Delvis Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Ok da er jeg ikke helt med. Fordi trodde det skulle gå i rekkefølge, så den lista med tidspunkter en gang. XP sluttet jo i 014, så blir det Vista neste gang, win 7 var ganske langt fram osv. Men ja det står der, så jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Har nå fått win 10 på alle mine uansett så. Det var visst forskjell på Windows 8 og Windows 8.1 i denne sammenhengen. Aha skjønner. Har aldri vært borti noe som heter 8 så. Gikk rett fra win 7. Endret 14. august 2016 av Delvis Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Problemer med internettleverandøren... Ååå, jeg lengter så etter de dager jeg hadde Powertech. Så flott, enkelt og raskt som faen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Det irriterer at når Pokémon Go endelig virker igjen så er jeg forkjølet og må holde meg innendørs. Med mindre du er veldig snufsete (aka: rennende nese) ser jeg ingen grunn for å holde seg inne 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Jo, det renner over av snørr og gørr. Jeg ble såppas ille fordi jeg tok en tur ut mens det bare var mildt så da drar jeg virkelig ikke ut igjen og risikerer at det forverrer seg ytterligere. Endret 15. august 2016 av BadCat Lenke til kommentar
m20k Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) At jeg endelig møter en Pokemon som jeg ikke har fanget før på Pokemon GO. Så har jeg ikke flere pokeballer igjen. Grrr... Jeg er jobbsøker og sliter med å komme til intervju selv om jeg har fagbrev. Når jeg endelig kommer til intervju, roter jeg masse med ord og setninger fordi jeg er så nervøs. Føler jeg forbereder meg godt, men når jeg først kommer til stykket, får jeg helt hjerneteppe. Hvordan skal jeg få meg jobb når jeg f*** ikke klarer å være normal under et jobbintervju! Jeg har gode referanser, men hjelper tydeligvis ikke når jeg gir et dårlig førsteinntrykk. Endret 15. august 2016 av m20k Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Byttet bort fra Telenordekning pga pris og med håp om at reklamen fra Netcom/Telia om bedre dekning er sann. Sitter nå i et tett befolket del av Bergen kommune og har edge-dekning. Wtf? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Byttet bort fra Telenordekning pga pris og med håp om at reklamen fra Netcom/Telia om bedre dekning er sann. Sitter nå i et tett befolket del av Bergen kommune og har edge-dekning. Wtf? Telia i et nøtteskall. Prøvde selv også da de skrøt av økt 4g og ifølge deres egne kart skulle det være 4g på hytta. Var bare edge der gitt... Tilbake til Telenor og 4g. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Føler jeg forbereder meg godt, men når jeg først kommer til stykket, får jeg helt hjerneteppe. Jernteppe. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 At jeg endelig møter en Pokemon som jeg ikke har fanget før på Pokemon GO. Så har jeg ikke flere pokeballer igjen. Grrr... Jeg er jobbsøker og sliter med å komme til intervju selv om jeg har fagbrev. Når jeg endelig kommer til intervju, roter jeg masse med ord og setninger fordi jeg er så nervøs. Føler jeg forbereder meg godt, men når jeg først kommer til stykket, får jeg helt hjerneteppe. Hvordan skal jeg få meg jobb når jeg f*** ikke klarer å være normal under et jobbintervju! Jeg har gode referanser, men hjelper tydeligvis ikke når jeg gir et dårlig førsteinntrykk. Skaff deg en coach, men det koster flesk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Journalister som sammenligner tall av ulike størrelser: Bare 4 av 9 av rød, mens hele 58% av blå. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Idioter som ofte kommer med helt elendige utsagn av typen "dette er jo helt homo!" 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Jeg har to kasser med lyspærer, nok til Dommedag og litt til. Men når ei pære i huset ryker, er det alltid ei spesialpære jeg ikke har på lager, og må kjøpe. Endret 15. august 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Gå over til LED-pærer, de ryker ikke og er rimeligere i drift. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Har to kasser med LED, CFL og glødelamper. Men når noe ryker er det alltid ei spesialpære som jeg ikke har. Europris sine CFL-pærer varer evig. Jeg får aldri gjort et innhogg i pærelageret, men må kjøpe spesialpærer for å få lys der pæra ryker. Endret 15. august 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Ok da er jeg ikke helt med. Fordi trodde det skulle gå i rekkefølge, så den lista med tidspunkter en gang. XP sluttet jo i 014, så blir det Vista neste gang, win 7 var ganske langt fram osv. Men ja det står der, så jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Har nå fått win 10 på alle mine uansett så. Det var visst forskjell på Windows 8 og Windows 8.1 i denne sammenhengen. Aha skjønner. Har aldri vært borti noe som heter 8 så. Gikk rett fra win 7. Windows XP var min favoritt, husker Windows 1.0 som er det første windows, husker data venn av meg viste meg det da. å samme venn fikk data jobb uten noen papir men data it kunnskaper i hode.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 At jeg endelig møter en Pokemon som jeg ikke har fanget før på Pokemon GO. Så har jeg ikke flere pokeballer igjen. Grrr... Jeg er jobbsøker og sliter med å komme til intervju selv om jeg har fagbrev. Når jeg endelig kommer til intervju, roter jeg masse med ord og setninger fordi jeg er så nervøs. Føler jeg forbereder meg godt, men når jeg først kommer til stykket, får jeg helt hjerneteppe. Hvordan skal jeg få meg jobb når jeg f*** ikke klarer å være normal under et jobbintervju! Jeg har gode referanser, men hjelper tydeligvis ikke når jeg gir et dårlig førsteinntrykk. Ta en valium. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Surt må vente på min nye pc da, den er klar om 7 dager til den blir sendt til meg må bygges først. Hvil teste Rage å GTA V i bedre oppløsning med dvi. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 At madrassene fra jysk er utligget etter 2 måneder. Hvor kan jeg få tak i 75 cm madrasser som er faste og "ikke-reaktive" (altså ikke fjærer eller memory-skum) som faktisk holder? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Jokingnutria: Den var dyr den PC-en i forhold til komponentene. Du blir flådd Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Surt må vente på min nye pc da, den er klar om 7 dager til den blir sendt til meg må bygges først. Hvil teste Rage å GTA V i bedre oppløsning med dvi. Folk som ikke bygger PC selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå