Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En episode av GoT hadde sånn shitty rockemusikk i end credits. Hva faen er vitsen? Eneste som har brutt helheten hittil. Øyeblikket rett etter en episode er jo litt viktig.

 

Vitsen er at GoT er en parodi av seg selv og ikke er ment til å tas seriøst. Kanskje du har misforstått konseptet.

Lenke til kommentar

Det er det. Det er himla barnslig! Det er ett ordtak som går no sånt som ''Du er ikke voksen før du gir deg lov å være barnslig'', og det er faktisk noe i det. Når du er ungdom og ''veslevoksen'' så skal så mange være så 'voksen' og alvorlig, for de vil vise at de er voksen og å så moden. Når du blir eldre så gir du mer faen i hva alle andre syns.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Surpomper som skal slenge med leppa så fort det kommer noe som er populært og folk har det gøy. Jeg spiller ikke Pokémon Go, men bruker ikke tid og energi på å irritere meg over at andre gjør det.

 

Det er litt dumt, fordi det er så mye viktigere ting som burde fått den type oppmerksomhet. Hvordan vi kan slutte å dø, finne ut hvem ufoer er og denslags. Let heller etter ufoer, så skal jeg være med på det.

Lenke til kommentar

 

Folk som går forbi veien ved huset med hunder, det får hunden min til å bjeffe dersom hun står i hundegården.

Finn dere en annen fuckings vei. Faen meg en jævla kommunal tursti. Jeg hater dere alle. Håper dere knekker nakken og dør.

Folk som ikke klarer å oppdra hunden irriterer meg. Flytt på bygda om du og hunden ikke tåler folk.

 

Blablabla shut the fuck up.

 

Andre folk som går med hundene sine kan dra seg en annen plass. De har ingenting her å gjøre. Alle burde holde seg langt unna meg.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...