Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

For det første er det reklame og for det andre er jeg rimelig sikker på at de treffer med overskriften når det gjelder de aller fleste leserne.

 

Nei, det gjør de ikke. Det er ingen garanti for at folk ikke har opplevd de stedene. Det er en dårlig overskrift og de skulle valgt et annet ord, som sannsynligvis eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle hundretusenvis av nordmenn som ihjel steker grandisen. Osten skal ikke kjennes ut som størknet og uttørket melis, og smake som rester man finner i bunnen av ovnen. Bunnen skal ikke være som smakløs kjeks. Og en pizzabit skal alltid henge litt når du holder den i den ene enden. Ikke være stiv som en flere uker gammel loffskive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Uenig.

Du kan trøste deg meg at du ikke er alene. Rart at det er sånn. Folk hadde ikke blitt så veldig fornøyd hvis de gikk på peppes og fikk en tørr, stiv og smakløs pizza.

 

Nå har jeg ikke spist Grandis på flere år, men den er ekkel om man ikke steker den godt. Bunnen skal være sprø.

 

I ni av ti tilfeller synes jeg pizza på restaurant er for lite stekt. Bunnen smaker deig.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

 

For det første er det reklame og for det andre er jeg rimelig sikker på at de treffer med overskriften når det gjelder de aller fleste leserne.

Nei, det gjør de ikke. Det er ingen garanti for at folk ikke har opplevd de stedene. Det er en dårlig overskrift og de skulle valgt et annet ord, som sannsynligvis eller noe.

Du får melde dem inn til forbrukerombudet.

 

De har forøvrig brukt et annet ord inne i selve artikkelen.

Lenke til kommentar

 

 

Uenig.

Du kan trøste deg meg at du ikke er alene. Rart at det er sånn. Folk hadde ikke blitt så veldig fornøyd hvis de gikk på peppes og fikk en tørr, stiv og smakløs pizza.

 

Nå har jeg ikke spist Grandis på flere år, men den er ekkel om man ikke steker den godt. Bunnen skal være sprø.

 

I ni av ti tilfeller synes jeg pizza på restaurant er for lite stekt. Bunnen smaker deig.

 

 

Enig. Ber alltid om ekstra godt stekt pizza de få gangene jeg kjøper på resturant, men blir likevel ikke ordentlig stekt. Bunnen smaker deig og ost som bare såvidt har smelta er ekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 Når man scroller nedover en nettavis, og man finner en overskrift som virker interessant.

 Men hvis man leser  artikkelen, så viser det seg at overskriften var fullstendig misvisende....

 Så nettavisene lyver bevisst i overskriften, for å få flest mulig til å klikke på artikkelen. :nei:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At NAV synes det er greit at jeg har vært i praksis siden januar på det arbeidsstedet hvor jeg jobbet som lærling i 2 år og fikk fagbrevet mitt, og at jeg allikevel ikke får fast jobb der. Kun praksisjobb. Fått beskjed av sjefen at jeg "bare må fortsette her, for man vet aldri". Men jeg har mistet litt av håpet, tror de bare er glade for å ha meg der gratis. Hvorfor betale meg når jeg heller kan jobbe der gratis? 350 kroner for 7 og en halvtimes jobb hver dag er ikke akkurat så veldig mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At NAV synes det er greit at jeg har vært i praksis siden januar på det arbeidsstedet hvor jeg jobbet som lærling i 2 år og fikk fagbrevet mitt, og at jeg allikevel ikke får fast jobb der. Kun praksisjobb. Fått beskjed av sjefen at jeg "bare må fortsette her, for man vet aldri". Men jeg har mistet litt av håpet, tror de bare er glade for å ha meg der gratis. Hvorfor betale meg når jeg heller kan jobbe der gratis? 350 kroner for 7 og en halvtimes jobb hver dag er ikke akkurat så veldig mye.

Hva mener du NAV bør gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...