Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da helt vanlig å selge til førstemann som står der med kontanter i hånden. Det eneste unntaket måtte være om noen tilbød mer penger.

 

Det selger burde ha gjort, var å ringt deg opp og sagt at han selger nå, med mindre du kommer senere med mer penger enn først avtalt.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da helt vanlig å selge til førstemann som står der med kontanter i hånden. Det eneste unntaket måtte være om noen tilbød mer penger.

 

Jeg hadde solgt, uten å ofre det en tanke, og uten dårlig samvittighet.

Så om en random fyr ringer på og har med cash så selger du til han selv om du har avtalt å selge til en som skal hente om to timer, eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom en mer lønnsom mulighet dukker opp, så er det det ja.

 

Hva om det kommer noen på døren, og tilbyr deg en ekstra 500-lapp, hadde du sagt nei fordi det kommer en i morgen og henter den til avtalt pris?

Det hadde jeg faktisk gjort ja.

Hadde det derimot bare vært en annen som hadde sagt han "er interessert" så hadde jeg solgt den til han på døra, gitt at jeg ikke hadde fått tak i den interesserte der og da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er da helt vanlig å selge til førstemann som står der med kontanter i hånden. Det eneste unntaket måtte være om noen tilbød mer penger.

 

Jeg hadde solgt, uten å ofre det en tanke, og uten dårlig samvittighet.

Så om en random fyr ringer på og har med cash så selger du til han selv om du har avtalt å selge til en som skal hente om to timer, eller?

Ditto. Slik er det altfor mange av på Finn. Jeg vet ikke hva som er gale med folk. Folk er mer opptatt av å få pengene NU enn å holde en avtale.

Lenke til kommentar

 

Dersom en mer lønnsom mulighet dukker opp, så er det det ja.

 

Hva om det kommer noen på døren, og tilbyr deg en ekstra 500-lapp, hadde du sagt nei fordi det kommer en i morgen og henter den til avtalt pris?

Det hadde jeg faktisk gjort ja.

Hadde det derimot bare vært en annen som hadde sagt han "er interessert" så hadde jeg solgt den til han på døra, gitt at jeg ikke hadde fått tak i den interesserte der og da.

Hun damen jeg snakket med var ikke interessert i få tak i meg. Jeg spurte om mulige greier og sa 2t senere at jeg kjøper og kan hente når det passer.

Jeg synes ikke om folk som selger til "de på døra" og driter i de andre. Kan faen være naboen.

Lenke til kommentar

 

 

Dersom en mer lønnsom mulighet dukker opp, så er det det ja.

 

Hva om det kommer noen på døren, og tilbyr deg en ekstra 500-lapp, hadde du sagt nei fordi det kommer en i morgen og henter den til avtalt pris?

Det hadde jeg faktisk gjort ja.

Hadde det derimot bare vært en annen som hadde sagt han "er interessert" så hadde jeg solgt den til han på døra, gitt at jeg ikke hadde fått tak i den interesserte der og da.

Hun damen jeg snakket med var ikke interessert i få tak i meg. Jeg spurte om mulige greier og sa 2t senere at jeg kjøper og kan hente når det passer.

Jeg synes ikke om folk som selger til "de på døra" og driter i de andre. Kan faen være naboen.

Om tingen ble solgt før du sa "jeg kjøper" (og selger godtar det) har du ikke noe å klage på. Selv om du har diskutert tingen aldri så mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virkelig? Teit lov.

 

Men jeg ville fremdeles gjort det. Ingen kommer til å anmelde meg, uansett.

 

Regner med at vi snakker om noe småtteri til maks et par tusenlapper.

Jeg ytrer lignende meninger om akkurat dette her for noen måneder siden.

Ble totalt slaktet. Men det blir jeg jo alltid.

 

Veldig teit lov. Enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...