Delvis Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Vi burde avskaffet det, vendet det annet kinn til hvis russerne kommer? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Lag én stor atombombe og legg ned militæret for øvrig. Si at hvis de kommer, så trykker vi på knappen. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Vi burde avskaffet det, vendet det annet kinn til hvis russerne kommer? Tviler på at Norge kan gjøre så mye om russerne kommer.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Statsministeren: Vi skal legge ned militæret, hurra! Journalist: Men kan ikke det svekke vår forsvarsevne? S: Det er jeg ikke bekymret for. J: Men hvis vi ikke har forsvar, vil vi heller ikke kunne hjelpe våre allierte. S: Det er jeg ikke bekymret for. J: Hvis vi ikke kan hjelpe dem, vil kanskje ikke de hjelpe oss. S: Det er jeg ikke bekymret for. J: Men hvis vi trenger hjelp? S: Vi trenger ikke hjelp. J: Hvis vi blir angrepet og ikke har forsvar selv, så trenger vi vel hjelp? S: Nei, det er jeg ikke bekymret for. J: Hvordan kan er det mulig å ikke være bekymret for det? S: Fordi vi har allerede iverksatt tiltak. J: Hva slags tiltak er dette? S: Vi har nettopp vedtatt at både grunnskole og ungdomsskole skal ha 10 timer per uke russisk. 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Russland vil aldri klare å ta Norge, Finland og Sverige, kanskje, men innen de kommer til Norge (Finnmark eksludert) så har USA kommet for lenge siden, vis det da er noe olje igjen vel og merke, men uten den så kommer nok ikek Russland heller.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 så har USA kommet for lenge siden, vis det da er noe olje igjen vel og merke Olje, sa du? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 .. innen de kommer til Norge (Finnmark eksludert) så har USA kommet for lenge siden.. Kan ikke stole på det hvis Trump kommer i stolen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 .. innen de kommer til Norge (Finnmark eksludert) så har USA kommet for lenge siden.. Kan ikke stole på det hvis Trump kommer i stolen. Twitter sensurer Trump Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 De som ikke lærer av historie, er dømt til å gjenta den. Norge la ned store deler av Forsvaret på 30-tallet. De fleste av oss vet hva som skjedde kort tid etter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 De som ikke lærer av historie, er dømt til å gjenta den. Norge la ned store deler av Forsvaret på 30-tallet. De fleste av oss vet hva som skjedde kort tid etter. Ja det er et poeng det. Ikke sikkert Hitler hadde tørt angripe Norge hvis de hadde beholdt forsvaret sterkt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Norge hadde et ganske sterkt forsvar før nedleggelsene på 30-tallet. Men siden våre kjære politikere vet bedre, så kunne tyskerne bare valse inn i landet med svenskenes hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Om russerne virkelig vil ta oss, så klarer de det. Inget militær vi er i stand til å stable på beina vil noensinne stå i mot en russisk invasjon. Det betyr ikke at det bare er å legge det ned fordi det er nytteløst. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Irriterer meg over eldre folk som klager på "dagens ungdom" når de som klager på dem ikke er noe bedre selv. Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Folk som heller legger søpla si på bakken enn å gå de stakkarslige 10 meterne bort til søppelkassa. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Sånt som dette i aviser. Hvorfor trykker aviser sånt surr på forsiden? Hvor mange fjols må man slite med å forklare, at vitsen med streng asylpolitikk er nettopp å hindre at de som ikke har behov, skal ta plassen fra dom som faktisk har behov for beskyttelse. Og faktisk er på flykt.Alle(som vil) har forlengst skjønt at de fleste som karrer seg helt opp hit, er "lykkejegere". Burde man ikke i det minste være(også) 18 år før man får formidlet slikt på medienes forsider? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Poenget med streng asylpolitik er å holde på stemmene til de som er i mot (alle typer) innvandring. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Twenty One Pilots. Må være verste musikken noensinne lagd... Er så fantastisk makabert dårlig at jeg må le meg skakk. Lenke til kommentar
Adrian.S Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Tror ikke selv kjørende biler kommer med det første ;p for da tjener ikke bil produsentene like mye, det vil Være svært mye mindre kræsj og riper osv. Da tjener bil industrien mindre penger. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Universet, hvorfor er du så slem mot meg? Hvorfor må du pine meg til døde før du omfavner likevel og bringer meg lykke igjen? Begynner å bli litt lei av det for være helt ærlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå