Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som er temmelig overvektige, og klager over at det er så fryktelig vanskelig for dem å gå ned i vekt. Samtidig som de spiser minst femten brødskriver med sjokolade-pålegg hver eneste dag, samt masse brus eller mountain dew. For ikke å snakke om potetgull, sjokolade og annet "snacks"

 

Det er vanskelig å slutte med det.

Lenke til kommentar

Røykere.

 

Sorry folkens, kan ikke fordra røyk.

Dere er ålreite folk, men det er forjævlig at man må stå ved siden av en som puffer i seg 8 røyk i løpet av en konsert og veiver rundt med gloa så det svir klærne til folk.

 

Spurte etter hvert om jeg kunne låne siggen, hvorpå hun gir meg den og jeg slipper den i bakken og tråkker på den.

Da gir hu meg fingeren og fyrer demonstrativt opp en ny.

 

Forsøkte så høflig jeg kunne å påpeke at det lukta skikkelig dritt av henne, og ba henne vente en liten halvtime til konserten var over med å røyklegge området.

Da fikk jeg tilbake at "hvis ikke du liker røyk så burde du ikke være her".

 

Seriøst, gleder meg så sykt til den dagen røykere er i knusende mindretall.

Det er på vei dit, folk ser stygt på røykere allerede.

 

Det er i det hele tatt et stort mysterium at folk den dag i dag velger å begynne å røyke, når de VET hva det bringer med seg av helseproblemer, utgifter og sosialt omdømme.

 

Hadde jeg måtte velge ville jeg gladelig rulla sammen en hundrings og brent den opp fremfor å suge i meg en pakke tjære og annen drit.

Lenke til kommentar

Skremselspropaganda og dyrere sigg-pakker får ikke folk til å slutte å røyke.

 

CBT-image.png

Ved å kjøpe og røyke en dyr sigg som man vet er skadelig føler man skam. (Særlig dersom man forsøker å slutte)

Når man føler denne skammen blir man smått deprimert og alt blir negativt.

Man tenker negativt, handler deretter og igjen føler seg deretter.

Man tar seg igjen en sigg for å føle seg bedre. Repeat.

 

Få bort skremselspropagandaen på pakken, senk prisene. Dette tar vekk skammen. Opplys om kropp, helse og fornuft på en positiv måte.

Og for all del ikke ødelegg for de som har gått over til damp.

 

Folk er dømt til å feile i dette systemet.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Folk som bryr seg om verden, eller nei, det skal folk ha ære for. Verre med folk som forventer at jeg skal bry meg.

Veganere, feminister, miljøfreaks, apple-nektere, H&M-boikottere og ekstremt venstrevridde galinger. Som tvinger sine synspunkt på andre.

 

Vet du hva jeg skal dø om et par titalls år, skylder ikke verden eller neste generasjon noe som helst ettersom jeg ikke har noe som helst skyld i at jeg eksisterer.

Sååå fuck off. Eller drep meg.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...