Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått film-angst. Klarer ikke lenger å sette meg ned å se filmer som viser noen former for tortur, lidelse, eller rett og slett har for dype og deprimerende bunner. (Med mindre det er fantasy / scifi)

Det krever bare altfor mye å se lidelse. Nesten alt må være feelgood og happy ending nå til dags...

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Min mor. Hun gjør alt for å terge meg. Hun vet godt at jeg ikke takler stress, så derfor stresser hun meg. Og når jeg blir sur så kan hun lire av seg sånt som "du kan da i det minste prøve å være hyggelig" eller "når du er sur så er det ingen som gidder å være med deg".

Merkelig at jeg blir sånn kun når hun er i nærheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvis jeg har en burger, snusboks eller mobil i hånda er det ikke alltid jeg føler at jeg gidder å bruke blinklys.

:nei:

Mobil i hånda når man kjører er en uting.

 

Mann skulle få 5000.kr i bot hvis mann bruker mobilen når mann kjører bil.

 

Boten er ganske høy fra før, men. Er forøvrig veldig enig med begge to. Skikkelig uting.

Lenke til kommentar

Folk som ikke fatter at poenget med å ha god tid er å dra mens man fremdeles har god tid slik at man kommer frem i tide, ikke at man skal somle helt til man blir for sen. Enkelte somler så fælt at de blir å komme for sent i sin egen begravelse.

 

-Nå må vi dra.

-Slapp av, vi har god tid.

-Ja, det er derfor vi må dra. NÅ! Helst for fem minutter siden. Vi blir for sene igjen.

-Vi har god tid.

 

Eneste som kan funke på enkelte er å stille frem klokka en time.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...