Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting er å dra ut kun for Pokémon Go, men det er faktisk ikke så værst når man skal ut i et ærend. Det er vel ikke så dumt å ta noen runder hvis man kan samkjøre det med annen aktivitet?

 

Jeg fanger kun på vei til butikken. Det blir en artigere tur da. Tar en liten tur i sentrum eller parken dersom jeg blir fri for Pokéballs. Sentrum her har vært folketom i årevis. Nå er det faktisk folk i gatene og på benkene. Kommunen må faktisk sette ut flere benker og søpppelbøtter på grunn av Pokémon Go.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arrangement som tar inngangsbetaling for å selge ting..

Kunne godt å tenkt meg på Rennebumartnan, men når de skal ha 150,- for å komme inn så står jeg over

Det er en ting. Hva med arrangementer som ikke tar penger eller kort, men bonger eller egne kontaktkort som må fylles på.

 

Bonger: stå i en kø for å kjøpe bonger. Så stå i en annen for det man skal ha... Dobbelt opp med kø.

 

Kontaktkort (slik det var på pstereofestivalen i fjor): en kø for å kjøpe kort, en for å fulle på kortet og deretter kø for det man skal ha. Og Gud forby om du ikke husker hvor mye du hadde på kortet... For om du er tom så må du stelle deg i kø nr. 2 igjen...

Lenke til kommentar

Hvorfor irritere seg over folk som har null innvirkning på livet sitt? Det skjønner jeg ikke. Ser det er mange som irriterer seg over Pokemon Go. Det er ikke min type spill i det heletatt, men irriterer meg ikke over folk som spiller det av den grunn.

Ester Hicks forklarer det godt. Det er mulig å la andre gjøre som de vil selv om man ikke er interessert selv, men enkelte greier selvfølgelig ikke å la andre gjøre som de vil uten å fortelle hvor dumt eller feil det er.

 

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor irritere seg over folk som har null innvirkning på livet sitt? Det skjønner jeg ikke. Ser det er mange som irriterer seg over Pokemon Go. Det er ikke min type spill i det heletatt, men irriterer meg ikke over folk som spiller det av den grunn.

 

Fordi det er gøy.

Lenke til kommentar

Spilletidene på Findings festivalen...

Herregud så skuffende. Rett og slett flaut at de gjør det sånn. 

Headlinere på Tomorrowland spiller før Royksopp som avslutter lørdagen, forsåvidt ok at royksopp avslutter, men da burde jaggu dmitri vegas & like mike avslutta fredagen isteden for Kygo!!! HAHAHA! Jeg gir opp... 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Bjerkenez:

Du har tydeligvis ikke hørt om lettelse av stress? Pokémon Go er en fin avslappning i en hektisk hverdag. Man kan fremdeles være produktiv selv om man bruker en time på å fange noen kryp. Det er i alle fall bedre enn å sette seg ned foran idiotpanelet (TV).

Ikke alt på TV er dritt , jeg og kameraten ser Hawaii Five O eller Streets of SF på pc'n på natta.......gudd støff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...