Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-360061

Som innehaver av sitt eget serveringssted har han selvsagt all rett til å hive ut bråkemakere. All den tiden det ikke er en menneskerett å spise på Barista Bob sitt spisested. Pokerspilling er en stråmann.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som innehaver av sitt eget serveringssted har han selvsagt all rett til å hive ut bråkemakere. All den tiden det ikke er en menneskerett å spise på Barista Bob sitt spisested. Pokerspilling er en stråmann.

Hvis kritikk blir ansett som bråkmakere, ja da har verden virkelig blitt hårsår.

Voldtekt er en stråmann I forhold til drap.. flott. Da vet man hvor folket I dagens samfunn står hend.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du sier først at det ikke handler om gratis mat. Senere skriver du at du ikke gidder å lage selv fordi du spekulerer i gratis mat ved å klage. Nettopp.

Ja, det stemmer. Det handler ikke om å få gratis mat, men om at de REKLAMERER for noe de ikke klarer å levere som de viser I annonser, tv, radio og medier generelt. Hvorfor da lage og bruke penger på mat, når man vet at man ikke får det de reklamerer for? Da er det ganske logisk at man velger å utnytte systemet.

Hadde ikke vært noe problem om jeg hadde fått servert det de viser på tv, for da ser jeg ingen grunn til å klage.

Klager ikke når jeg eter på maaemo, statholdergaarden e.l restauranter, nettopp fordi jeg får det de reklamerer for.

"Men det er fastfood restaurant, idiot" ja, så ta bilder av det de serverer da for faen ;D

Du er uønsket som kunde på mitt serveringssted. Vennligst hold deg unna.
Spiller ikke du poker? Om svaret er ja, da regner jeg med at du vet om lover og regler angående pengespill :) det er som om jeg skulle ha respondert med at du er ikke er velkommen til å bruke eller tippe I norsk tipping fordi du (som meg) synes at reglen er idiotisk, men gir f I det og utnytter derfor systemet/spiler poker uansett uavhengig hva norsk tipping måtte mene
Vel, jeg kan saklig begrunne at du ikke behøver tilgang til mitt serveringssted med at du kommer med usaklige klager eller oppfører deg urimelig ovenfor ansatte i servicebransjen. Så vidt jeg vet har du ingen myndighet over Norsk Tipping, men jeg har faktisk lov til å nekte folk adgang til serveringsstedet mitt hvis jeg mener at du hindrer driften min.
Så det du sier er at dem som kommer med klager/misnøye om sin rett er usaklige? Nice! Du er altså e av restaurantene som ikke tåler kritikk og mener derfor at deres mat er best uansett hva.

Blir det ikke litt dobbelmoralskt? din serveringssted så er det du som bestemmer og må følge dine lover og regler, men når du spiller poker, ja da er den reglen angående poker og pengespill bare tullball og gir rett og slett f?

Jegg mottar kritikk med glede, det er det som gjør oss bedre, men det du snakker om er noe annet. Du snakker om at folk burde vært sparket for at du ikke har fått noe gratis. Det blir for meg usakelig kritikk. Folk som jobber innen service lever av kundene sine, derfor er det ekstra sårt når man treffer på drittsekker som bare vil klage. Man har som regel jobbet for å levere noe man tror på. Jeg kan ikke svare for Kanda gatekjøkken eller Peppes pizza, men måten du skriver på minner meg om urimelige kunder jeg har møtt de 10 årene jeg har jobbet i restaurant og utelivsbransjen. De aller fleste som bestiller en kaffe eller en pizza er heldigvis oppegående hyggelige mennesker som vet at den som betjener de også er et menneske man bør respektere. De som skjønner dette klarer faktisk å gi en ok tilbakemelding uten å være et rasshøl - det er det som gjør at jeg og mange andre holder ut i servicebransjen.

Endret av Barista Bob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jegg mottar kritikk med glede, det er det som gjør oss bedre, men det du snakker om er noe annet. Du snakker om at folk burde vært sparket for at du ikke har fått noe gratis. Det blir for meg usakelig kritikk. Folk som jobber innen service lever av kundene sine, derfor er det ekstra sårt når man treffer på drittsekker som bare vil klage. Man har som regel jobbet for å levere noe man tror på. Jeg kan ikke svare for Kanda gatekjøkken eller Peppes pizza, men måten du skriver på minner meg om urimelige kunder jeg har møtt de 10 årene jeg har jobbet i restaurant og utelivsbransjen. De aller fleste som bestiller en kaffe eller en pizza er heldigvis oppegående hyggelige mennesker som vet at den som betjener de også er et menneske man bør respektere. De som skjønner dette klarer faktisk å gi en ok tilbakemelding uten å være et rasshøl - det er det som gjør at jeg og mange andre holder ut i servicebransjen.

Det er ikke slikt at jeg går inn og sier jeg vil ha gratis mat uten å ha fått sett det jeg har blitt servert som du påstår. Jeg krever gratis/ny rett basert på hva de REKLAMERER.

Jeg lar heller ikke irritasjonen min gå utover servitørene, da dem ikke har noe som helst form med dette å gjøre, men selveste eieren.

Hvorfor er f.eka enkelte peppes pizza eller andre komers steder bedre enn andre? Som nevnt I første innlegget mitt så har det vært 4 ganger hvor jeg har blitt servert(og blitt overrasket) det dem har reklamert for. Det er da man skjønner hvorfor denne restauranten har fått topp anmeldelser fra folk og testere. Så har vi også noen som har det samme, men som trenger ett spark fra sin høye hest fra sånne som. Eg

Problemet er deg selv Laffe. Du kjenner til kvaliteten ved disse etabilisementene og likevel oppsøker du dem gang på gang, for så å klage.

I håp med at de kanskje har klart å forbedret/lært seg siden sist. Har de ikke det, vel synd for dem. Det er ikke jeg som taper penger. Endret av Laffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Når du ser på Discovery Channel og det kommer et program om kriminelle. Du ser hva de gjør og tenker med en gang at her er det et par ting som man kunne ha gjort på en mye smartere måte. Så på den ene siden blir du glad for at enkelte kriminelle er så "dumme", men samtidig så blir man så rastløs av å se folk gjøre så teite feil.

Han kinesern som skulle begå et bankran på "Verdens dummeste" , med bitteliten øks så det tok år og dag å knuse vinduet på kassa hvorpå når han skulle forlate lokalet så satt han seg fast med buksebeinet i vinduet på kassa....da var det gått så lang tid at politiet hadde ankommet :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Skulle ønske internett aldri fantes.

Vært greit å bare kjenne folk i nærmiljøet.

Jeg HATER teknologi og utvikling. Synes ikke noen fortjener cred for å lage noe nyskapende som til syvende og sist ødelegger verden.

FUCK hele dritten.

Chris Walken har ikke PC så når han trenger sjekke noe på nettet så får han kjerringa til å gjøre det , ei heller har han mobil.

Når han skriver til fansen så bruker han god gammeldags skrivemaskin.

Lenke til kommentar

Når du selger noe på Finn for 450,- pluss 160,- i frakt, og noen sender melding med "tar den for 190 inkl. frakt rask handel".

Altså, tror de noen vil selge noe og sitte igjen med 30,- når de egentlig skal ha 450?! Jeezes

All den prutingen på småting. Faen altså. Selger noe for 200kr og folk skal ha det for 100kr. Latterlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...