Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-360061

Å gjøre noe forbudt fører bare til mer mafia. Om det er kriminelle eller staten som driver mafia er egentlig ikke så nøye. Makt korrumperer

Hvorfor er det begrenset salgstid på Øl, som ikke har noen skadelig effekt i små mengder, mens det er fritt salg av tobakk?

For at du ikke skal kjøpe deg en flaske sprit i nærmeste kiosk etter at lørdagens fest er slutt fordi du skal på jobb og betale skatt på mandag. Derfor. Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å gjøre noe forbudt fører bare til mer mafia. Om det er kriminelle eller staten som driver mafia er egentlig ikke så nøye. Makt korrumperer

Hvorfor er det begrenset salgstid på Øl, som ikke har noen skadelig effekt i små mengder, mens det er fritt salg av tobakk?

For at du ikke skal kjøpe deg en flaske sprit i nærmeste kiosk etter at lørdagens fest er slutt fordi du skal på jobb og betale skatt på mandag. Derfor.
Det er vel en vesentlig forskjell på sprit og øl mtp. alkoholinnhold.

 

> At reklamepausene hos visse TV-kanaler nå snart varer like lenge som programmet. Riktig nok sammenlagt, but still tho.

Lenke til kommentar

Å gjøre noe forbudt fører bare til mer mafia. Om det er kriminelle eller staten som driver mafia er egentlig ikke så nøye. Makt korrumperer

Hvorfor er det begrenset salgstid på Øl, som ikke har noen skadelig effekt i små mengder, mens det er fritt salg av tobakk?

For at du ikke skal kjøpe deg en flaske sprit i nærmeste kiosk etter at lørdagens fest er slutt fordi du skal på jobb og betale skatt på mandag. Derfor.

 

Nå skrev jeg tydelig ØL da jeg ikke skrev noe om polets åpningstider

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Joda. Men argumentet står fortsatt. Det skal ikke være lov å drikke øl etter kl. 20:00 på kvelden. Fordi noen kan jo komme til å bli avhengig av det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Men hvis det er tilgjengelig på kneipe uansett. Hvorfor da tidsregulere det i butikkens åpningstid? Folk som vil ha tak i det, får også tak i det. Med eller uten åpningstider.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Unger som absolutt skal snuse fordi det er så "kult".

Hva med alle damene som går rundt med snus nå til dags? Ekke snakk om posesnus engang for mange av de.

 

Angående det om røyk, jeg sender folk ut av huset, og tvinger de til å putte sneipene i et norgesglass og sette på lokket igjen. Jeg har slutta med røyk og snus, tar ikke festrøyk heller. Og dermed er jeg blitt oppmerksom på hvor mye det faktisk stinker. (Var kult å røyke når jeg var ungdom..)

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Hadde barnefri og sov ut på søndag etter festival seint på lørdag.

Naboungene kommer og ringer på for å spørre om sønnen vår vil være med ut og leke.

Greit nok det, men han er ikke hjemme og vi ligger i senga.

 

Ungene er 5 og 10 omtrent, og stod og ringte på og hamra og slo på døra i flere minutter.

 

Lærer ikke folk opp ungene sine i slike enkle ting lenger? Ringer man på et sted og det ikke kommer noen og lukker opp, så snur man og går igjen. Man dundrer ikke videre på døra!

 

De fikk en bittelittegranne krass beskjed om å gi seg med det....

 

De samme ungene bruke tilhengeren vår som dumphuske, og til tross for at vi sa klart ifra til dem 3 ganger at de måtte slutte med det så endte de med å knuse pluggen som skal kobles til bilen slik at vi måtte kjøpe ny og montere på.

 

På butikken i går kom det to voksne mennesker med et par unger som hylte, skreik, lekte sisten mellom handlevogner og varehyller, uten at foreldrene gjorde det minste forsøk på å roe dem ned. Hørte til og med mora mumle "for noen unger".

 

Hadde guttingen min holdt på sånn hadde han fått tilsnakk og en sjanse før det hadde åkt rett ut av butikken igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når folk skriver at de ønsker å kjøpe en bil innenfor visse kriterier på diverse facebooksider.

"Må være bakhjulstrekker, ikke over 15.000, eu godkjent så og så lenge"

 

Så kommer det noen gjøker med noe helt annet. "Ja har er en bil her som er mye dyrere enn du tenkte og den møter nesten ingen av kriteriene dine"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...