Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi folk bruker 600 år på å svare på finn, noen har ikke markert det som solgt og generelt en langt mindre trygg handel.

På facebookgruppene blir useriøse folk rapportert og silet ut mye fortere.

Naming and shaming er siste sort. Da er man verre enn en useriøs selger.

Lenke til kommentar

At vi i et 'fritt' land ikke har lov til å velge noe annet enn alkohol hvis vi vil ha en liten buzz. Enda alternativet er sunnere og bedre på mange måter.

 

Jeg vil drikke meg drita i helgen! -helt akseptert

 

Jeg vil bare chille med en kompis, en serie og en joint. -hva faen er det du gjør med livet ditt?!

Endret av Kjetil_90
  • Liker 4
Lenke til kommentar

At vi i et 'fritt' land ikke har lov til å velge noe annet enn alkohol hvis vi vil ha en liten buzz. Enda alternativet er sunnere og bedre på mange måter.

 

Jeg vil drikke meg drita i helgen! -helt akseptert

 

Jeg vil bare chille med en kompis, en serie og en joint. -hva faen er det du gjør med livet ditt?!

100% enig.

 

Nordmenn er veldig dømmende. Det holder samfunnet vårt tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som blir livstruende skadet av hva andre gjør på sin fritid eller gjør med livet sitt. Virkelig?

 

Åh nei, han trener styrke? Omg, sthap! Han ødelegger livet mitt.

Se, han spiller Pokemon go. Føler at jeg har blitt brutalt voldtatt i hjernen.

Hæ, han driver med fisking. Fatter ikke hvorfor han kaster bort tiden sin på det. Æsj!

 

Osv..

Helt vilt at folk tar seg nær eller blir irritert av hva andre velger å gjøre

Endret av Laffe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

At vi i et 'fritt' land ikke har lov til å velge noe annet enn alkohol hvis vi vil ha en liten buzz. Enda alternativet er sunnere og bedre på mange måter.

 

Jeg vil drikke meg drita i helgen! -helt akseptert

 

Jeg vil bare chille med en kompis, en serie og en joint. -hva faen er det du gjør med livet ditt?!

Husk også på å ikke ha sex før ekteskapet.

Det er farligere, fordi det innbefatter røyk. Pluss at det har miljøkulturell tilknytning, som lettere henleder til bruk av farligere sterkere stoffer.

Så med en gang man røyker det, så er det farligere? Om du får heroinister til å røyke heroinen istedenfor å skyte den, så vil det trolig redusere overdoser. Problemet er bare at du ikke blir like høy av det, og folk velger å skyte det likevel. Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Alkoholisme fører jo i verste konsekvens til leversvikt og død det også. Om enn kanskje ikke over natta. Jeg er dog enig med deg at det er en kulturelt betinget greie. Vi har laget alkohol siden noen skjønte hva mjød var for noe. Dels fordi det er mye kalorier i det, og vi trengte næring. Dels for rusen. Hadde vi skullet tillate det i dag, så hadde det blitt klassifisert som narkotika.

Lenke til kommentar

Alkoholisme fører jo i verste konsekvens til leversvikt og død det også. Om enn kanskje ikke over natta. Jeg er dog enig med deg at det er en kulturelt betinget greie. Vi har laget alkohol siden noen skjønte hva mjød var for noe. Dels fordi det er mye kalorier i det, og vi trengte næring. Dels for rusen. Hadde vi skullet tillate det i dag, så hadde det blitt klassifisert som narkotika.

Det var klassifisert som narkotika i US, men alle gav faen og lagde falske vegger for å oppbevare det i, og feds tapte så brutalt.

 

Og de solgte brikker hvor det sto "Ikke legg i et badekar i 14 dager, for da blir det til alkoholinnholding vin"

 

Samme skjer med "the war on drugs" nå. Hvorfor tror du halvparten av US har lovlig medisinsk cannabis?

 

Så lenge jeg er i norge, så misbruker jeg alkohol for å holde PTSD'en litt i sjakk. I USA så kan jeg røyke noe med mye CBD, og lite THC, dvs cannabis du ikke blir rusa på. Og være fin. Men jeg må ødelegge hele kroppen i norge bare for å gå igjennom dagen. Hvis jeg ikke drikker så blir det xanor og rivotril samt kodein lovlig i fra lege.

Schengen-avtalen funker jo ikke lengre i følge det jeg har hørt.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...