Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det kan stemme. Jeg trodde derimot ikke at dette var et merkbart fenomen på høyere bitrate.

 

Men uansett så skal jeg gi slipp på diskusjonen her, slik at vi ikke kaprer tråden.

Etter å ha stilt inn PulseAudio til å åpne lydkortet i 32-bit modus fikk jeg plutselig bedre lyd i Spotify. Så alt skyldtes ikke ogg. Rett skal være rett.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skyt meg.

Smarte meg legger først ene linsen oppi linseetuiet, på vei til å legge andre linse oppi før jeg bestemmer meg for å vaske etuiet både utenpå og oppi, med den ene linsen oppi uten å tenke på den. Var ikke mye linse igjen da skal jeg si dere :) :)

Ligger vel i avløpet nå. Fuck. Kun en linse til søndag, dævver!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Nettopp funnet ut hva som er verre en babyer og små barn på fly. Venninner med munndiare på seterekka bak som må prate veldig høyt for å høre hverandre.

ÅH JA!

 

Satt fra Bergen til Barcelona. Stille fly, bortsett fra to kjerringer som "fant hverandre" på flyet som faen snakket om piss hele veien nedover i 4 timer. Helvete!

Lenke til kommentar

Noen folk hører faen ikke hjemme på Finn.

Her er jeg først ute og sier jeg er interessert, men så dukke det opp noe jeg måtte gjøre, så kommer jeg tilbake til hun 2t og sier jeg tar den. Hva tror dere kjerringen sier? "Har solgt den". Mongotryne.

Når jeg selger noe er det alltid førstemann som har førsterett, men slik er det ikke hos kjerringer. Alle kjerringer på Finn jeg har vært borti har vært fitter på en eller annen måte, enten at de selger den selv om jeg har sagt jeg skal ha den osv. Hva er gale med damer og finn?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Noen folk hører faen ikke hjemme på Finn.

Her er jeg først ute og sier jeg er interessert, men så dukke det opp noe jeg måtte gjøre, så kommer jeg tilbake til hun 2t og sier jeg tar den. Hva tror dere kjerringen sier? "Har solgt den". Mongotryne.

Når jeg selger noe er det alltid førstemann som har førsterett, men slik er det ikke hos kjerringer. Alle kjerringer på Finn jeg har vært borti har vært fitter på en eller annen måte, enten at de selger den selv om jeg har sagt jeg skal ha den osv. Hva er gale med damer og finn?

 

Gråter du?

Lenke til kommentar

Folk som stadig vekk deler alle mulige slags konkurranser over Facebook, eller sender lenker om alt mulig tullball over E-post til alle og enhver.

 

Temmelig minimal sannsynlighet for at de kommer til å vinne noe som helst uansett. Men det stopper dem aldri fra å dele alt mulig herk med Gud og hvermann heile tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen folk hører faen ikke hjemme på Finn.

Her er jeg først ute og sier jeg er interessert, men så dukke det opp noe jeg måtte gjøre, så kommer jeg tilbake til hun 2t og sier jeg tar den. Hva tror dere kjerringen sier? "Har solgt den". Mongotryne.

Når jeg selger noe er det alltid førstemann som har førsterett, men slik er det ikke hos kjerringer. Alle kjerringer på Finn jeg har vært borti har vært fitter på en eller annen måte, enten at de selger den selv om jeg har sagt jeg skal ha den osv. Hva er gale med damer og finn?

Gråter du?

Nei. Du kan jo slå deg sammen med disse kjerringene som spør om det samme. Kanskje du er en sånn kjerring :)

Lenke til kommentar

Har ikke sagt det heller?

Les igjen: Folk som ikke selger til de som er først ute og gir faen.

 

Fant ut det var en drittunge på skole. Typisk.

 

Hva sa du første gang da; "Jeg er interessert" - eller at "jeg tar den"? Det er avgjørende forskjell på de to vet du.

Kan ikke vente at noen skal holde på noe, så lenge du ikke har avgjort at du kjøper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan ikke vente eller vil ikke vente?

"Jeg er interessert", er faen ingen som sier de er interessert for å ikke kjøpe den? Herregud snakk om å være vrang. Sikkert nødvendig å formulere seg annerledes hvis noen er så trang i nøtten.

 

Det er helt vanlig i Finn verden at de som er først ute skal få den. Det er bare drittunger som ikke hører hjemme på Finn som plutselig selger den til noen andre selv om man er først ute.

 

Herregud, at dere gidd å kverulere på noe så opplagt. Tydelig så er dere som må kverulere personer som selger til den dere vil selv om noen er før. Det blir det ikke GS av.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...