Gavekort Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Badass som alltid, men jeg er seriøst frustrert. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 du er badass gavekort attachment=412902:5.png <-- IRRITERER! Skru av p2p, så går det fortere. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Stønn. Det er ikke uten grunn det kalles Non Stop. Nå har jeg bare vondt i magen. 1 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 du er badass gavekort attachment=412902:5.png <-- IRRITERER! Skru av p2p, så går det fortere. p2p? o.O irriterer at dataen min OVEROPPHETER seg! og får en plutselig shutdown... jeg har omtrent 3500 errors (serr, har tatt 3 scanner)... irriterer meg enda mer att jeg har lasta ned 3 stk "free pc cleaner" men de tar bare scannen, også ber de meg om å kjøpe produktet for å fikse de. AHRGHHARHHGAHRHGH noen som vet om en god GRATIS FIKSER? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 p2p? o.O irriterer at dataen min OVEROPPHETER seg! og får en plutselig shutdown... jeg har omtrent 3500 errors (serr, har tatt 3 scanner)... irriterer meg enda mer att jeg har lasta ned 3 stk "free pc cleaner" men de tar bare scannen, også ber de meg om å kjøpe produktet for å fikse de. AHRGHHARHHGAHRHGH noen som vet om en god GRATIS FIKSER? http://www.ccleaner.com Fjerner midlertidige/unødvendige filer, og du kan rydde opp i registeret. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Juleavatarer. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skulle skifte til min gamle, men den har tydeligvis økt 0,7 KB i filstørrelse siden sist jeg brukte den, for jeg kan ikke velge den lenger. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Bare lagre den i PS med litt redusert kvalitet? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Juleavatarer. Er fortsatt på leting :/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 redusert kvalitet? Går heller året rundt med juleavatar. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 trykket ctrl+f5 og plutselig så jeg at mange juleavatrer ble byttet ut med vanlige Lenke til kommentar
haakl Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 *snip* irriterer meg enda mer att jeg har lasta ned 3 stk "free pc cleaner" men de tar bare scannen, også ber de meg om å kjøpe produktet for å fikse de. AHRGHHARHHGAHRHGH noen som vet om en god GRATIS FIKSER? http://www.ccleaner.com Fjerner midlertidige/unødvendige filer, og du kan rydde opp i registeret. jeg anser desverre ikke €20 som gratis ;( Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) jeg anser desverre ikke €20 som gratis ;( ok? Hva med gratis da? Gratis er rimelig gratis i min mening. ccleaner er gratis, så det er bare å laste det ned http://www.filehippo.com/download_ccleaner Endret 6. januar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Irriterer meg over at hvis man skal skifte sang i iTunes at man må gå inn og skifte..... Finnes det ikke noen lettere måte ala Spotify løsningen ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jo! Skifte til et skikkelig program slik som Mediamonkey, Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jo! Skifte til et skikkelig program slik som Mediamonkey, Oh.... Yaaaay, nettopp begynt å skjønne iTunes... Vel Mediamonkey here i come Takker forresten! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skulle skifte til min gamle, men den har tydeligvis økt 0,7 KB i filstørrelse siden sist jeg brukte den, for jeg kan ikke velge den lenger. Gravatar. Lag en profil. Last opp store bilder. Profit. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 du er badass gavekort attachment=412902:5.png <-- IRRITERER! Skru av p2p, så går det fortere. p2p? o.O irriterer at dataen min OVEROPPHETER seg! og får en plutselig shutdown... jeg har omtrent 3500 errors (serr, har tatt 3 scanner)... irriterer meg enda mer att jeg har lasta ned 3 stk "free pc cleaner" men de tar bare scannen, også ber de meg om å kjøpe produktet for å fikse de. AHRGHHARHHGAHRHGH noen som vet om en god GRATIS FIKSER? Blizzard Updater bruker bittorrent, du kan skru det av. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Huff, dette gjør meg ikke irritert, men er så tragisk! Får smålig dårlig samvittighet! En kompis har danna TO lukka grupper mot en jente som gikk i klassen vår. Begge gruppenavnene er åpenlyst krenkenede og støtende mot denne jenta og innholdet er klart å såre henne. "Mot ***** og alle hennes venner" kaller han de blant annet. Syns det er så inn i rævhølet unødvendig å gjøre! Og denne jenta går ikke engang i klassen våres, hun har ikke gjort noen av oss en jævla DRITT! Slike meningløse menneskehat-grupper på nettet er så lavmål! Det verste er at hun faktisk så denne gruppa selv, så hun hadde kommentert noe... 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 redusert kvalitet? Går heller året rundt med juleavatar. FUCK DEG OG DEN JÆVLA JULEAVATAREN DIN. DET ER JANUAR FOR HELVETE. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå