Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lettere for oss som er høye å bøye oss enn det er for barn, kortvokste eller noen med funksjonshemning å nå opp hvis den er for høyt opp.

Jeg veit, men det er fortsatt irriterende.

 

For å bygge litt videre på toalettirritasjonen: gigantiske vasker med bittesmå kraner. Hadde en sånn på handikapdoen på skolen. Vasken var sikkert 70-80cm "lang" og krana var plassert heeeeelt bakerst på skåla. Bare såvidt vannet rant oppi. Umulig for rullestolbrukere å vaske hendene.

Lenke til kommentar

Folk som heile tiden spør alle andre om hva slags klær, bøker, musikk og filmer, elektronikk osv de burde kjøpe seg. Samtidig som de ALDRI gidder å skaffe seg de tingene som noen andre foreslår.

 

For eksempel hvis de legger ut noen bilder på Facebook (eller andre sosiale medier) av at de står i en klesbutikk og titter på en genser eller bukse i to eller tre forskjellige  farger. Så spør de hvilken farge som ser aller best ut. De aller fleste som gidder å svare, foreslår en av fargene. Kort tid seinere legger den samme  personen ut nye bilder av seg selv med en genser (eller bukse) i en helt annen farge. Etterpå går de til en bokhandel, og spør igjen (på sosiale medier) om de burde velge den eller den boken. I etterkant viser det seg at de hadde valgt seg ut noen helt andre bøker..

 

Samme med filmer, ukeblader, iskrem eller what ever de har lyst på. Hva er egentlig poenget med å stadig spørre alle andre om råd og tips da? De gidder jo aldri å ta noen som helst av forslagene med seg videre... 

Lenke til kommentar

Folk som heile tiden spør alle andre om hva slags klær, bøker, musikk og filmer, elektronikk osv de burde kjøpe seg. Samtidig som de ALDRI gidder å skaffe seg de tingene som noen andre foreslår.

 

For eksempel hvis de legger ut noen bilder på Facebook (eller andre sosiale medier) av at de står i en klesbutikk og titter på en genser eller bukse i to eller tre forskjellige farger. Så spør de hvilken farge som ser aller best ut. De aller fleste som gidder å svare, foreslår en av fargene. Kort tid seinere legger den samme personen ut nye bilder av seg selv med en genser (eller bukse) i en helt annen farge. Etterpå går de til en bokhandel, og spør igjen (på sosiale medier) om de burde velge den eller den boken. I etterkant viser det seg at de hadde valgt seg ut noen helt andre bøker..

 

Samme med filmer, ukeblader, iskrem eller what ever de har lyst på. Hva er egentlig poenget med å stadig spørre alle andre om råd og tips da? De gidder jo aldri å ta noen som helst av forslagene med seg videre...

Har en kompis som alltid spør om filmtips når han skal se film med dama. Men de har aldri satt på noen av filmene jeg har foreslått. Så neste gang de spør sier jeg alltid de samme filmene.

 

De har sluttet å spørre meg nå da.

 

Jeg foreslår filmer jeg selv liker med 7 - 8 i imdb-score som skal passe for alle. Men de spør jo bare for å spørre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Film er blitt gjespende kjedelig. I steden for å lage noe banebrytende lages det noe for folk flest, gjerne oppfølgere eller remakes. En optimal film har for snevert publikum til å bli laget. Slik er det også blitt med spill.

 

De beste filmene har ofte 5-6 på IMDB. At folk flest liker noe er langt fra et kvalitetstegn.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Film er blitt gjespende kjedelig. I steden for å lage noe banebrytende lages det noe for folk flest, gjerne oppfølgere eller remakes. En optimal film har for snevert publikum til å bli laget. Slik er det også blitt med spill.

 

De beste filmene har ofte 5-6 på IMDB. At folk flest liker noe er langt fra et kvalitetstegn.

 

Kan du nevne eksempel på noen av de siste "banebrytende, optimale" filmer som er laget? Bare litt nysgjerrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...