Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som selger ting på finn, men som er klin umulige å få tak i.

Sendte en melding på gjenstanden klokka 13, men fikk ikke noe svar. Sendte enda en melding rundt 17, enda ikke fått noe svar.

Sendte så en melding på finn for 4-5 timer siden. Ikke noe svar der heller.

Endret av Dolandyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du sender første melding kl 13, følger opp allerede kl 17, for så å sende enda en melding kl. 19 er du faen meg ivrig.

Første 2 var på mobil, siste var på finn. Finner en noe en har lyst på til en grei pris nytter det ikke å ligge bakpå. Da blir det solgt til en annen.

Finn-meldingen sendte jeg bare incase han hadde mistet tlf e.l.

 

Er 2 meldinger på 4 timer virkelig så ille? Om du finner drømmebilen på finn venter du ikke ett helt døgn før du prøver på nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ønske internett aldri fantes.

Vært greit å bare kjenne folk i nærmiljøet.

 

Jeg HATER teknologi og utvikling. Synes ikke noen fortjener cred for å lage noe nyskapende som til syvende og sist ødelegger verden.

 

FUCK hele dritten.

Det ser ut til at vi innhentes av baksidene mer og mer jo. "nettet snører seg sammen" .

Vi får noen utfordringer framover. Dette med robot-teknologi og sånt også..

Lenke til kommentar

http://www.adressa.no/100Sport/fotball/england/article811115.snd

 

 

"Seerne irriterte etter TV 2s lydglipp. «Enkelt å unngå», sier forsker"

Hun har gjennomført et doktorgradprosjekt på hvordan mennesker oppfatter forskjeller i ankomst mellom lyd og bilde. Eg forklarer hvorfor vi mennesker kan reagere sterkt når lyden kommer før bildet i en direktesending.

 


- Mennesker er veldig sensitive på dette området, siden lysets hastighet er større enn lydens. Hele samfunnet er utviklet for å bearbeide lyd etter bildet. Derfor oppfattes det som unaturlig, som at noe skurrer, sier Eg.
Hun forteller videre at mennesker ofte legger enklere merke til når lyden kommer før bildet, enn motsatt.

Virkelig. Måtte hun ha doktorgrad for det der? Amatørfitte.

Lenke til kommentar

Folk som selger ting på finn, men som er klin umulige å få tak i.

Sendte en melding på gjenstanden klokka 13, men fikk ikke noe svar. Sendte enda en melding rundt 17, enda ikke fått noe svar.

Sendte så en melding på finn for 4-5 timer siden. Ikke noe svar der heller.

 

Så har du de som ikke legger ut noe mobiltelefonnummer, så alt man kan gjøre er å sende melding på finn.no. Det er irriterende det. Prøvd å ringe forresten?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Klikka for Unibuss eller? Begynner å irritere meg kraftig over dem. Har fått 6 meldinger på rad nå, iløpet av 1-2 time, med samme beskjeden:

 

"Lavprisekspressen fra Oslo mot Stavanger er ca 35 minutter forsinket."

 

Aner ikke hvorfor jeg får disse mld. Har aldri fått noe slikt før, men har kanskje reist med Unibuss en gang i fortiden. Flere som har fått slike? Søstra mi opplever det samme.

Jeg fikk også et par sånne meldinger for noen dager siden. Blokkerte nummeret. Ikke hørt noe fra de siden.

Lenke til kommentar

Å måtte gå i gjennom reklame på Youtube FØR en video er ên ting. Men MIDT i videoen ble jeg avbrutt med enda en reklame. Virkelig, Youtube?! Jeg sitter på en ny PC og glemte å legge inn ADblock, så den skal jeg legge inn nå med en eneste gang.

Endret av m20k
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...