Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det stort sett alltid tar 10+ minutter å få tak i NAV når man ringer dem, og når jeg spør om de kan sette meg over til veilederen min, er ikke vedkommende å få tak i - så jeg må vente i 2-3 dager før veilederen min ringer meg opp igjen.

 

Den samme greia hver gang jeg ringer NAV...

Lenke til kommentar

 

Ja, brekker du beinet på Hardangervidda får du ha det så godt... :huh:

Her er det snakk om folk som legger ut på tur uten riktig trening og utstyr, ikke folk som er uheldige.

 

 

Har helt elendig retningssans og har lagt ut på flere turer med veldig tvilsomt utstyr, uten å ha begrep om hvor jeg skal.

Har rotet meg vekk til tider men det er jo så mange landmarks å gå etter. Nærliggende topper og daler, turstier som dukker opp, gapahuker og bålrester fra andre, ikke minst store innsjøer. Så er det jo google maps.

Selv ikke jeg har vært helt lost... Skal veldig mye til å være med dumdristig enn meg.

Om man skal en plass så går man jo en viss retning som man burde huske bruddstykker av områdene man har vært på. Så går man samme vei tilbake?!

Da kommer man seg hjem igjen vettu.

Lenke til kommentar

Jeg har vært med på å gå seg vil på Hardangervidda. Sola gikk ned, og vi hadde ikke lys med oss.

 

Heldigvis hadde vi GPS med lokasjonen til bilen plottet inn. Så da gikk vi luftlinje tilbake, noe som går greit i og med at det er relativt flatt på vidda.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

 

Ja, brekker du beinet på Hardangervidda får du ha det så godt... :huh:

Her er det snakk om folk som legger ut på tur uten riktig trening og utstyr, ikke folk som er uheldige.

 

 

Det jeg mener ja.

Alle kan skade seg/ få helse problemer. Kan skje hvor som helst, å dem skal jo ha rett på hjelp selvsagt.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

At jeg hadde planer om å spille BF1 betaen i kveld... Og du kan jo ta deg en god f**n på at Origin er nede. Når jeg først kommer online der så fungerer ikke BF1... Bra start!

 

EDIT: Viser seg å være ddos-drittunger....

Faen meg for noen rasshøl da, er noen jevla dritt unger att det går ann å være så CaZpeR da. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...