Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Ok da er jeg ikke helt med. Fordi trodde det skulle gå i rekkefølge, så den lista med tidspunkter

en gang. XP sluttet jo i 014, så blir det Vista neste gang, win 7 var ganske langt fram osv. Men ja det står der, så jeg vet ikke

hvorfor det er sånn. Har nå fått win 10 på alle mine uansett så.

 

 

Det var visst forskjell på Windows 8 og Windows 8.1 i denne sammenhengen.

 

Aha skjønner. Har aldri vært borti noe som heter 8 så. Gikk rett fra win 7.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At jeg endelig møter en Pokemon som jeg ikke har fanget før på Pokemon GO. Så har jeg ikke flere pokeballer igjen. Grrr...

 

Jeg er jobbsøker og sliter med å komme til intervju selv om jeg har fagbrev. Når jeg endelig kommer til intervju, roter jeg masse med ord og setninger fordi jeg er så nervøs. Føler jeg forbereder meg godt, men når jeg først kommer til stykket, får jeg helt hjerneteppe.

Hvordan skal jeg få meg jobb når jeg f*** ikke klarer å være normal under et jobbintervju! Jeg har gode referanser, men hjelper tydeligvis ikke når jeg gir et dårlig førsteinntrykk. :(

Endret av m20k
Lenke til kommentar

Byttet bort fra Telenordekning pga pris og med håp om at reklamen fra Netcom/Telia om bedre dekning er sann. Sitter nå i et tett befolket del av Bergen kommune og har edge-dekning. Wtf?

Telia i et nøtteskall. Prøvde selv også da de skrøt av økt 4g og ifølge deres egne kart skulle det være 4g på hytta. Var bare edge der gitt... Tilbake til Telenor og 4g.

Lenke til kommentar

At jeg endelig møter en Pokemon som jeg ikke har fanget før på Pokemon GO. Så har jeg ikke flere pokeballer igjen. Grrr...

 

Jeg er jobbsøker og sliter med å komme til intervju selv om jeg har fagbrev. Når jeg endelig kommer til intervju, roter jeg masse med ord og setninger fordi jeg er så nervøs. Føler jeg forbereder meg godt, men når jeg først kommer til stykket, får jeg helt hjerneteppe.

Hvordan skal jeg få meg jobb når jeg f*** ikke klarer å være normal under et jobbintervju! Jeg har gode referanser, men hjelper tydeligvis ikke når jeg gir et dårlig førsteinntrykk. :(

 

Skaff deg en coach, men det koster flesk.

Lenke til kommentar

Ok da er jeg ikke helt med. Fordi trodde det skulle gå i rekkefølge, så den lista med tidspunkter

en gang. XP sluttet jo i 014, så blir det Vista neste gang, win 7 var ganske langt fram osv. Men ja det står der, så jeg vet ikke

hvorfor det er sånn. Har nå fått win 10 på alle mine uansett så.

 

 

Det var visst forskjell på Windows 8 og Windows 8.1 i denne sammenhengen.

 

Aha skjønner. Har aldri vært borti noe som heter 8 så. Gikk rett fra win 7.

Windows XP var min favoritt, :green: husker Windows 1.0 som er det første windows, husker data venn av meg viste meg det da. å samme venn fikk data jobb uten noen papir men data it kunnskaper i hode.. :D

Lenke til kommentar

At jeg endelig møter en Pokemon som jeg ikke har fanget før på Pokemon GO. Så har jeg ikke flere pokeballer igjen. Grrr...

 

Jeg er jobbsøker og sliter med å komme til intervju selv om jeg har fagbrev. Når jeg endelig kommer til intervju, roter jeg masse med ord og setninger fordi jeg er så nervøs. Føler jeg forbereder meg godt, men når jeg først kommer til stykket, får jeg helt hjerneteppe.

Hvordan skal jeg få meg jobb når jeg f*** ikke klarer å være normal under et jobbintervju! Jeg har gode referanser, men hjelper tydeligvis ikke når jeg gir et dårlig førsteinntrykk. :(

Ta en valium.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...