Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At altibox prøver å blokkere putlocker. Er jo bare å Google opp en proxy! Hva er vitsen!

Arbeidsplassen min prøvde i årevis å blokkere alt mulig av ikke-jobbrelaterte nettsider. Men for noen måneder ga de bare opp, og åpnet alt. Det tok oss kun minutter å komme forbi muren hver gang de satt opp et nytt system, så hvorfor bruke tid og energi på det?

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På VGS la vi inn keylogger på en fellesmaskin, også fikk vi admin på skolen til å komme å "fikse" noe for oss slik at han måtte taste inn passordet sitt. Deretter la vi inn Quake II på et fellesområdet på nettverket slik at alle på skolen kunne spille. Tok månedsvis før det ble oppdaget og fjernet. Var LAN-følelse hver eneste dag, med folk som satt å spilte mot hverandre fra alle media-rom på skoleområdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nope, og man trenger ikke gå veldig langt tilbake for å finne dem. En stasjonær-PC jeg kjøpte i 2003, hadde PSU med bryter. Da var ikke sATA så utbredt heller (tror jeg, ikke drep om jeg tar feil), så den hadde bare en strømkontakt for sATA.

 

 

On-topic så irriterer meg litt at jeg lagde avtale om kino i kveld. Ble en lang dag på jobb.

 

 

Edit: irriterer meg også at Gledesutbrudd-delen er fjernet. Nå må jeg ta til takke med den andre tråden istedenfor. *huffpuff*

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg kunne slippe hunden min ut så kom den tilbake når den ville. Slik som katter. Kan ikke hunder være katter?

 

Da ikke for å slippe å gå tur men mens jeg er på jobb så man slipper dårlig samvittighet.

 

Eller innfør dødsstraff for folk som stjeler hunder så kan den stå i luftegården

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...