Deadringer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 TV2 sumo nekter å fungere. Hva faen er dette for noe drit? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Snart tom for øl. Argh. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 At jeg må stå opp tidlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Denne onsdagen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 At jeg har jobb imorgen. Jævla drittjobb. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 At jeg ikke har noen jobb. Trenger penger.. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For mange spill, for liten tid Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For lite spill, for mye tid Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) For mange spill, for liten tid Bruk tiden på noe nyttig, som du får noe igjen for. Med det mener jeg ikke at du _ikke_ skal spille. Jeg spiller hver dag jeg. Den dagen du føler spilling er i veien for andre aktiviteter, spiller du for mye. Den dagen du føler andre aktiviteter er i veien for spilling, trenger du hjelp. Snakker av lang erfaring. Sier ikke at dette er tilfelle for deg, men prøv heller å bruk en del av tiden din på noe annet - noe konstruktivt. For min del har dette blitt grafisk design. Det er morsomt, man kan tjene penger på det, og det legger et godt grunnlag for utdannelsen jeg skal begynne på (interaktivt design). Endret 5. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Populært innlegg cowboy bob Skrevet 5. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg synes det er plagsomt å måtte pisse hele tiden når jeg skal spille wow, derfor har jeg funnet en flaske å pisse i. Det er en sånn nestea iste flaske fordi de har større tut til den enorme penisen min. 10 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 At pappa har begynt å ta nettet om kvelden. Vet han ikke hvor stress det er å boote opp i backtrack for å hacke naboen vær kveld? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 At pappa har begynt å ta nettet om kvelden. Vet han ikke hvor stress det er å boote opp i backtrack for å hacke naboen vær kveld? Det er da det er deilig å ha naboer som ikke har kode på nettet sitt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg hadde det, helt til jeg oppdaget at de hadde raskere nedlastningshastighet enn mitt eget nett så ting tok litt av. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 At pappa har begynt å ta nettet om kvelden. Vet han ikke hvor stress det er å boote opp i backtrack for å hacke naboen vær kveld? Det er da det er deilig å ha naboer som ikke har kode på nettet sitt Agreed. Problem is: Mine dont. Therfor, i gotta hack 'em. Jeg hadde det, helt til jeg oppdaget at de hadde raskere nedlastningshastighet enn mitt eget nett så ting tok litt av. haha. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 At PC skjermen er gåen, den optiske datamusa og fjernkontrollen til TVen er ødelagt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://denhoyefotograf.files.wordpress.com/2010/08/alexander-rybak.jpg Beklager, det er ca. 3/4 år siden det var kult å synes Aleksander Rybak var dust. Nå er det bare likegyldighet som råder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå