Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en bikkje som er et halvt år gammel, hun er ikke perfekt enda.

 

Hun bjeffer kun for andre folk med hunder som går forbi. Dette må jeg få bort.

Dette hadde selvfølgelig løst seg dersom jeg satt opp en veisperring, men akk.

 

Ja, jeg vet ansvaret ligger på meg og at jeg ikke har rett til å si noe på dem som går forbi, men jeg IRRITERER meg likevel.

Lenke til kommentar

Det er fakisk ganske moro, spesielt hvis du spilte med pokemonkort og sånt når du var yngre, det er som en drøm som kommer i oppfyllelse!

Jeg har vokst opp med Pokémon-spillene på Gameboy/Advance/DS samt TV-serien og kortene, men synes fortsatt ikke det er moro. Spiller dog fortsatt spillene på DS, det er moro!

Lenke til kommentar

 

Det er fakisk ganske moro, spesielt hvis du spilte med pokemonkort og sånt når du var yngre, det er som en drøm som kommer i oppfyllelse!

Jeg har vokst opp med Pokémon-spillene på Gameboy/Advance/DS samt TV-serien og kortene, men synes fortsatt ikke det er moro. Spiller dog fortsatt spillene på DS, det er moro!

 

Synd for deg da. Mer moro for meg og mindre trafikk på serveren.

Lenke til kommentar

 

 

Det er fakisk ganske moro, spesielt hvis du spilte med pokemonkort og sånt når du var yngre, det er som en drøm som kommer i oppfyllelse!

Jeg har vokst opp med Pokémon-spillene på Gameboy/Advance/DS samt TV-serien og kortene, men synes fortsatt ikke det er moro. Spiller dog fortsatt spillene på DS, det er moro!

 

Synd for deg da. Mer moro for meg og mindre trafikk på serveren.

 

 

 

 En person fra eller til, spiller vel ikke noen særlig rolle ?

Lenke til kommentar

at det skal være så komplisert/tidkrevende å kredittsperre seg selv

En må manuelt maile minst 3 selskaper, og skal en sperre 100% så er det 12 selskaper..

 

Med BankID så skulle/kunne det jo ha vært enkelt ved å signere EN plass

 

og før noen spør, så hadde jeg et problem før, som jeg betalte ned, og litt senere fikk jeg et tilbakefall, som jeg fortsatt betaler ned på

kortene er makulert, igjen

Lenke til kommentar

At den gamle mobilen jeg har tatt i bruk igjen ikke lager lyd når jeg får meldinger.

Har funnet ut at det er pga for mange meldinger på telefonen men finner ingen mulighet for å slette alle på en gang.

Så jeg må da slette tusenvis en for en, ikke faen.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Skal spille konsert foran 200 stykk i september men gleder meg ikke i det hele tatt. Er likegyldig. Kunne like gjerne avlyst hele driten.

Hater alle mine egne låter. Hater alle sanger som spilles på radioen, alle spillelistene mine i spotify høres bare ut kukmusikk.

 

Jeg har helt ut av det blå sluttet å like all form for musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...