Sexylubb1 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Enig. Burde komme brain logs snart. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Det eneste gøye på TV på lørdagen går seint, fra sånn 23:30. Alt frem til det er helt utrolig kjedelig. Ikke en dritt å se på TV på lørdagskveld. (Og plis, ikke kom med det, "TV er så 2000, har ikke TV jeg, TV er oppskrytt" osv.) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Det eneste gøye på TV på lørdagen går seint, fra sånn 23:30. Alt frem til det er helt utrolig kjedelig. Ikke en dritt å se på TV på lørdagskveld. (Og plis, ikke kom med det, "TV er så 2000, har ikke TV jeg, TV er oppskrytt" osv.) Spill tv spill å pc spill da går tiden fortere for deg. sorry Lami jeg ser ikke på mer på tv, jeg bruker tv til ps4 å one. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Det eneste gøye på TV på lørdagen går seint, fra sånn 23:30. Alt frem til det er helt utrolig kjedelig. Ikke en dritt å se på TV på lørdagskveld. (Og plis, ikke kom med det, "TV er så 2000, har ikke TV jeg, TV er oppskrytt" osv.) Spill tv spill å pc spill da går tiden fortere for deg. sorry Lami jeg ser ikke på mer på tv, jeg bruker tv til ps4 å one. På hytta. Multiplayer funker ikke her :/ Eller jo, PS3 med Resistance 2 funker, men lei av det. Har prøvd BF på PC men det er for dårlig nett. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Det er ikke noe galt i å se på TV. Men å sitte og se på det mens man klager over tilbudet, dét er rart det. Endret 3. september 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Joda, finner alltid noe som er under OK å se på, så blir det det. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 E18 mellom Spydeberg og Ørje. Fra Spydeberg til Momarken har Satans vegvesen gjort det riktige med å sette 100 km/t grensen. Men fra Momarken til Hærland endrer det seg til 90. Og det blir verre, for fra Hærland til Ørje setter de fartsgrensa til 80! Altså, hva faen er vitsen med det!? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 når vi nå var inne på TV emnet... at det er mye enklere å bruke torrents enn det er å bruke "lovlige" tjenester som Netlix har for øyeblikket viaplay (gratis ut september) og det finnes knapt noe å se og så lite brukervennlig Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Når jeg som ellers er så dautrøtt om morgenen når jeg har ting å gjøre, våkner opp lys våken 06.30 på en Søndag som er helt fri.... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Dama skulle se noe på viaplay, men oops, det var visst på dplay. Da må vi skaffe det også Jeg skulle se et eller annet program på tv2sumo, men har visstnok fått løpende abonnement der også nå? Og vi har også netflix for alle må ha det, samt HBO gjennom Telia. ca 500 kr i måneden ble det plutselig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Strømmetjenester er dyre. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Hadde gledet meg til å se Norge-Tyskland i dag, men nå har jeg plutselig mistet alle TV-kanalene. Har kun NRK-kanalene igjen. Hva kan ha skjedd? Det eneste jeg har forsøkt er å ta strømkabelen ut og inn. Jeg tenkte at jeg kunne søke opp alle kanalene, men jeg finner ingen "søk etter kanaler"-knapp. Bruker snapTV. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Hadde gledet meg til å se Norge-Tyskland i dag, men nå har jeg plutselig mistet alle TV-kanalene. Flaksgris. #DårligLandslag Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 AtB tilbyr periodebillett for 24 timer, 7 dager, og 30 dager. 7 DAGER? En arbeidsuke er jo for faen meg 5 dager. Kunne de ikke hatt et litt billigere alternativ så kan vi som er litt blakk ta bussen til og fra jobb en uke? I stedet for å kaste bort to dager man sannsynligvis ikke tar bussen, på lørdag og søndag. Så jævla kalkulert og kynisk. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 AtB tilbyr periodebillett for 24 timer, 7 dager, og 30 dager. 7 DAGER? En arbeidsuke er jo for faen meg 5 dager. Kunne de ikke hatt et litt billigere alternativ så kan vi som er litt blakk ta bussen til og fra jobb en uke? I stedet for å kaste bort to dager man sannsynligvis ikke tar bussen, på lørdag og søndag. Så jævla kalkulert og kynisk. Er mange som jobber lørdag å søndag, da er vel 7 dager ikke 5 dager. sorry Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Nei Endret 5. september 2016 av DJ FROSK Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) hoppeslottet ved mac donaldos er tatt vekk hva faen Endret 5. september 2016 av DJ FROSK Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Software som starter å spytte ut feilmeldinger og nekter deg å forlate/oppdatere et felt fordi verdien er "feil". Jeg skjønner jævlig godt at minstepris ikke kan være høyere enn makspris, men nå starter jeg å fylle ut fra toppen og ned, så jeg har tenkt å oppdatere begge steder. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 at jeg aldri lærer Drakk en flask Rosè vin og fikk en dundrende hodepine, var jo en grunn til at jeg droppet all slags vin og begynte med Øl.. Øl er billigere også.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Folk som ikke skjønner at "2k16" ikke betyr 2016. Det betyr 200016. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå