Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sikkert nevnt flere ganger. Irriterer meg grenseløst over at folk ikke blinker seg ut av rundkjøringa! Åfy, da blir jeg sinna da..

Det er jo ikke irriterende. De som ikke blinker om de skal til høyre derimot... brenn!

Hehe enig i at det burde vært tatt med på lista!

Lenke til kommentar

Visse folk i politikk/samfunnsdelen.

 

Aggressive idioter som har hatt politikk i VGS.

Kommer med lange avhandlinger og surmuling som ingen bryr seg om å lese engang.

Alltid noen helskrudde folk der med syke meninger.

 

Når man tror det ikke finnes to sider ved en sak og alt er klart som dagen, så har man faen meg noen som forsvarer den andre siden fordi de er helt blåst i skallen.

Lenke til kommentar

Folk som ikke skjønner seg på depresjon, men som føler at de har noe de skulle ha sagt om det uansett til folk som sliter. Som å kalle dem lat.
Det er ikke mange som jeg synes fortjener en på trynet, men de gjør det. Hvordan kan du ha så lite empati at du kan se på ett individ som virker å slite noe jævlig og så påstå at de bare er late og må ta seg sammen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk som ikke skjønner seg på depresjon, men som føler at de har noe de skulle ha sagt om det uansett til folk som sliter. Som å kalle dem lat.

Det er ikke mange som jeg synes fortjener en på trynet, men de gjør det. Hvordan kan du ha så lite empati at du kan se på ett individ som virker å slite noe jævlig og så påstå at de bare er late og må ta seg sammen?

 

Har en kompis som har kommet med slike utsagn. "Folk som sier de er deprimerte synes bare synd på seg selv" osv.

"Han / hun har ikke noe grunn til å være deprimert så kan ikke være det"

 

Legen min tok depresjonen og psyken min veldig alvorlig. Gjelder å snakke om temaet med folk som har gode holdninger.

Lenke til kommentar

Folk som nekter å avlive syke kjæledyr. Selv om en hund eller katt er over femten år gammel, nesten blind på begge øyne, og må gå på minst ett par forskjellige  medisiner hver eneste dag.

 

Så nekter eierne plent å avlive dem, utelukkende fordi de mener at dette ville blitt trist for dem selv. Egoistiske fjols.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...