Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At noen bloggere tjener mer enn gjennomsnittet. Jeg gikk i gjennom noen av de mest populære bloggene, og de skriver ikke noe annet enn sminke, mote, hva de handlet i butikken, hva de spiste til hvert måltid... En av de siste innleggene til mammatilmichelle er bilder av hva hun har pakket til sykehuset og noen baby-klær som hun har kjøpt. Totalt uinteressante ting etter min mening, og dette tjener de helt sinnsyke penger på. Jeg kunne ha skrevet om disse tingene like bra som de populære bloggerne, men aldri i verden om jeg hadde tjent noe på det.

 

Misunnelig? Tja, kanskje... Man blir litt misunnelig når enkelte klarer å tjene masse penger av å sitte på ræva og skrive om hverdagslige ting i stedet for å jobbe og faktisk gjøre nyttige ting for samfunnet.

Endret av m20k
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som nekter å avlive syke kjæledyr. Selv om en hund eller katt er over femten år gammel, nesten blind på begge øyne, og må gå på minst ett par forskjellige medisiner hver eneste dag.

 

Så nekter eierne plent å avlive dem, utelukkende fordi de mener at dette ville blitt trist for dem selv. Egoistiske fjols.

Syns nesten det er mer irriterende at man ikke hjelper folk som er dødssyke å møte en verdig død. Vi skal holde dem i live så lenge vi kan helst, og så la de dø sakte og sikkert koblet opp til alle slags maskiner. Syns det er verre enn noen som fremdeles har katten sin som er 15 år som trenger litt assistanse i hverdagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan vi ikke snart slutte å se på olympiske utøvere som representater for en nasjon? Nå driver vi jo i tillegg med kjøp og salg av utøvere som ligner på det som skjer i klubbfotball. Det blir for dumt.

 

Ingen utøvere burde gå med sitt lands flagg på drakten. Vi burde kun se på individets presteringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og "flykningelaget" som ikke har noe land.

 

Eller hun turneren fra Kosovo som hadde avslått flere millioner kroner for å representere sitt eget land i OL. Mange land har forsøkt å gi henne statsborgerskap mot betaling. Det er mange tilfeller i årets OL av utøvere som faktisk har slått til på et slikt tilbud, og som representerer ett annet land en sitt eget, av økonomiske grunner. 

 

Derfor synes jeg vi skal avskaffe nasjonalismen i OL og fokusere på enkeltmenneskets prestasjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Derfor synes jeg vi skal avskaffe nasjonalismen i OL og fokusere på enkeltmenneskets prestasjoner.

 

Avskaffe? Ikke prøv deg. Det er jo nasjonalismen som er det beste i OL. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...