Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

Skulle begynne å rydde her men faen fikk vont korsryggen,  bestille time hos kiropraktor,  det hjalp med smertestillende fikk ryddet litt da :hm:

Burde heller bestille time hos lege, slik at du får riktig behandling.

 

 

Kiropraktor kan vel sammenliknes med å blåse på såret :-p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Skulle begynne å rydde her men faen fikk vont korsryggen,  bestille time hos kiropraktor,  det hjalp med smertestillende fikk ryddet litt da :hm:

Burde heller bestille time hos lege, slik at du får riktig behandling.

 

 

 

 

 

Skulle begynne å rydde her men faen fikk vont korsryggen,  bestille time hos kiropraktor,  det hjalp med smertestillende fikk ryddet litt da :hm:

Burde heller bestille time hos lege, slik at du får riktig behandling.

 

 

Kiropraktor kan vel sammenliknes med å blåse på såret :-p

 

Sist jeg var hos Kiropraktor 2 behandlinger var jeg nesten ok, se bildene vond rygg er fra Kiropraktor på google bilde 

Lenke til kommentar

 

 

Skulle begynne å rydde her men faen fikk vont korsryggen, bestille time hos kiropraktor, det hjalp med smertestillende fikk ryddet litt da :hm:

Burde heller bestille time hos lege, slik at du får riktig behandling.

 

 

Skulle begynne å rydde her men faen fikk vont korsryggen, bestille time hos kiropraktor, det hjalp med smertestillende fikk ryddet litt da :hm:

Burde heller bestille time hos lege, slik at du får riktig behandling.

Kiropraktor kan vel sammenliknes med å blåse på såret :-p

Sist jeg var hos Kiropraktor 2 behandlinger var jeg nesten ok, se bildene vond rygg er fra Kiropraktor på google bilde
Det at det blir litt bedre løser ikke årsaken til problemet. På lik linje som å blåse på såret. Det føles bedre, men gjør ingenting med problemet som forårsaker smertene.

 

Og det at du var nesten ok og tilsynelatende at du har vondt nå understreker vel egentlig poenget mitt...

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Biler som gir blaffen i fotgjenger. Jeg viser tydelig tegn på at jeg skal over veien. Bilen har sett meg i 5+ sekunder, men gir ingen tegn til å bremse og bare braser videre over fotgjengerfeltet.

I går gikk jeg over fotgjengerfeltet, og da jeg var halvveis uti var det en bil som kom brasende i full fart slik at jeg måtte stoppe opp midt i. Flaks at jeg ikke ble påkjørt.

 

Begge tilfellene er førerkortbeslag

Anbefaler deg å tipse politiet så kanskje de kommer og har kontroll

Lenke til kommentar

I filmen "Deadpool" trodde de vel at de kom unna med å bruke klisjeer ved å påpeke dem.

Vi seere har jo påpekt disse superheltfilm-klisjeene i ÅREVIS. Velkommen etter?

 

Visste et sted inni meg at all hypen ikke hadde rot i virkeligheten.

 

For en forferdelig film. Noe av det verste skvipet jeg har sett de senere årene.

Lenke til kommentar

Alle mennesker som klarer å sove på fly. Jeg må ha vært våken i minst 30 timer før jeg kan klare å duppe av i noen minutter.

 

Beste er å duppe av i 1 minutt og så bråvåkne i en ubehagelig stilling, med kriblende hvileløse føtter attpåtil.

http://dereklow.co/what-its-like-to-fly-the-23000-singapore-airlines-suites-class/

Hadde kaaanskje klart å sovne her. Men hadde hatt for stort glis om munnen til å kunne sove.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Folk som melder ifra om fartskontroll. Kom til en 50 sone der jeg såg en gammel fis stod parkert og blinka med lysa og viste tegn med henda om å slakke farten. Nå jeg kom frem til kontrollen stoppa jeg like greit for å si fra om denne personen, og hun ene politidama hev seg i bilen og kjørte mot han. Regner med han får seg en saftig bot. Jeg sa og at hvis dem ville, kunne de få de opptak på gopro jeg hadde, var bare å ta kontakt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

DJene i trondheim spiller faen meg samme skvipet hele tida.

Folk synger med og danser fordi de er fulle, ikke fordi låtene holder mål.

 

I ren protest blir det ikke noe sånn jalla skvip de tre neste kveldene på utestedet jeg er booket på.

 

Om jeg aldri blir booket igjen så får det være like greit. Jeg kan mer enn gjerne spille "mainstream" musikk men mye av det som spilles har rett og slett gått ut på dato for lengst. Det er likevel ikke gammelt nok til å trigge nostalgi.

Gidder heller ikke å spille radioslagere som trykkes inn i øra nok på folk allerede.

 

Elektronisk dansbar musikk er så SVÆR sjanger og mye som er litt halvveis ukjent har så sykt potensiale for et dansegulv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...