Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Faen som rævkjørt man blir som jobbende NAV-er. Blir sett ned på, kjeftet på, stilt samme krav som de som er oppegående og har jobbet og hatt rutiner i flere år.

 

Savner ikke den tiden.

Men, jeg har lært meg å kjenne igjen dritt-sjefer og kolleger etter år med NAV, manpower, osv.

 

I fjor slutta jeg i tre jobber. To av dem bare stakk jeg fra uten å si fra. Når folk med "autoritet" snakker dritt ned til meg så stikker jeg.

Folk kan snakke dritt til meg og folk kan bestemme over meg, men ingen får lov til å gjøre begge deler. Så mye makt gir jeg ikke vekk. Går heller på arbeidsledighetstrygd da.

 

Men, har heldigvis sykt bra sjef nå!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

At NAV synes det er greit at jeg har vært i praksis siden januar på det arbeidsstedet hvor jeg jobbet som lærling i 2 år og fikk fagbrevet mitt, og at jeg allikevel ikke får fast jobb der. Kun praksisjobb. Fått beskjed av sjefen at jeg "bare må fortsette her, for man vet aldri". Men jeg har mistet litt av håpet, tror de bare er glade for å ha meg der gratis. Hvorfor betale meg når jeg heller kan jobbe der gratis? 350 kroner for 7 og en halvtimes jobb hver dag er ikke akkurat så veldig mye.

Hva mener du NAV bør gjøre?

 

 

Hjelpe meg med å finne ny praksisplass hvor jeg har mulighet til å skaffe meg fast jobb. Har prøvd selv uten hell...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men med fagbrev burde det jo være relativt enkelt å få seg jobb? Eller det spørs vel hva slags fagbrev det er snakk om.

 

IKT-servicefag. Trodde det skulle bli enklere å få seg jobb, har vært på noen intervjuer. Men lenger enn det kommer jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar

Folk som påstår at muslimene, er "de nye jødene" i dagens samfunn.

I tillegg mener de at det alltid er Europa sin feil, hver gang noen blir rammet av terror-angrep.

 

Det finnes idioter som mener at dersom franskmennene hadde vært langt mer "inkluderende" ovenfor sine stadig flere nye landsmenn, så ville ikke slike ting som det i Nice nylig ha skjedd i det heile tatt. :confused:

 

Så de påstår at Frankrike har feilet fullstendig med integrering, og gjort det slik at folk ikke føler seg velkomne i landet deres. Da får de viss nok "som fortjent" nå.

 

  :eek:

Lenke til kommentar

at en kommer 10 minutter for seint til den forpulte åpningstiden til ølsalget, i en butikk som har åpent til 23:00

Hvis du har god selvkontroll er det bare å fikse 3-4 kjøleskap med de beste ølsorter fra rundt om i verden, 100 flasker av diverse Scotch Whisky og litt gin, vodka, likører og blandevann for drinker. Bonus er om du har ei søt venninne til å skjære limebåter og lene hodet sitt på skulderen din mens dere ser film.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

 

at en kommer 10 minutter for seint til den forpulte åpningstiden til ølsalget, i en butikk som har åpent til 23:00

Hvis du har god selvkontroll er det bare å fikse 3-4 kjøleskap med de beste ølsorter fra rundt om i verden, 100 flasker av diverse Scotch Whisky og litt gin, vodka, likører og blandevann for drinker. Bonus er om du har ei søt venninne til å skjære limebåter og lene hodet sitt på skulderen din mens dere ser film.

 

Det er jo rene definisjonen på selvkontroll.

Lenke til kommentar

Har 0 selvkontroll når det kommer til mat

Uansett om jeg kjøper 1 plate sjokolade eller 3, så er de borte i løpet av kvelden

Øl er ikke like ille, da jeg drikker for nytelsen, så det holder med 1, kanskje 2, men så er det neste dag/måltid, så en 4-pack er borte på 1-3 dager

Handlet tørrfor for å bruke på turer, blir spist opp det og om det er inn, så nå er det plassert i bilen

Lenke til kommentar

Venstre kne og venstre fot. Hørte et smell i kneet sist helg, og kneet hovnet opp. Stakk på legevakta, siden jeg ikke kunne gå. Legen kjente litt på det, og gav meg beskjed om å ta det rolig ei uke. Nå har det gått ei uke, og kneet bare hovner mer og mer opp pluss at foten har begynt å hovne opp. Får ikke på meg slippers engang. Frykter det er noe alvorlig, og det irriterer meg veldig at de ikke gadd å ta MR eller røntgen av kneet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...