WeirdFace Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Nettaviser som stadig vekk skriver søppel av typen "Se hvilke kjendiser som har samme stjernetegn som deg" 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Hvor lenge skal jeg være en usaklig drittunge Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Folk som står ved siden av og glaner deg opp i trynet når du står og snakker med en ekspeditør. Glan til bake, å spør han om er sjukk hode eller total idot. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Er det faen lov å bruke motorsag nå?! Faen sykeste! Jævla Statens Vegvesen. Endret 18. august 2016 av Lami Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Staten har lov å gjøre det de vil, når de vil Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Ja. Sånn som å høvle asfalt og legge ny mellom 23 og 07 i et boligfelt. Fordi det visstnok "er enklere å gjøre det da". Endret 18. august 2016 av Dragen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Enklere er bare en jævla unnskylding for å få ekstra betalt for nattearbeidet. Altså de kommer og sager ned trær kl 00:15?! Det er faen like lite folk da som 23:15! Bare tull. Dumt jeg solgte paintball utstyret mitt. Skulle pepra den bilen. Endret 18. august 2016 av Lami Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Det er jo det. Mindre trafikk, mindre folk, da blir det jo enklere å gjøre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Like lite biler nå som 23:15. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Det blir ikke enklere å sove når man har en maskin med 120+ dB tre meter utenfor soveromsvinduet. Og det er ikke sånn at de tar alt på en natt. Dette arbeidet tar gjerne 3 netter på rad. Hadde de tatt det på dagen, så kunne de sperret av et felt mens de jobbet på det andre. De betaler 2-4 folk for å dirigere ikke-eksisterende trafikk på natten. De kunne heller dirigert eksisterende trafikk på dagtid istedenfor å sitte i en klappstol og surfe i 8 timer på natten. De sløser penger og leker med helsa til folk. Endret 18. august 2016 av Dragen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) I USA tar de alt på dagen og på natten. Men der får de bygget flere km med fire felts motorvei på en dag ... Skal de ta sånt på nattetid får de være effektive. De tar seg såååå god tid. Endret 18. august 2016 av Lami Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Kan banne på at de hadde fått flere klager om de hadde gjort det på dagtid. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Det irriterer meg at media ikke dekker de åpenbare helseproblemene til Hillary Clinton. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Det blir ikke enklere å sove når man har en maskin med 120+ dB tre meter utenfor soveromsvinduet. Og det er ikke sånn at de tar alt på en natt. Dette arbeidet tar gjerne 3 netter på rad. Hadde de tatt det på dagen, så kunne de sperret av et felt mens de jobbet på det andre. De betaler 2-4 folk for å dirigere ikke-eksisterende trafikk på natten. De kunne heller dirigert eksisterende trafikk på dagtid istedenfor å sitte i en klappstol og surfe i 8 timer på natten. De sløser penger og leker med helsa til folk. Hvis maskina er tre meter unna er lyden mer enn halvert allerede. Tenk positivt. Endret 19. august 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 At alle besøkende drar opp mobilen for å fange noen Pokemon... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 At alle besøkende drar opp mobilen for å fange noen Pokemon...Hvis de jeg er med eller hos selv spiller pokemon med meg der og da, gjør jeg dette. Hvis ikke lar jeg telefonen ligge i lomma som vanlig når man er på besøk/med andre. Angående det, mens jeg tusla rundt i Frognerparken var det en far som hadde med seg ungen sin på pokemonjakt. Men her var det bare faren som spilte og ungen kjeda seg i hjel. Møtte på dem flere ganger de neste to timene og ungen holdt på å krepere av kjedsomhet, klagde som bare det og maste om å dra hjem. Men neida, de skulle bare være der et par timer til sa han. Da gikk jeg bort og sa til han at nå var det på tide å dra hjem og spilte på samvittigheten hans angående ungen. Pekte nesa fort hjemover og la i tillegg bort telefonen. Det er virkelig ikke greit å holde på sånn. 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 At alle besøkende drar opp mobilen for å fange noen Pokemon... Ikke jeg gjør det, jeg har det i mobilen men nei takk gidder ikke spille det, Pokemon GO er ikke noe for meg Lenke til kommentar
m20k Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 At dama har glemt brillene sine hjemme og blir sur på meg fordi jeg ikke tør å spørre sjefen om å dra hjem og hente dem, kjøre til jobben hennes og levere dem, og kjøre tilbake til jobb. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Når jeg ser en ad rett i det jeg trykker på en link, blir nysgjerrig (som regel ads på reddit) og trykker tilbake. Men da blir det en ny ad. Hvorfor tenker de ikke gjennom sånt? Det skjer sikkert med ganske mange og de hadde jo fått flere klikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå