Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

 

Folk som nekter å avlive syke kjæledyr. Selv om en hund eller katt er over femten år gammel, nesten blind på begge øyne, og må gå på minst ett par forskjellige medisiner hver eneste dag.

 

Så nekter eierne plent å avlive dem, utelukkende fordi de mener at dette ville blitt trist for dem selv. Egoistiske fjols.

Syns nesten det er mer irriterende at man ikke hjelper folk som er dødssyke å møte en verdig død. Vi skal holde dem i live så lenge vi kan helst, og så la de dø sakte og sikkert koblet opp til alle slags maskiner. Syns det er verre enn noen som fremdeles har katten sin som er 15 år som trenger litt assistanse i hverdagen.

 

Det er et politisk spørsmål. Meg bekjent er det bare Fremskrittspartiet som har programfestet at de er for aktiv dødshjelp. Om alle som potensielt er for aktiv dødshjelp løper ut og stemmer FrP i 2017 er en annen sak.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Er veldig for selvmord og aktiv dødshjelp.

Hvis man ikke vil leve og det er et veldig rasjonelt valg trenger man jo faktisk ikke å forhindre det.

 

"Men det er så feigt, tenk på de som blir etterlatt"

 

Dersom noen som stod meg nær tok sitt eget liv regner jeg med de ikke ville at jeg skulle ha noe særlig stor sorg, må heller glede meg for at de får ro. Hadde sikkert blitt veldig trist, men hvorfor skal en person være i live for min og andres sin skyld?

Lenke til kommentar

Er for aktiv dødshjelp, men er stort sett i mot selvmord, da de fleste kan hjelpes og få et bedre liv, de bare vet det ikke selv

Har vært på kanten selv og har fått hjelp så jeg vet..

 

Stikkordet her er vel stort sett. Det må være rasjonelt.

Der man ikke får aktiv dødshjelp burde selvmord være "lov".

Jeg hadde nok villet tatt livet mitt om jeg fikk MS eller lignende.

 

Jeg har også vært på kanten men det var pga følelsesmessige årsaker som gjør en ganske blind.

Her bør man jo ikke ta livet sitt med mindre man lever i et kronisk depresjonshelvete som ikke kan bli bedre.

Lenke til kommentar

 

Sanna Sarromaa og hennes kronikker om hvordan Norge suger. Det er ikke selve innholdet i kronikkene som irriterer meg, men at avisene fortsetter å publisere dem når hun skriver nøyaktig det samme hver eneste gang.

Jeg får bare lyst til å si: Go back to where you came from! Hvis det var så mye bedre der.

 

 

Det har hun da også gjort... 

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Sanna Sarromaa og hennes kronikker om hvordan Norge suger. Det er ikke selve innholdet i kronikkene som irriterer meg, men at avisene fortsetter å publisere dem når hun skriver nøyaktig det samme hver eneste gang.

Hvis du gjentar en løgn mange nok ganger så blir det sannhet til slutt.

Lenke til kommentar

La ut en ubrukt vgs bok på finn for 400 kr. Noen dager etterpå ringer en jente som gjerne vil ha boka, men hun spør om hun kan få den for 250. Sier ok da jeg virkelig vil bli kvitt den. Idag kom hun hjem til meg for å hente den, og spurte om det var ok med 200. "Jeg hadde tatt ut 250, men broren min hadde tatt 50 lappen" Tilbød seg ikke å vippse resten eller noe.

 

Folk ass!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...