Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg nekter de å lette så vidt på de gigantiske  skylappene sine, og innse at det faktisk er veldig få som egentlig er enige med dem.

Hva som er virkelig vedtas ikke ved håndsopprekning, men av defineres av hvordan det faktisk er, noe man må undersøke på vitenskapelig vis. Argumentet med at veldig få er enige med vedkommende er et argument jeg irriterer meg over. Eller "saken er omdiskutert". Javel, det betyr bare at folk krangler om det. Det forandrer ikke på virkeligheten. Slutt å diskutere og les den forskningen som er gjort.

 

De folkene med skylapper nekter nok det. Men det hjelper ikke hvis andre også nekter det, bare fordi de er i flertall.

Lenke til kommentar

Når folk skriver at de ALDRI skal ta fly når det skjer en flyulykke. Men bil tør de å kjøre selv om vi hører om bilulykker hver eneste dag. Flyulykker skjer ikke akkurat så ofte, og er verdens tryggeste transportmiddel.

 

En annen ting som irriterer meg er at svigermoren min snakker dritt om moren til en kompis av meg når jeg er på besøk hos henne (svigermoren min), men så fort moren til kompisen min legger ut bilder og statuser på Facebook, kommenterer svigermoren min fine ting til henne...

Endret av m20k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt det samme: folk som er redd for terror. Leste nylig på NRK.no at et reiseforsikringsselskap hadde fått 900 avbestillinger av nordmenn som er redde for å dra utenlands på ferie av frykt for terrorhandlinger.

 

Tenk å ødelegge ferien sin på grunn av noe så teit som terrorfrykt. Europa er veldig trygt nå, sammelignet med tidligere år. Så hvorfor er folk redde akuratt nå? Er det farligere at en brun mann med skjegg sprenger en bombe, enn at en hvit mann gjør det samme?

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt det samme: folk som er redd for terror. Leste nylig på NRK.no at et reiseforsikringsselskap hadde fått 900 avbestillinger av nordmenn som er redde for å dra utenlands på ferie av frykt for terrorhandlinger.

 

Tenk å ødelegge ferien sin på grunn av noe så teit som terrorfrykt. Europa er veldig trygt nå, sammelignet med tidligere år. Så hvorfor er folk redde akuratt nå? Er det farligere at en brun mann med skjegg sprenger en bombe, enn at en hvit mann gjør det samme?

Jeg er helt enig med deg, men det siste året har Europa faktisk blitt farligere enn det har vært på lang tid. Når det er sagt så kan man lure på om Norge faktisk er så mye tryggere enn resten av verdensdelen. Uansett er sannsynligheten for at man rammes av terror ekstremt liten. Endret av Barista Bob
Lenke til kommentar

Når folk skriver at de ALDRI skal ta fly når det skjer en flyulykke. Men bil tør de å kjøre selv om vi hører om bilulykker hver eneste dag. Flyulykker skjer ikke akkurat så ofte, og er verdens tryggeste transportmiddel.

Det er praktisk mulig å velge bort å fly, men ikke å ikke ta hjulgående transportmidler.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

 

Når folk skriver at de ALDRI skal ta fly når det skjer en flyulykke. Men bil tør de å kjøre selv om vi hører om bilulykker hver eneste dag. Flyulykker skjer ikke akkurat så ofte, og er verdens tryggeste transportmiddel.

Det er praktisk mulig å velge bort å fly, men ikke å ikke ta hjulgående transportmidler.

 

 

På mine rundreiser bruker jeg utelukkende bærestol. Statistisk sett det tryggeste framkomstmiddelet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Universet, hvorfor er du så slem mot meg? Hvorfor må du pine meg til døde før du omfavner likevel og bringer meg lykke igjen? Begynner å bli litt lei av det for være helt ærlig.. :nei:

Fordi uten en utfordring eller to, så er ikke livet verdt å leves.

 

Jeg hadde trykket ned på avtrekkeren for lenge siden hvis alt var mudant.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Univers = livet. Livet setter meg først i vanskeligheter og utfordringer, og kort tid etter løser alt seg likevel. F.eks har jeg blitt nå utleier for første gang og undersøkt og forberedt meg masse, ihht lover og regler, og bekymret masse, men viste seg at ved å spørre riktige folk om ting, så er det ikke så verst likevel. Lærte igjen at med kunnskap og erfaring, løser alt seg.

 

Jeg regner med mudant betyr monotont, kjedelig, ensformig.

Lenke til kommentar

Skjønner noen andre hva de prater om? Slemt univers .. mudant :dontgetit:

 

 

Univers = livet. Livet setter meg først i vanskeligheter og utfordringer, og kort tid etter løser alt seg likevel. F.eks har jeg blitt nå utleier for første gang og undersøkt og forberedt meg masse, ihht lover og regler, og bekymret masse, men viste seg at ved å spørre riktige folk om ting, så er det ikke så verst likevel. Lærte igjen at med kunnskap og erfaring, løser alt seg.

 

Jeg regner med mudant betyr monotont, kjedelig, ensformig.

Mudane*

 

 

Beklager, jeg skrev feil.

Lenke til kommentar

Kan noen sjekke om denne er nevt før;

 

Dryppelyder på plastrør omringet av grus fra takrenne og på blikk grunnet dårlig drenering når man skal sove.

Hørtes ut som noen dreiv å knipsa i veggen. Måtte til slutt gi etter, bevege meg utendørs i pistreregn kl2 på natten for å utbedre feilene!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg var dum nok til å prøve Pokémon Go. På to turer til butikken har jeg funnet over 60 ulike kryp. Joda, det er jo artig til en viss grad men det er ikke så kjekt at en tur på butikken tar dobbelt så lang tid og at man må gå omvei for å komme nær nok et PokéStop.

 

Det irriterer også med PokéStops på landemerker som ikke lenger eksisterer fordi de er revet eller lagt ned.

Lenke til kommentar

Fillipinere er så trege!

 

Hadde jeg beskrevet hvor trege alle som jobber bak kassen i en hvem som helst butikk er, så hadde dere trudd jeg overdrev for å være morsom.

Hadde jeg beskrevet hvor tregt de går nedover gaten og blokkerer alle bak dem, så hadde dere trudd jeg overdrev for å være morsom.

Hadde jeg beskrevet hvor trege absolutte alle som jobber innenfor service er, så hadde dere trudd jeg overdrev for å være morsom.

 

Skulle ønske det var mulig å beskrive det med ord, men det er det ikke. For dere ville ikke trudd på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...