CaZpeR Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Skulle begynne å rydde her men faen fikk vont korsryggen, bestille time hos kiropraktor, det hjalp med smertestillende fikk ryddet litt da Burde heller bestille time hos lege, slik at du får riktig behandling. Kiropraktor kan vel sammenliknes med å blåse på såret :-p Lenke til kommentar
m20k Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Når jeg bruker Google for å finne svar på noe (i dette tilfellet ville jeg finne ut forskjellen på noe), så må jeg lese meg i gjennom masse historie før artikkelen kommer til poenget. Endret 17. august 2016 av m20k Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Skulle begynne å rydde her men faen fikk vont korsryggen, bestille time hos kiropraktor, det hjalp med smertestillende fikk ryddet litt da Burde heller bestille time hos lege, slik at du får riktig behandling. Skulle begynne å rydde her men faen fikk vont korsryggen, bestille time hos kiropraktor, det hjalp med smertestillende fikk ryddet litt da Burde heller bestille time hos lege, slik at du får riktig behandling. Kiropraktor kan vel sammenliknes med å blåse på såret :-p Sist jeg var hos Kiropraktor 2 behandlinger var jeg nesten ok, se bildene vond rygg er fra Kiropraktor på google bilde Lenke til kommentar
Populært innlegg 1Dr.E Skrevet 17. august 2016 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2016 Fikk akkurat en telefon fra et Rogalandsnummer. Tar telefonen og presenterer meg, og får tilbake: "Ja, du ringte meg så da ringer jeg deg opp igjen". Forklarte at jeg ikke hadde ringt noen i hele dag, men joda, hun hadde skrevet ned nummeret som ringte. Leste opp for meg: 12 34 50 78 Forsøkte å fortelle henne at det var feil, og at mitt nummer var 12 34 56 78, og da gjentok hun "ja, det var det jeg sa: 12 34 56 78" "Nå ringer du visst igjen ser jeg her" (Mens vi allerede snakker sammen). Noen folk er det et under at klarer seg gjennom hverdagen. 11 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 "Nå ringer du visst igjen ser jeg her" (Mens vi allerede snakker sammen). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Vasker ned badet og sliter ut ryggen. Får jeg et jævla takk tilbake? Nei Å bo alene er irriterende til tider. 1 Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Folk som tror at du kan svare på alt mellom himmel og jord, bare fordi du har uniform på deg, og "velger" å bli sure og nedlatende når man ikke har et ønsket svar ... Endret 17. august 2016 av 96abrevs Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Skulle begynne å rydde her men faen fikk vont korsryggen, bestille time hos kiropraktor, det hjalp med smertestillende fikk ryddet litt da Burde heller bestille time hos lege, slik at du får riktig behandling. Skulle begynne å rydde her men faen fikk vont korsryggen, bestille time hos kiropraktor, det hjalp med smertestillende fikk ryddet litt da Burde heller bestille time hos lege, slik at du får riktig behandling. Kiropraktor kan vel sammenliknes med å blåse på såret :-p Sist jeg var hos Kiropraktor 2 behandlinger var jeg nesten ok, se bildene vond rygg er fra Kiropraktor på google bilde Det at det blir litt bedre løser ikke årsaken til problemet. På lik linje som å blåse på såret. Det føles bedre, men gjør ingenting med problemet som forårsaker smertene. Og det at du var nesten ok og tilsynelatende at du har vondt nå understreker vel egentlig poenget mitt... Endret 17. august 2016 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Biler som gir blaffen i fotgjenger. Jeg viser tydelig tegn på at jeg skal over veien. Bilen har sett meg i 5+ sekunder, men gir ingen tegn til å bremse og bare braser videre over fotgjengerfeltet. I går gikk jeg over fotgjengerfeltet, og da jeg var halvveis uti var det en bil som kom brasende i full fart slik at jeg måtte stoppe opp midt i. Flaks at jeg ikke ble påkjørt. Begge tilfellene er førerkortbeslag Anbefaler deg å tipse politiet så kanskje de kommer og har kontroll Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Ble kastet ut av Rage å kommer ikke in på steam sletter faen skapet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 I filmen "Deadpool" trodde de vel at de kom unna med å bruke klisjeer ved å påpeke dem. Vi seere har jo påpekt disse superheltfilm-klisjeene i ÅREVIS. Velkommen etter? Visste et sted inni meg at all hypen ikke hadde rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Alle mennesker som klarer å sove på fly. Jeg må ha vært våken i minst 30 timer før jeg kan klare å duppe av i noen minutter. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Alle mennesker som klarer å sove på fly. Jeg må ha vært våken i minst 30 timer før jeg kan klare å duppe av i noen minutter. Sorry. Da jeg ukependla med fly sovnet jeg idet kabinlyset ble slukket før takeoff. Våknet alltid av landingen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 I filmen "Deadpool" trodde de vel at de kom unna med å bruke klisjeer ved å påpeke dem. Vi seere har jo påpekt disse superheltfilm-klisjeene i ÅREVIS. Velkommen etter? Visste et sted inni meg at all hypen ikke hadde rot i virkeligheten. For en forferdelig film. Noe av det verste skvipet jeg har sett de senere årene. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Alle mennesker som klarer å sove på fly. Jeg må ha vært våken i minst 30 timer før jeg kan klare å duppe av i noen minutter. Beste er å duppe av i 1 minutt og så bråvåkne i en ubehagelig stilling, med kriblende hvileløse føtter attpåtil. http://dereklow.co/what-its-like-to-fly-the-23000-singapore-airlines-suites-class/ Hadde kaaanskje klart å sovne her. Men hadde hatt for stort glis om munnen til å kunne sove. Endret 17. august 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Folk som melder ifra om fartskontroll. Kom til en 50 sone der jeg såg en gammel fis stod parkert og blinka med lysa og viste tegn med henda om å slakke farten. Nå jeg kom frem til kontrollen stoppa jeg like greit for å si fra om denne personen, og hun ene politidama hev seg i bilen og kjørte mot han. Regner med han får seg en saftig bot. Jeg sa og at hvis dem ville, kunne de få de opptak på gopro jeg hadde, var bare å ta kontakt. 5 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Vasker ned badet og sliter ut ryggen. Får jeg et jævla takk tilbake? Nei Å bo alene er irriterende til tider. Tenk heller på at du aldri får tyn for IKKE å vaske badet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 DJene i trondheim spiller faen meg samme skvipet hele tida. Folk synger med og danser fordi de er fulle, ikke fordi låtene holder mål. I ren protest blir det ikke noe sånn jalla skvip de tre neste kveldene på utestedet jeg er booket på. Om jeg aldri blir booket igjen så får det være like greit. Jeg kan mer enn gjerne spille "mainstream" musikk men mye av det som spilles har rett og slett gått ut på dato for lengst. Det er likevel ikke gammelt nok til å trigge nostalgi. Gidder heller ikke å spille radioslagere som trykkes inn i øra nok på folk allerede. Elektronisk dansbar musikk er så SVÆR sjanger og mye som er litt halvveis ukjent har så sykt potensiale for et dansegulv. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Kunder som tror de har krav på alt mellom himmel og jord og prøver og bruke kjøpsloven som bevis når de ikke aner hva som faktisk står i den eller hva de har krav på! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Folk som står ved siden av og glaner deg opp i trynet når du står og snakker med en ekspeditør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå