Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skyt meg.

Smarte meg legger først ene linsen oppi linseetuiet, på vei til å legge andre linse oppi før jeg bestemmer meg for å vaske etuiet både utenpå og oppi, med den ene linsen oppi uten å tenke på den. Var ikke mye linse igjen da skal jeg si dere :) :)

Ligger vel i avløpet nå. Fuck. Kun en linse til søndag, dævver!

Mye koster sånn linse Lami.? :hm: skyte deg Lame :ohmy:

Lenke til kommentar

Kan ikke vente eller vil ikke vente?

"Jeg er interessert", er faen ingen som sier de er interessert for å ikke kjøpe den? Herregud snakk om å være vrang. Sikkert nødvendig å formulere seg annerledes hvis noen er så trang i nøtten.

 

Det er helt vanlig i Finn verden at de som er først ute skal få den.

 

Hadde heller ikke solgt til en som bare sa "jeg er interessert" ikke mer enn det, og sa at jeg måtte vente.

Da hadde jeg også solgt til noen som kom i mellomtiden og var tydelige på at han går for den.

Hvorfor skulle hun gamble på at du kom tilbake..?

 

Hvis du var sikker, hvorfor sa du ikke at du tar den?

Har opplevde flere som sier at de "kommer tilbake senere", eller noe lignende, spør og er interessert og sånn  90 % av dem gir ikke mer lyd fra seg.

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skyt meg.

Smarte meg legger først ene linsen oppi linseetuiet, på vei til å legge andre linse oppi før jeg bestemmer meg for å vaske etuiet både utenpå og oppi, med den ene linsen oppi uten å tenke på den. Var ikke mye linse igjen da skal jeg si dere :) :)

Ligger vel i avløpet nå. Fuck. Kun en linse til søndag, dævver!

Mye koster sånn linse Lami.? :hm: skyte deg Lame :ohmy:

Ja skyt meg lame :D

Men nei altså kjøper jeg endags på apotek elns koster det rundt 4-500kr for to par. Men jeg kjøper for halvt år (månedslinser) for 900kr mener jeg. Men nå ender det opp med at jeg må ta en ny linse fra neste måned, så da til slutt må jeg bruke ene linsen enda lengre enn en måned.

Lenke til kommentar

Folk som deler absolutt alt mulig på sosiale medier.

 

Å gå på dass er jo for så vidt helt normalt og naturlig. Men det burde strengt tatt ikke være nødvendig å brette ut i lange baner om hvor mye etterlatenskaper man har lagt igjen etter seg, hver gang. Eller lukt og konsistens på greiene sine..   :confused:  
 

Lenke til kommentar

Folk som deler absolutt alt mulig på sosiale medier.

 

Å gå på dass er jo for så vidt helt normalt og naturlig. Men det burde strengt tatt ikke være nødvendig å brette ut i lange baner om hvor mye etterlatenskaper man har lagt igjen etter seg, hver gang. Eller lukt og konsistens på greiene sine..   :confused:

feis-book.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...