Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

jeg hater milo yiannopoulos og jeg hater hele hans breitbart-fanklubb. 

 

Salty much?

 

newswhip-may-june-breitbart-640x480.jpg

 

 

Nei, det går an å hate uten å være bitter. Jeg bare hater den gjengen der. Jeg bryr meg ikke om hvem som får mest klikks i forbindelse med valgkampen i USA, en valgkamp jeg bryr meg _svært_ lite om. Som flere nordmenn bør. 

Lenke til kommentar

 

La meg ca midnatt i går kveld. Våkna rundt 9 i dag tidlig. Så dum jeg var så tenkte jeg at jeg kunne lukke øynene bare en halvtime ekstra. Endte opp med at jeg våkna for ca 1 time siden..   :wallbash:

Åsen gikk det etter på, fikk du sove på kvelden eller natta da.

 

Joda fikk sove på kvelden, av en eller merkelig grunn. :)

Lenke til kommentar

"Jeg er interessert", er faen ingen som sier de er interessert for å ikke kjøpe den? Herregud snakk om å være vrang. Sikkert nødvendig å formulere seg annerledes hvis noen er så trang i nøtten.

 

Det er helt vanlig i Finn verden at de som er først ute skal få den. Det er bare drittunger som ikke hører hjemme på Finn som plutselig selger den til noen andre selv om man er først ute.

 

Herregud, at dere gidd å kverulere på noe så opplagt. Tydelig så er dere som må kverulere personer som selger til den dere vil selv om noen er før. Det blir det ikke GS av.

 

Jo, det er PLENTY av folk som sier de er interessert som ikke kjøper. Eller lar høre fra seg noensinne igjen, selv om man skriver tilbake.

Det er til og med ganske mange som sier: "JEG TAR DEN, KAN HENTE I MORGEN" - uten at de gir lyd fra seg før etter 4 dager og sier "sorry, passet ikke likevel".

 

Jeg forstår utmerket godt at selger her har solgt til førstemann som kommer med penger, og ikke holder av til alle som sier "jeg er interessert".

Hadde du sagt "jeg tar den" istedenfor "jeg er interessert", så hadde jeg som selger varslet deg om noen andre kom i mellomtiden og ville kjøpe den. Ellers hadde den gått.

 

Jeg lar alltid annonsene mine stå aktive helt til kjøper faktisk har dukket opp og kjøpt tingen.

Lenke til kommentar

Ser du hva du skriver egentlig?

 

"Hadde du sagt "jeg tar den" istedenfor "jeg er interessert", så hadde jeg som selger varslet deg om noen andre kom i mellomtiden og ville kjøpe den."

 

Så du sier, når noen er først ute og skal kjøpe noe av deg, gir du beskjed til personen om at andre vil kjøpe den og? Hvilken mening gir det? Du er en person som kunne avtalt med noen for å så selge til en annen, utifra det du skriver. "Beklager, kunne ikke vente på at pengene skulle komme på konto, solgte til en som dukket opp".

Sånne folk skulle ikke hatt lov til å bruke Finn, fysj.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når folk som sier de skal kjøpe tingen ikke svarer på 2-3 dager så selger jeg til neste person som spør.

Verste jeg vet er å holde av ting og si nei til andre potensielle kjøpere, så kommer aldri kjøperen.

Derfor sier jeg i visse tilfeller "ja" til flere (basert på magefølelsen om en person er seriøs eller ikke).

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Ser du hva du skriver egentlig?

 

"Hadde du sagt "jeg tar den" istedenfor "jeg er interessert", så hadde jeg som selger varslet deg om noen andre kom i mellomtiden og ville kjøpe den."

 

Så du sier, når noen er først ute og skal kjøpe noe av deg, gir du beskjed til personen om at andre vil kjøpe den og? Hvilken mening gir det? Du er en person som kunne avtalt med noen for å så selge til en annen, utifra det du skriver. "Beklager, kunne ikke vente på at pengene skulle komme på konto, solgte til en som dukket opp".

Sånne folk skulle ikke hatt lov til å bruke Finn, fysj.

Ser du hva du leser egentlig?

Han skrev klart og tydelig at en selger sier at han tar den

Så kommer en annen og sier det samme, så han ringer den først og spør om han skal ha den...

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på Finn.no jeg heller. Er så sykt mye forskjellig oppførsel der. Selv sier jeg fra at jeg vil ha varen og avtaler tid jeg kan hente den. Om jeg bare er interessert ser jeg ikke helt grunnen med å si fra. Hva skulle det være godt for?

 

Dama opplever forresten stadig at folk i seriøst alvor regner med å få tilkjørt babyklær hun gir bort. Ærlig talt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser du hva du skriver egentlig?

 

"Hadde du sagt "jeg tar den" istedenfor "jeg er interessert", så hadde jeg som selger varslet deg om noen andre kom i mellomtiden og ville kjøpe den."

 

Så du sier, når noen er først ute og skal kjøpe noe av deg, gir du beskjed til personen om at andre vil kjøpe den og? Hvilken mening gir det? Du er en person som kunne avtalt med noen for å så selge til en annen, utifra det du skriver. "Beklager, kunne ikke vente på at pengene skulle komme på konto, solgte til en som dukket opp".

Sånne folk skulle ikke hatt lov til å bruke Finn, fysj.

Så du forventer at du kan si til noen at du er interessert i det han selger, og at han med dette avviser andre som kommer og har lyst til å kjøpe den? Bare i tilfelle du skulle komme til å slå til?

 

Se for deg at du legger ut en sofa på finn til 2000 kr og jeg sender deg en melding: "Hei, ser du selger sofa. Jeg er interessert i den".

 

Noen timer senere ringer en fyr og sier: "Jeg har med 2000 cash og er et kvarter unna med henger."

 

Sier du til ham: "Sorry, det er kanskje en annen som skal ha den"?

 

Eller prøver du å få tak i meg og si at det nå er en annen som vil hente sofaen, og ber meg bekrefte om jeg skal ha den?

 

Sier jeg da at ja, jeg skal ha den, da sier du til han med henger og cash at du heller kan si ifra til ham om jeg ikke henter den likevel.

 

Får du ikke tak i meg så selger du til han andre.

 

Det gjør i alle fall jeg.

 

 

I motsatt tilfelle da: Du har sagt du er interessert i en sofa som er til salgs, noe som ifølge deg tydeligvis er det samme som å si at du skal ha den. Holder du din del av den muntlige, men like bindende avtalen dersom den samme sofaen skulle dukke opp til halv pris i mellomtiden?

Hvis ikke er det direkte hyklersk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...