Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enklere er bare en jævla unnskylding for å få ekstra betalt for nattearbeidet. Altså de kommer og sager ned trær kl 00:15?! Det er faen like lite folk da som 23:15! Bare tull. Dumt jeg solgte paintball utstyret mitt. Skulle pepra den bilen.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det blir ikke enklere å sove når man har en maskin med 120+ dB tre meter utenfor soveromsvinduet. Og det er ikke sånn at de tar alt på en natt. Dette arbeidet tar gjerne 3 netter på rad.

 

Hadde de tatt det på dagen, så kunne de sperret av et felt mens de jobbet på det andre. De betaler 2-4 folk for å dirigere ikke-eksisterende trafikk på natten. De kunne heller dirigert eksisterende trafikk på dagtid istedenfor å sitte i en klappstol og surfe i 8 timer på natten. De sløser penger og leker med helsa til folk.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Det blir ikke enklere å sove når man har en maskin med 120+ dB tre meter utenfor soveromsvinduet. Og det er ikke sånn at de tar alt på en natt. Dette arbeidet tar gjerne 3 netter på rad.

 

Hadde de tatt det på dagen, så kunne de sperret av et felt mens de jobbet på det andre. De betaler 2-4 folk for å dirigere ikke-eksisterende trafikk på natten. De kunne heller dirigert eksisterende trafikk på dagtid istedenfor å sitte i en klappstol og surfe i 8 timer på natten. De sløser penger og leker med helsa til folk.

Hvis maskina er tre meter unna er lyden mer enn halvert allerede. Tenk positivt. Endret av BadCat
Lenke til kommentar

At alle besøkende drar opp mobilen for å fange noen Pokemon...

Hvis de jeg er med eller hos selv spiller pokemon med meg der og da, gjør jeg dette. Hvis ikke lar jeg telefonen ligge i lomma som vanlig når man er på besøk/med andre.

 

Angående det, mens jeg tusla rundt i Frognerparken var det en far som hadde med seg ungen sin på pokemonjakt. Men her var det bare faren som spilte og ungen kjeda seg i hjel. Møtte på dem flere ganger de neste to timene og ungen holdt på å krepere av kjedsomhet, klagde som bare det og maste om å dra hjem. Men neida, de skulle bare være der et par timer til sa han. Da gikk jeg bort og sa til han at nå var det på tide å dra hjem og spilte på samvittigheten hans angående ungen. Pekte nesa fort hjemover og la i tillegg bort telefonen. Det er virkelig ikke greit å holde på sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...