Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Hvis man forsøker å legge ut noen greier på finn.no til over 1 000 kroner.

Så får man veldig mange skam-bud fra utlendinger - ofte av typen "jeg gi femti kroner, du sende til meg"

Dersom noen ønsker å selge ett stort spise-bord (pluss fem-seks stoler) så burde potensielle kjøpere klare mye bedre enn å hoste opp kanskje femti eller hundre kroner! I tillegg er det jo selvfølgelig fullstendig  uaktuelt å sende slike ting med posten!  :wallbash:

Forbanna idioter!  :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pokemon GO var ikke gøy for meg, alle sier jeg skal bli med dem ut så skal de levle meg kjempefort!

Det blir så gøy altså!!! Det blir så gøy!!!

Men jeg føler virkelig ingenting av å fange en pokemon eller gå opp i level.

Jeg blir den kjipe i vennegjengen som vanlig.

Lenke til kommentar

Hvis man forsøker å legge ut noen greier på finn.no til over 1 000 kroner.

Så får man veldig mange skam-bud fra utlendinger - ofte av typen "jeg gi femti kroner, du sende til meg"

Dersom noen ønsker å selge ett stort spise-bord (pluss fem-seks stoler) så burde potensielle kjøpere klare mye bedre enn å hoste opp kanskje femti eller hundre kroner! I tillegg er det jo selvfølgelig fullstendig  uaktuelt å sende slike ting med posten!  :wallbash:

Forbanna idioter!  :realmad:

Ja, helt enig. Jeg har faktisk gått så lei av det at jeg har sluttet å svare folk som ikke snakker eller skriver godt norsk. Visse utlendinger kan være faen så frekke, og hvis de snakker grebrokkensk så kan fort noe misforstås. 

Pokemon GO var ikke gøy for meg, alle sier jeg skal bli med dem ut så skal de levle meg kjempefort!

Jeg er også en av de få som ikke har spilt Pokémon GO. Jeg kan ikke skjønne annet enn at folk snart innser at det ikke er så veldig gøy i lengden. Greit nok for yngre folk, men å springe rundt å lete etter virtuelle skapninger på mobilskjermen dag inn og dag ut når man er godt over 20. Nei takk. 

Lenke til kommentar

Hvis man forsøker å legge ut noen greier på finn.no til over 1 000 kroner.

Dersom noen ønsker å selge ett stort spise-bord (pluss fem-seks stoler) så burde potensielle kjøpere klare mye bedre enn å hoste opp kanskje femti eller hundre kroner! I tillegg er det jo selvfølgelig fullstendig uaktuelt å sende slike ting med posten! :wallbash:

Forbanna idioter! :realmad:

Ja, helt enig. Jeg har faktisk gått så lei av det at jeg har sluttet å svare folk som ikke snakker eller skriver godt norsk. Visse utlendinger kan være faen så frekke, og hvis de snakker grebrokkensk så kan fort noe misforstås.

Jeg er også en av de få som ikke har spilt Pokémon GO. Jeg kan ikke skjønne annet enn at folk snart innser at det ikke er så veldig gøy i lengden. Greit nok for yngre folk, men å springe rundt å lete etter virtuelle skapninger på mobilskjermen dag inn og dag ut når man er godt over 20. Nei takk.

Er hos familien min på ferie, så jeg, eksen og moren min går en times tur hver dag og "jakter". Hender jeg går inn til sentrum (3km) når jeg er hjemme også.

Spillet er greit det. Og morsomt med andre. Men det er ingenting foreløpig som vil holde folk til spillet over lengre tid. Man kommer til et visst punkt og det er null fremgang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir folk skadet fysisk og psykisk av å se andre spille? Haha.

Det er akkurat som når noen blir irritert fordi jeg velger å dra på fisketur fremfor å dra på fest.

Det irriterer meg. Folk som absolutt skal blande seg inn hva man velger å gjøre på fritiden sin uavhengig om det er barnslig eller noe man gjør når man er eldre.

Endret av Laffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en lærling på jobben min (utlending). Han kommer bestandig 5-15 minutter for sent, så sjefen har gitt han advarsel om at hvis han kommer for sent 1 gang til er de nødt til å oppheve lærlingskontrakten hans. Han kom bort til meg og beskyldte sjefen for å være rasist.

Dette har ingenting med rasisme å gjøre.

Endret av m20k
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har en lærling på jobben min (utlending). Han kommer bestandig 5-15 minutter for sent, så sjefen har gitt han advarsel om at hvis han kommer for sent 1 gang til er de nødt til å oppheve lærlingskontrakten hans. Han kom bort til meg og beskyldte sjefen for å være rasist.

Dette har ingenting med rasisme å gjøre.

Slike folk fortjener å bli hudflettet med rasistiske ord. Det er sånne personer som skaper rasisme tho Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Jobber der man ikke kan komme 5 - 15 min forsent.

Hater slike sure sjefer. Vil heller dø enn å jobbe for en slik person.

Spørs hvor ofte det skjer..

Er det en gang i måneden så er det ikke så farlig, men om det er flere ganger så kan det fort ende i oppsigelse

Lenke til kommentar

På min jobb får man skriftlig advarsel dersom man kommer for sent 3 ganger på én kalendermåned. Dette gjelder selv om man kommer 1 sekund for sent. Kommer man mer enn 1 time for sent, får man advarsel med en gang.

Dersom man får 3 slike advarsler får man sparken.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hva med jobb der man overlapper hverandre? kommer DU 15 min for sent så må en annen jobbe 15 min overtid. Sykt irriterende.

Lenke til kommentar

Jepp. Jeg har en slik jobb. Jeg blir irritert dersom vedkommende kommer 5 minutter FØR tiden. Man burde være der minst 15 før tiden, slik at jeg slipper å sitte å være nervøs for at jeg må jobbe overtid. Det har skjedd meg at jeg har sittet 1-2-3 timer å ventet på noen. Andre ganger har jeg rett og slett vært nødt til å ta et dobbeltskift fordi folk ikke møter på jobb, og ikke ringte inn syk før 5 minutter før skiftstart. Dét er irriterende, det.

Lenke til kommentar

Jeg driter i sjefen. Det er kjipt gjort mot medarbeiderne som må starte arbeidsdagen uten vedkommende.

Det verste som finnes på jobb er folk som ikke drar vekten sin.

Spørs jo hva jobben går ut på.

På jobben min har man kun individuelle oppgaver.

Sjefen vet at omtrent alle starter dagen med kaffe og nettavis så jeg kan godt komme 10-15 min senere uten at noen reagerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...