Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dama vil ha sex 24 / 7

Hater alt det presset som dette medfører. Får ikke engang låst meg inne på badet og runke for meg selv engang, før hun låser opp døra fra andre siden og kaster seg hodestups over meg med munnen først.

 

Er så lei.

Endret av Dr Jones
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Venstre kne og venstre fot. Hørte et smell i kneet sist helg, og kneet hovnet opp. Stakk på legevakta, siden jeg ikke kunne gå. Legen kjente litt på det, og gav meg beskjed om å ta det rolig ei uke. Nå har det gått ei uke, og kneet bare hovner mer og mer opp pluss at foten har begynt å hovne opp. Får ikke på meg slippers engang. Frykter det er noe alvorlig, og det irriterer meg veldig at de ikke gadd å ta MR eller røntgen av kneet.

Det kan være mye smerte i beina uten at det trenger å være så alvorlig. Under en heftig dansesession strakk jeg ei sene så jeg ikke greide gå normalt på 9 måneder. Oppsøk likevel lege hvis smerter og abnormaliteter vedvarer. Kun idioter som meg som driter i å dra til lege, men det ble bra igjen, tok bare litt vel lang tid. Sannsynligvis verre med ledd enn med sene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Naar man skal leie rom hos privatperson I saakalt stille nabolag (er ikke stille I det hele tatt , biltrafikk hele tida , sukk)

 

Jevla ordliste , irriterende da jeg vet godt hvordan ord skrives.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Folk som er temmelig overvektige, og klager over at det er så fryktelig vanskelig for dem å gå ned i vekt. Samtidig som de spiser minst femten brødskriver med sjokolade-pålegg hver eneste dag, samt masse brus eller mountain dew. For ikke å snakke om potetgull, sjokolade og annet "snacks"
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som er temmelig overvektige, og klager over at det er så fryktelig vanskelig for dem å gå ned i vekt. Samtidig som de spiser minst femten brødskriver med sjokolade-pålegg hver eneste dag, samt masse brus eller mountain dew. For ikke å snakke om potetgull, sjokolade og annet "snacks"

 

Kjente en kar som klagde siden han gikk på diett. Han spiste salat, med et halvt metrisk tonn thousand island.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...