Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Positive personer som tror de vet alle livets problemer med å fortelle seg selv "dette går bra". Selv om de graver seg veldig langt ned i gjørma. Og deretter hører du at de har kommet ut i fra avrusning.

 

 

"Nei, venneligst ikke ta kontakt med meg, jeg vil ikke havne under etterforskning",

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Positive personer som tror de vet alle livets problemer med å fortelle seg selv "dette går bra". Selv om de graver seg veldig langt ned i gjørma. Og deretter hører du at de har kommet ut i fra avrusning.

 

 

"Nei, venneligst ikke ta kontakt med meg, jeg vil ikke havne under etterforskning",

 

Ja det virket som litt merkelige personer, kjenner ikke igjen helt det der. Men jeg er ikke sånn hvis det var det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Samme skjer med "the war on drugs" nå. Hvorfor tror du halvparten av US har lovlig medisinsk cannabis?

 

Hvis jeg ikke drikker så blir det xanor og rivotril samt kodein lovlig i fra lege.

For å gjøre livet surt for meksikanske karteller. Jeg er helt for medisinsk cannabis.

 

Hele konseptet at du kan få xanor, (det sterkeste benzoet på det norske markedet) og kodein på resept er egentlig bare tull. Det er helt lovlig å være pillemisbruker om du får det på resept, men å ta en joint er ulovlig?

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Jeg skal begynne snart å se i fra sesong 1 og en halv. Jeg er enig. Ikke at jeg bryr meg spesielt om spoilere, men det irriterer litt.

 

PlingPlongPling: Fordi det er medisinsk fornuftig.

Det eneste alkohol er fornuftig til, er å sterilisere sår.
 

Det å ikke støtte kriminelle organisjasjoner er jo kremen på kaka.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Ja. Men da får du kontrollere det i lovlige former da? Og ta skatt på det. Det kriminelle markedet vil forsvinne på dagen. Hvor medisinsk fornuftig det er at et legemiddelfirma tjener penger på deg som bruker, så lenge du får narkotikaen din på resept, kan vi komme tilbake til.

Lenke til kommentar

Ja. Men da får du kontrollere det i lovlige former da? Og ta skatt på det.

 

Det er jo det man gjør med alkohol idag. Allikevel klager mange på både sjenketid, salgstid og avgifter som fører til høy pris. Dette fører til bl.a harryhandel fra Sverige og at man får en del varebiler fra Polen som inneholder mye spennende. At en vare er lovlig og regulert fører ikke automatisk til at det ulovlige markedet forsvinner når det fortsatt er mulig å tjene penger på dette.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Da må myndighetene legge avgiftsnivået der svenskene har det. At vi har et høyere lønnsnivå i Norge kontra Sverige vil fortsatt føre til at harryhandel er lønnsomt. Før bensinutgifter.

Lenke til kommentar

Klarte å få en diger sprekk i jobbtelefonen i dag, å føler ikke jeg kan be om ny da jeg starter på permiteringen min i morgen...

Så nå må jeg vente på nytt gammeldags simkort som jeg kan sette i en gammel telefon jeg har liggende.

Ikke at jeg bruker telefon særlig mye, men greit å ha liksom.

Lenke til kommentar

"Hvem nett siden fikk man kjøpt ****** til ****** ?:)"

Blir frustert. Men det nytter ikke påpeke det... (Men jeg skal gjøre et unntak i kveld...)

 

 

https://no.wiktionary.org/wiki/hvem

Så da er man over på:

*******: Registrant Name: Alon Dotan
********: Registrant Name: David Hyman

Disse er personene som eier sidene linket til over, som selger ***** til ******.

*Vente på flamewars

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Enig. Det er alt for hett. Selv med air condition på, markiser, persienner, gardiner, og skjermer som blokkerer alle vinduer, er det fortsatt dødvarmt her.

35 grader på kjøkkenet tidligere i kveld, rundt 30 nå. Jævla rom som holder alt for godt på varmen.

 

Samme med soverommet mitt. 27 grader. Med AC på. Fette umulig å sove. I tillegg er det fullt av insekt og lufta er maks fuktig.

 

Vaskerommet er også evig varmt. Faktisk så varmt og fuktig der inne at tørketrommelen nekter å gå. ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...