Delvis Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Det viktigste er at sjefer behandler alle likt og ikke gjør forskjell, for sånne sjefer har jeg opplevd nok av. Det er det verste som fins. Alle er ikke like. Ja det var ikke det jeg mente. Mener slike sjefer som diskriminerer noen ift andre fordi de syns det lett. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Venner som spør om jeg vil være med å game hver eneste dag. Og blir sure da jeg stort sett prioriterer trening og andre ting før gaming.. Sorry for at voksenlivet gir meg lite ekstra tid til enkelte hobbyer. I dag har jeg hjulpet to forskjellige med flytting. Også skal jeg hente lillebror hos mormor for å passe på han til i morgen. Så måtte si nei til gaming, fikk 'ok, snakkes om 6 mnd' til svar. Skal jeg liksom droppe alle avtaler da eller? Uff. Endret 29. juli 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Venner som spør om jeg vil være med å game hver eneste dag. Og blir sure da jeg stort sett prioriterer trening og andre ting før gaming.. Sorry for at voksenlivet gir meg lite ekstra tid til enkelte hobbyer. I dag har jeg hjulpet to forskjellige med flytting. Også skal jeg hente lillebror hos mormor for å passe på han til i morgen. Så måtte si nei til gaming, fikk 'ok, snakkes om 6 mnd' til svar. Skal jeg liksom droppe alle avtaler da eller? Uff. "Venner". Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Kjetil_90, kanskje de setter pris på deg slik som jeg gjorde på mine gamingvenner. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Dørselgere. Gir seg faen ikke. Banker hardt på døra helt til man åpner. Og hvordan kommer de seg inn i oppgangen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Dørselgere. Gir seg faen ikke. Banker hardt på døra helt til man åpner. Og hvordan kommer de seg inn i oppgangen? Ringer på overalt og håper noen slipper dem inn/de venter til noen går ut? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Og blir sure da jeg stort sett prioriterer trening og andre ting før gaming.. Husk at for dem så kan dette regnes som ''kvalitetstid med gutta'' istedenfor bare gaming. Hadde forklart responsen du fikk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Dørselgere. Gir seg faen ikke. Banker hardt på døra helt til man åpner. Og hvordan kommer de seg inn i oppgangen? De får banke så lenge de vil, for jeg hører de uansett ikke.. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Jeg setter det å være med på online-gaming på helt lik linje med å være med å spille fotball/ta et par øl/stikke på kino/grille i parken/osv. Så når noen aldri har tid til å være med, så er det litt trist. Endret 30. juli 2016 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Dørselgere. Gir seg faen ikke. Banker hardt på døra helt til man åpner. Og hvordan kommer de seg inn i oppgangen? De får banke så lenge de vil, for jeg hører de uansett ikke.. Den eneste gangen jeg vet noen kristne folk(Jehova) har vært på døra mi, har vært når jeg har forventet besøk, dvs jeg åpnet døra. (hus) Endret 30. juli 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Dørselgere. Gir seg faen ikke. Banker hardt på døra helt til man åpner. Og hvordan kommer de seg inn i oppgangen? De får banke så lenge de vil, for jeg hører de uansett ikke.. Den eneste gangen jeg vet noen kristne folk(Jehova) har vært på døra mi, har vært når jeg har forventet besøk, dvs jeg åpnet døra. (hus) og derfor vet alle venner/familie at jeg kun åpner døra om de ringer meg, da jeg ikke har ringeklokke Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Samme her, men de kom før besøket. Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Debattanter som: - setter opp stråmenn - ikke har annet å bidra med enn å slenge dritt - troller - egentlig ikke ønsker å debattere, bare misjonere - ikke har evne eller vilje til å være saklig - legger fram synsing og meninger som om de var beviste fakta - generaliserer til den store gullmedaljen - forfekter dobbeltmoral - ikke har evne eller vilje til å forholde seg til hva motdebattanten faktisk sier eller skriver - bare gjentar og gjentar de samme argumentene/påstandene til tross for at disse er ettertrykkelig tilbakevist - totalt uberettiget prøver å gjøre seg til martyrer i sak - er mer interessert i agenda enn i å få fram fakta - både er ignorante og arrogante på samme tid 3 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Debattanter i helhet, altså. Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Debattanter i helhet, altså. He, he, kanskje det? Du syndet jo selv her i forhold til mitt punkt nr 7. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Folk som setter opp lister Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Folk som er positiv til selvkjørende biler er idioter. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Nja. Ulykkesraten vil gå betydelig ned. Flyten i trafikken vil også bli en del bedre tror jeg. Å luke ut menneskelige feil er bare bra. Men, jeg liker å kjøre bil, det er mitt største problem med automatisering. Altså, kun egoistisk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Folk som er positiv til selvkjørende biler er idioter. GJerne utdyp. Dette er utelukkende positivt. Mindre trafikk. Mindre ulykker. Billigere. Raskere. Mindre forurensning. Jeg ser lett for meg en fremtid hvor ingen har personlige biler, men hvor det kjører føreløse biler rundt i byen. Så er det bare å bestille en bil på telefonen, eller rett og slett gå ut i veien å vifte med armen, så kommer en bil å plukker deg opp. Etter at man kommer inn i bilen kan man velge å reservere den kun til seg selv, eller la bilen plukke oppe andre på veien som skal samme sted. Da trenger man heller ingen parkeringsplasser i byen! Endret 30. juli 2016 av Skurupu 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå