Lami Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Nei. Du kan jo slå deg sammen med disse kjerringene som spør om det samme. Kanskje du er en sånn kjerring Skal jeg rapportere deg for hatkriminalitet? Gråter du? Endret 20. august 2016 av Lami Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Skyt meg. Smarte meg legger først ene linsen oppi linseetuiet, på vei til å legge andre linse oppi før jeg bestemmer meg for å vaske etuiet både utenpå og oppi, med den ene linsen oppi uten å tenke på den. Var ikke mye linse igjen da skal jeg si dere :) Ligger vel i avløpet nå. Fuck. Kun en linse til søndag, dævver! Mye koster sånn linse Lami.? skyte deg Lame Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Kan ikke vente eller vil ikke vente? "Jeg er interessert", er faen ingen som sier de er interessert for å ikke kjøpe den? Herregud snakk om å være vrang. Sikkert nødvendig å formulere seg annerledes hvis noen er så trang i nøtten. Det er helt vanlig i Finn verden at de som er først ute skal få den. Hadde heller ikke solgt til en som bare sa "jeg er interessert" ikke mer enn det, og sa at jeg måtte vente. Da hadde jeg også solgt til noen som kom i mellomtiden og var tydelige på at han går for den. Hvorfor skulle hun gamble på at du kom tilbake..? Hvis du var sikker, hvorfor sa du ikke at du tar den? Har opplevde flere som sier at de "kommer tilbake senere", eller noe lignende, spør og er interessert og sånn 90 % av dem gir ikke mer lyd fra seg. Endret 20. august 2016 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Folk som FINNer noe å klage på hele tiden 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Skyt meg. Smarte meg legger først ene linsen oppi linseetuiet, på vei til å legge andre linse oppi før jeg bestemmer meg for å vaske etuiet både utenpå og oppi, med den ene linsen oppi uten å tenke på den. Var ikke mye linse igjen da skal jeg si dere :) Ligger vel i avløpet nå. Fuck. Kun en linse til søndag, dævver! Mye koster sånn linse Lami.? skyte deg Lame Ja skyt meg lame Men nei altså kjøper jeg endags på apotek elns koster det rundt 4-500kr for to par. Men jeg kjøper for halvt år (månedslinser) for 900kr mener jeg. Men nå ender det opp med at jeg må ta en ny linse fra neste måned, så da til slutt må jeg bruke ene linsen enda lengre enn en måned. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 La meg ca midnatt i går kveld. Våkna rundt 9 i dag tidlig. Så dum jeg var så tenkte jeg at jeg kunne lukke øynene bare en halvtime ekstra. Endte opp med at jeg våkna for ca 1 time siden.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Kunstige ting som aktører er blitt instruert til. Feks hvordan de i Dagrevyen snur og beveger på seg fra side til side, når man ser dem som siluetter helt i begynnelsen. De har garantert fått beskjed om å gjøre det, for at de skal se engasjerte og ivrige ut. Teit. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Hvis man forsøker å diskutere en situasjon med noen, og de bare sier "slik er det bare, og dermed basta!" 0g så gidder de aldri å komme med noen faktiske argumenter eller noe, for hvorfor de faktisk mener som de gjør. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Verre er hvis de prøver å argumentere med følelser. Man kan ikke argumentere mot noens følelser så det har jo ingenting i en saklig debatt å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 At jenten(e) jeg burde hatt ONS med i natt nå får sikkert helt andre ukjente douchebags å ha ONS med istedenfor. FML. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Hvis man forsøker å diskutere en situasjon med noen, og de bare sier "slik er det bare, og dermed basta!" 0g så gidder de aldri å komme med noen faktiske argumenter eller noe, for hvorfor de faktisk mener som de gjør. "Ferdig snakka." 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Jeg brant meg på en ny type tallerken som jeg hadde i microen. Det var en metallrand rundt kanten på den som må ha vært skurken. Bare papptallerkner i microen heretter. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Folk som deler absolutt alt mulig på sosiale medier. Å gå på dass er jo for så vidt helt normalt og naturlig. Men det burde strengt tatt ikke være nødvendig å brette ut i lange baner om hvor mye etterlatenskaper man har lagt igjen etter seg, hver gang. Eller lukt og konsistens på greiene sine.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 La meg ca midnatt i går kveld. Våkna rundt 9 i dag tidlig. Så dum jeg var så tenkte jeg at jeg kunne lukke øynene bare en halvtime ekstra. Endte opp med at jeg våkna for ca 1 time siden.. Åsen gikk det etter på, fikk du sove på kvelden eller natta da. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Folk som deler absolutt alt mulig på sosiale medier. Å gå på dass er jo for så vidt helt normalt og naturlig. Men det burde strengt tatt ikke være nødvendig å brette ut i lange baner om hvor mye etterlatenskaper man har lagt igjen etter seg, hver gang. Eller lukt og konsistens på greiene sine.. feis-book. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Når jeg er på diskusjon.no med mobilen så kommer jeg ikke til siste side i tråden, men sist leste. Endret 21. august 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 jeg hater milo yiannopoulos og jeg hater hele hans breitbart-fanklubb. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 jeg hater milo yiannopoulos og jeg hater hele hans breitbart-fanklubb. Salty much? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå