen. Skulle tro det var det siste åndedraget de kom til å få. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 At jeg ikke kan være snill mot dama, tilbringe tid med henne eller prioritere henne høyest utenom å hele tiden få høre at jeg er tøffel eller 'whipped'. Noen liker faktisk dama si.. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Folk som klager over kommentarfeltet på youtube. Det er så mange geniale kommentarer der. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Er faktisk slik at slurping kan heve smaken og gjøre matopplevelsen bedre. http://www.foodcraftlab.com/guides/food-guides/how-to-improve-tasting-ability Edit: Vi burde alle slurpe mer. I jobben min er slurping helt naturlig. Under "cupping" er det viktig å slurpe godt for å få mest mulig ut av smakingen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 2000 + 16 ------ =2016 Jeg ser ikke noe plusstegn i 2K16. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hva faen er vitsen med å få lån til 85% av kjøpesummen? Finner et dritbillig hus, ja nei der får du 85%! Finner et jævlig dyrt hus, ja, du får 85% her også! Hvorfor kan jeg ikke da låne som om jeg skulle kjøpt et dyrere hus, men kjøpe et billig hus? Det er så sykt random og teit. Hater disse stygge bankene. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Vrien du kjøleskap Endret 6. september 2016 av L/\R~ Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hva faen er vitsen med å få lån til 85% av kjøpesummen? Finner et dritbillig hus, ja nei der får du 85%! Finner et jævlig dyrt hus, ja, du får 85% her også! Hvorfor kan jeg ikke da låne som om jeg skulle kjøpt et dyrere hus, men kjøpe et billig hus? Det er så sykt random og teit. Hater disse stygge bankene. Fordi huset du kjøper brukes som sikkerhet, dersom du ikke kan betale tilbake lånet kan du selge huset så du kan betale tilbake. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Er ingen plussteikn i romertal heller, men III er likevel 3 og ikkje 111. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Når jeg sier årstallet, sier jeg "nullseisten". Det har jeg sagt siden "nullen" og oppover. Er visst ikke mange som sier det. De flese sier "tjueseisten".det syns jeg høres litt teit ut. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 "Nå gir vi 110%!" Nei! Om det du da gir er maks, så vil det si at du bare ga 90,9% tidligere da du sa du ga 100%. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Det er i hvert fall bedre enn totusen-og-seksten. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hva faen er vitsen med å få lån til 85% av kjøpesummen? Finner et dritbillig hus, ja nei der får du 85%! Finner et jævlig dyrt hus, ja, du får 85% her også! Hvorfor kan jeg ikke da låne som om jeg skulle kjøpt et dyrere hus, men kjøpe et billig hus? Det er så sykt random og teit. Hater disse stygge bankene. Med den økonomiforståelsen der er det nok like greit at du ikke får låne over 85%. 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Er ingen plussteikn i romertal heller, men III er likevel 3 og ikkje 111. Der er det regler for utregning. Setter du et lavere romertall før et større skal det trekkes fra. Adderes hvis det er motsatt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå