Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk som jeg har avtalt skal kjøpe noe av meg, og flere var interessert, så sier jeg "når kl i morgen", så får jeg svar: har kjøpt så trenger de ikke lengre.

 

Faen altså. Drittunger over alt. Er lov å gi beskjed hvis man har allerede kjøpt slik at jeg ikke sier til andre de må vente! Og nå gikk jeg glipp av flere kjøpere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som jeg har avtalt skal kjøpe noe av meg, og flere var interessert, så sier jeg "når kl i morgen", så får jeg svar: har kjøpt så trenger de ikke lengre.

 

Faen altså. Drittunger over alt. Er lov å gi beskjed hvis man har allerede kjøpt slik at jeg ikke sier til andre de må vente! Og nå gikk jeg glipp av flere kjøpere.

 

Ja, sånt er det mye. Og det tenkte sikkert også de når du sa "jeg er interessert" og skulle komme til det. Der ser du, kan ikke gamble på sånt  :shrug: 

Lenke til kommentar

Til opplysning: flere var interessert = sa de ville kjøpe.

Hva preiker du om egentlig? Jeg skulle selge til en som hadde kjøpt, og så hadde de andre kjøpt og. Jeg ser ikke hvordan du kan trekke inn at jeg skrev som førstemann til kjøper at jeg var interessert og derfor ble den solgt? Det er ikke samme engang? Poenget er at dem ikke gir beskjed når de har kjøpt og vi hadde en avtale. Noen ganger sier du ting som virkelig ikke gir mening, Delvis.

 

Alle under 19 år viser seg å være idioter når det kommer til avtaler. Det er vel og skrevet i lovverket at hvis avtale brytes så kan selger kreve erstatning om det ble brukt penger. Gjelder tap av kjøpere :p

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Mens jeg betalte spurte hun: "Trenger du noen nye boxere på tilbud kanskje?", så jeg svarte: "Nei, jeg trenger ikke noe mer enn dette". Så spurte hun: "Hva med noen av sokkene som er på tilbud da?".

 

Makan til mas. Det jeg gjør når jeg blir møtt med slike gjentakende spørsmål er at jeg bare stirrer ned vedkommende. Funker hver gang.

Lenke til kommentar

Fantastisk når man svarer på en finn.no annonse, og så går det så lang tid (noen dager) at du kjøper nytt istedet, så plutselig får du svar fra alle kanter.. Altså, hvis du selger noe så burde du da for faen sjekke finn.no i hvertfall en gang om dagen. Jeezus, ingen er så opptatte at de ikke kan bruke 5 min på å sjekke om noen har svart. 

Svarte rett og slett at det tok så lang tid at jeg kjøpte nytt. Får håpe de lærer. 

Edit: not gonna hold my breath!

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Verre med butikkansatte som ikke en gang prøver å selge deg noe. Når jeg går i en fysisk butikk så forventer jeg litt innsats av de som er der, ellers hadde jeg bestilt på nett og valgt pick-up-point.

 

Meg: *Går inn og spør noe om en ting som koster over 1000 kr*

 

Ansatt: Kan du ikke gå og se på hylla der borte a? *fortsetter å fylle på søppelvarer til 5 kr*

 

Meg: *rotere 180 grader og marsjere ut*

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Mens jeg betalte spurte hun: "Trenger du noen nye boxere på tilbud kanskje?", så jeg svarte: "Nei, jeg trenger ikke noe mer enn dette". Så spurte hun: "Hva med noen av sokkene som er på tilbud da?".

 

Makan til mas. Det jeg gjør når jeg blir møtt med slike gjentakende spørsmål er at jeg bare stirrer ned vedkommende. Funker hver gang.

 

WWCND = "What would Chuck Norris do ?" :p

Lenke til kommentar

Klikka for Unibuss eller? Begynner å irritere meg kraftig over dem. Har fått 6 meldinger på rad nå, iløpet av 1-2 time, med samme beskjeden:

 

"Lavprisekspressen fra Oslo mot Stavanger er ca 35 minutter forsinket."

 

Aner ikke hvorfor jeg får disse mld. Har aldri fått noe slikt før, men har kanskje reist med Unibuss en gang i fortiden. Flere som har fått slike? Søstra mi opplever det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...