Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikkespisgress komme med upresise seriøse sammenligninger så kan jeg gjøre det som underholdning.

 

Ehm ja, man kan skrive hva man vil her inne uten å komme med unnskyldning og årsak.

 

Fatter egentlig ikke hvorfor folk orker å framstå som oppegående når en bruker ikke er tilknyttet IRL-navn og andre personalia.

 

Aner ikke hvor mange ganger jeg har framstått som en stokk dum tilbakestående idiot her og brukt argumentene jeg får mot meg til å forbedre meg selv. 90% av det som kommer ut er følelsesutbrudd som må ut slik at det ikke kommer ut noe oppgulp IRL.

Ting som blir sagt og brukes mot meg her bruker jeg til å framstå som mer saklig og reflektert i diskusjoner som finner sted i virkeligheten.

Det er rett og slett gratis konstruktiv kritikk og man får mer jo dummere man virker.

 

Nå skal det sies at det jeg skriver her er likevel ganske nært det jeg egentlig tenker og føler om ting.

Bare uten filter.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

 

Electronic Arts. Faen ta dem og det patetiske forsøket de har på kundeservice.

 

Jeg fikk rask hjelp fra dem da jeg hadde problemer. Hvilken kanal prøvde du?

 

 

Jeg prøvde ikke noe, siden jeg tydeligvis må ringe dem, og telefonen bare er oppe fra 15:00 GMT til 03:00 GMT, og mellom 3:30 og 6:30 var ikke det et mulig alternativ. Hva er galt med mail?

Lenke til kommentar

 

 

Electronic Arts. Faen ta dem og det patetiske forsøket de har på kundeservice.

Jeg fikk rask hjelp fra dem da jeg hadde problemer. Hvilken kanal prøvde du?

Jeg prøvde ikke noe, siden jeg tydeligvis må ringe dem, og telefonen bare er oppe fra 15:00 GMT til 03:00 GMT, og mellom 3:30 og 6:30 var ikke det et mulig alternativ. Hva er galt med mail?

Jeg ringte dem jeg da. Fikk svar med en gang og damen i andre enden ordnet det jeg slet med. Mye bedre support enn andre support jeg har brukt tidligere.

Lenke til kommentar

Stakk en tur innom expert i dag. Trenger en ny laptop, så ville bare se hva de hadde stående på utstilling.

Gikk ett minutt så kom det ei dame bort og spurte om jeg trengte hjelp. Sa ellers takk, og at jeg bare kikket litt.

Så gikk det kanskje så mye som ett minutt til før det kom en kar bort og spurte om det samme. Svarte til han som jeg gjorde til hun første, og han lot meg være i fred.

Da trodde jeg den normale "spørre-om-hjelp-delen" var over, men neida. Ett par minutter til så kom det ei ny dame og lurte på om jeg trengte hjelp. Hun derimot, gikk ikke bort, selv om jeg klart og tydelig sa jeg ikke trengte hjelp. Like etterpå kom det en fjerde fyr, som til tross for at dama fortsatt stod der, lurte på om jeg trengte hjelp. Sa til han også, at jeg bare kikket litt.

De begynte å rable på om alle mulige fantastiske spesifikasjoner på de ulike maskinene, mens jeg prøvde å fortsette med mitt. Til slutt måtte jeg anse slaget som tapt, og begynte å snakke med de mot egen vilje. Prøvde så smått å hinte til at jeg selv visste hva jeg så etter, ved å dra inn det at jeg har bygd stasjonære pcer o.l. før, men det hjalp lite. De prøvde å prakke på meg en plastikkjolle av en 15.6" laptop, med en gammel pentiumprosessor og gud veit hva til bortimot 6000kr. Og ikke nok med det, supportpakke bare MÅTTE jeg ha. KUN 2999kr for 3år! Innholdet i den var antivirus, fjerning av ekstra programvare før salg, oppkobling av epost og wifi etc. Generelt ting en lavt/middels oppegående kunne klart å ordne seg med selv.

De skjønte til slutt at jeg ikke var interessert i snakket deres, og begge to gikk etterhvert.

 

Det er greit at dere vil hjelpe, men HERREGUD FOR NOE MAS. Dere visste selv at det var flere som hadde vært borte hos meg og spurt om jeg trengte hjelp, men som jeg hadde takket nei til. Hvorfor kommer dere da?

Jeg er student. Jeg er 18 år. Jeg kan mer om pc hardware enn alle dere i expert butikken sammenlagt. Kan jeg ikke bare få være i fred? Det er jeg som er kunden og det er mine penger. Når jeg sier at jeg ikke trenger hjelp, så gjør jeg faktisk ikke det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når jeg sier at jeg ikke trenger hjelp, så gjør jeg faktisk ikke det.

 

Helt enig, men det er dessverre ikke alle som skjønner det. Var i en klesbutikk i byen jeg bor i, og det var ei jente som kom bort og spurte om jeg trengte hjelp. Jeg svarte bare: "Nei takk, jeg bare titter litt jeg". Så spurte hun: "Hva titter du på da?". Da svarte jeg høflig: "Jeg titter bare på noen bukser", så fortsatte hun: "Ja, vi har jo disse buksene her som er veldig fine, ellers har vi jo noen fine bukser her"... 

 

Da jeg fant noen bukser som jeg likte, gikk jeg innpå prøverommet. Etter 1 minutt sto hun utenfor prøverommet og spurte om buksene passet. Jeg svarte høflig "ja", gikk ut og betalte for buksen. Mens jeg betalte spurte hun: "Trenger du noen nye boxere på tilbud kanskje?", så jeg svarte: "Nei, jeg trenger ikke noe mer enn dette". Så spurte hun: "Hva med noen av sokkene som er på tilbud da?".

 

Ble bare veldig lettet da jeg var ferdig der. Greit å ville yte service, men man skal ikke være innpåsliten for det! Jeg sa det fra første stund at jeg ikke trengte noe hjelp. Jeg liker best å handle i fred. Det er flere av vennene mine som har opplevd akkurat det samme fra den samme jenta, og de vil helst unngå å handle der når hun er der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...