Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Kjøpte Chilidog, by Chili Klaus, fra Rema

Styrke 3: merket ingenting

Styrke 6: var et hint der..

Styrke 9: "Halsen din står i brann"  Nei det gjorde den ikke, den var litt sterk, men ikke mye å skryte over

 

Kunne godt å tenkt meg de 2 andre variantene, 12 og 15, om de i det hele tatt eksisterer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Finnes ikke sterk mat i Norge

Etter å ha bestilt sterk mat mange ganger på det samme gatekjøkkenet i Oslo fikk jeg spørsmål om jeg ville ha "ordentlig-sterk" eller "nordmann-sterk". Jeg gikk for "ordentlig-sterk" og fikk en helt ny opplevelse.

 

Du lyver.

 

"Medium" er nordmann-sterk.

 

Sterk er noe helt annet.

 

(Vet du bor i et annet land)

 

Har verdens sterkeste chilli i kjøleskapet nå, fersk. (jeg er i norge)

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Jeg lyver ei!

 

Dette var i Oslo. Jeg fikk en grønn chilipasta som var veldig sterk.

Jeg har Carolina Reaper i kjøleskapet. http://www.guinnessworldrecords.com/world-records/hottest-chili/

 

ekstra sterk er minimum, og jeg elsker når de skal putte ekstra mye i for å se om jeg overdrev når jeg sa jeg vill ha ekstra sterk.

 

Smile sterkt, og dytte vekk kolaen mens du har øyekontakt.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

 

 

Finnes ikke sterk mat i Norge

Nei, sterk mat tåler ikke Ola Nordmann. Her er det vanlig potetgull, grandis med paprika og Hansa-øl som er standarden. Til taco er det mild saus og det gjelder alt annet.

Kul parodi på nordmenn - dersom vi hadde vært i 1996.

Ja, men sant. Hvorfor tror du alle nye produkter dør ut.

 

 

 

Finnes ikke sterk mat i Norge

Nei, sterk mat tåler ikke Ola Nordmann. Her er det vanlig potetgull, grandis med paprika og Hansa-øl som er standarden. Til taco er det mild saus og det gjelder alt annet.
Stand-up fra 1996 på g?

Ja, men sant. Hvorfor tror du alle nye produkter dør ut.

Lenke til kommentar

Fordi i Norge finnes det to matkarteller - Norgesgruppen og Reitangruppen og de i praksis bestemmer hva vi skal ha til middag hver eneste dag.

Ja dessverre. Men så kommer det nye produkter som blir testet hvert år. Hadde de blitt populær hadde de nok vært værende.

Frossenpizza-nivået her til lands er så ræva. Du trenger ikke å reise langt der du finner ferk pizza som er kanongod. Hvorfor har de ikke fersk her.

All frossenpizza smaker piss. Bigone er 90% deig, og Grandis smaker papp.

 

Og chips? Salt, salt og pepper, ost, paprika, bacon. Hva mer finnes det egentlig? Ikke en dritt.

 

Fuck I'm outta here, bye ola nordmann

Lenke til kommentar

Pizzagreiene er jeg enig med deg i, men chips?! Vi har jo så mye utvalg i chips atte hjelp! :omg: Klarer jo aldri å bestemme meg når jeg skal handle meg potetgull, ender alltid opp med sånn 3-4 forskjellige poser. :D  

Synes det er dårlig utvalg jeg da..

Mange forskjellie utgaver, men alt er det samme, salt, salt og pepper, paprika etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fordi i Norge finnes det to matkarteller - Norgesgruppen og Reitangruppen og de i praksis bestemmer hva vi skal ha til middag hver eneste dag.

Ja dessverre. Men så kommer det nye produkter som blir testet hvert år. Hadde de blitt populær hadde de nok vært værende.

Frossenpizza-nivået her til lands er så ræva. Du trenger ikke å reise langt der du finner ferk pizza som er kanongod. Hvorfor har de ikke fersk her.

All frossenpizza smaker piss. Bigone er 90% deig, og Grandis smaker papp.

 

Og chips? Salt, salt og pepper, ost, paprika, bacon. Hva mer finnes det egentlig? Ikke en dritt.

 

Fuck I'm outta here, bye ola nordmann

 

Taco chips på pizza, fy faen. Må plukke det vekk, og likevel kutter du ganen din.

 

Hår på kroppen...

Hår har ingen nytte lengre..

Spørs om dama di liker å stryke deg på brysthårene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...