Sexylubb1 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Sjefene deres ringte. De har funnet et par som ønsker å gjøre jobbene deres for halve lønna. Så de driter i arbeidskontraktene deres og gir dere sparken på timen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Sjefene deres ringte. De har funnet et par som ønsker å gjøre jobbene deres for halve lønna. Så de driter i arbeidskontraktene deres og gir dere sparken på timen. Ikke tull med sånt, da! Misunner dere arbeidsikkerheten deres veldig mye. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Men det er selvsagt ok når du er på den andre siden... Endret 23. august 2016 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Jeg ser ikke helt sammenlikningen mellom en muntlig avtale for å selge noe på Finn, og en arbeidskontrakt. Beklager. Og om de finner noen som vil jobbe for halvparten av lønnen, så skjønner jeg veldig godt at jeg får sparken. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Sjefene deres ringte. De har funnet et par som ønsker å gjøre jobbene deres for halve lønna. Så de driter i arbeidskontraktene deres og gir dere sparken på timen. Forliksrådet ringte. Du har lagt inn et bud på bilen til Smestad (han som kom seg inn på finn-brukeren din, men det har vi ikke noe bevis på). Du MÅ kjøpe denne bilen. Det blir kr 30.000. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Dere trenger å ta dere en tur i juss-forumet. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Arbeidssøkere som bruker ordet "effektivitet" I cvn sin Jeg har fått oppgave fra sjefen om å se etter folk som kan ta over stillingen min. Er Det noen som er kvalifiserte? Nei, for de suger og er rett og slett ikke effektiv. Bruker 1 time på noe som skal kun brukes 10-15 min på. Ikke rart at arbeidsgivere søker etter folk som har erfaring fra før Må bruke ca 1 til 2 uker for å få de til å føle seg crap, slikt at dem slutter frivillige.på lik linje som når de så etter en som kunne ta over den stillingen som jeg slutter I nå. Brukte selv kun 10 til 15 min på det arbeidet, nettopp fordi jeg visste at jeg var effektiv. Plz. Slutt å bruk effektiv, om man ikke er det. Dumbfuck! Endret 23. august 2016 av Laffe Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Et enda værre og mer misbrukt ord... Bærekraftig... Vi må ha bærekraftig ditt og bærekraftig datt... 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Og "bekymringsmeldinger" 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Sjefene deres ringte. De har funnet et par som ønsker å gjøre jobbene deres for halve lønna. Så de driter i arbeidskontraktene deres og gir dere sparken på timen. Forliksrådet ringte. Du har lagt inn et bud på bilen til Smestad (han som kom seg inn på finn-brukeren din, men det har vi ikke noe bevis på). Du MÅ kjøpe denne bilen. Det blir kr 30.000. Du må bare dekke det han tapte på at ikke kjøpet gjennomføres. Uansett er ikke dette sammenlignbart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Et enda værre og mer misbrukt ord... Bærekraftig... Vi må ha bærekraftig ditt og bærekraftig datt... KPI. Mitt nye hatord. De forrige var av typen kreativ meglersjargong. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Sjefene deres ringte. De har funnet et par som ønsker å gjøre jobbene deres for halve lønna. Så de driter i arbeidskontraktene deres og gir dere sparken på timen.Forliksrådet ringte. Du har lagt inn et bud på bilen til Smestad (han som kom seg inn på finn-brukeren din, men det har vi ikke noe bevis på).Du MÅ kjøpe denne bilen. Det blir kr 30.000. Du må bare dekke det han tapte på at ikke kjøpet gjennomføres. Uansett er ikke dette sammenlignbart. Det er ikke ditt eksempel heller. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Sjefene deres ringte. De har funnet et par som ønsker å gjøre jobbene deres for halve lønna. Så de driter i arbeidskontraktene deres og gir dere sparken på timen.Forliksrådet ringte. Du har lagt inn et bud på bilen til Smestad (han som kom seg inn på finn-brukeren din, men det har vi ikke noe bevis på).Du MÅ kjøpe denne bilen. Det blir kr 30.000. Du må bare dekke det han tapte på at ikke kjøpet gjennomføres. Uansett er ikke dette sammenlignbart.Det er ikke ditt eksempel heller. Jo. Det er brudd på avtale. Det du skisserer er ID-tyveri/svindel. 5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Jeg finner frem Mastercard og betaler for WiFi på flyet med det samme vi er oppe i luften. To minutter senere detter WiFi ned og er utilgjengelig for resten av flyturen på 8 timer. Satan! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Jeg finner frem Mastercard og betaler for WiFi på flyet med det samme vi er oppe i luften. To minutter senere detter WiFi ned og er utilgjengelig for resten av flyturen på 8 timer. Satan! Du har rett å få pengene dine til bake nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Kostet bare 1 euro. Så det gidder jeg ikke. Var bare vanvittig irriterende, da jeg hadde planlagt å spille online hele veien. Endret 23. august 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Skulle spurt de på flyet hvorfor. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Sikkert noen som bydde over ham. 7 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Electronic Arts. Faen ta dem og det patetiske forsøket de har på kundeservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå