Kjøleskap Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 "12 steder du garantert ikke har opplevd" Også er det kjente turiststeder som Hallstatt, Sintra, Trogir og Cornwall. Seriøst, Nettavisen? Får overskriftene deres blitt mer idiotiske nå? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 For det første er det reklame og for det andre er jeg rimelig sikker på at de treffer med overskriften når det gjelder de aller fleste leserne. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Og de man ikke treffer får en smug følelse og leser videre. *Jo jeg har faktisk opplevd disse plassene.* Så sender de linken videre og klager over det til andre. Sånn som kjøleskap, fikk meg nesten til å gå inn på nettavisen nå. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Politiet i Detroit anbefaler at du ikke stopper på rødt lys visse steder.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Godt voksne nordmenn på kommentarfelt på facebook. "He he, deler denne ; - )" "Fantastisk MORO!!!!!!!!!!!!!" Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 At altibox prøver å blokkere putlocker. Er jo bare å Google opp en proxy! Hva er vitsen! Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Faens altibox, de kjøpe opp halve Hallo AS. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) At altibox prøver å blokkere putlocker. Er jo bare å Google opp en proxy! Hva er vitsen! Arbeidsplassen min prøvde i årevis å blokkere alt mulig av ikke-jobbrelaterte nettsider. Men for noen måneder ga de bare opp, og åpnet alt. Det tok oss kun minutter å komme forbi muren hver gang de satt opp et nytt system, så hvorfor bruke tid og energi på det? Endret 14. juli 2016 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Hvorfor begynte de ikke bare å whiteliste sider de ville dere skulle ha adgang til? Åh? IT karen var en nub? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Alt maset om at det er for mye kroppspress. Kroppen er det viktigste man har og det kan ikke bli for mye kroppspress. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Vi satt med adminpassordet til printen på VGS som vi egentlig skulle betalt 1kr per print for. Skjedde aldri. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 På VGS la vi inn keylogger på en fellesmaskin, også fikk vi admin på skolen til å komme å "fikse" noe for oss slik at han måtte taste inn passordet sitt. Deretter la vi inn Quake II på et fellesområdet på nettverket slik at alle på skolen kunne spille. Tok månedsvis før det ble oppdaget og fjernet. Var LAN-følelse hver eneste dag, med folk som satt å spilte mot hverandre fra alle media-rom på skoleområdet. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 At altibox prøver å blokkere putlocker. Er jo bare å Google opp en proxy! Hva er vitsen! Det er ikke altibox som har funnet på det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 På ungdomsskolen lagde jeg et program i VB.net som spilte av "lisa gikk til skolen" på systemhøyttaleren i loop, men jeg kunne ikke noe om threading eller noe så den operasjonen gjorde at pcen ble ikke-responsiv. Så ja, vi måtte prøve dette på 20 stasjonære på PC-rommet. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Skolene jeg gikk på, så satt folk PSU til 110v fra 220v :/ Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Ordentlig PSU regulerer selv spenninga som går inn på primærsida. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Ordentlig PSU regulerer selv spenninga som går inn på primærsida. Ikke de gamle som faktisk hadde en bryter for det 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Nope, og man trenger ikke gå veldig langt tilbake for å finne dem. En stasjonær-PC jeg kjøpte i 2003, hadde PSU med bryter. Da var ikke sATA så utbredt heller (tror jeg, ikke drep om jeg tar feil), så den hadde bare en strømkontakt for sATA. On-topic så irriterer meg litt at jeg lagde avtale om kino i kveld. Ble en lang dag på jobb. Edit: irriterer meg også at Gledesutbrudd-delen er fjernet. Nå må jeg ta til takke med den andre tråden istedenfor. *huffpuff* Endret 14. juli 2016 av Myst Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Når jeg ikke har noe å gjøre går tiden så sakte Når jeg har mye å gjøre så går tiden alt for fort 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Skulle ønske jeg kunne slippe hunden min ut så kom den tilbake når den ville. Slik som katter. Kan ikke hunder være katter? Da ikke for å slippe å gå tur men mens jeg er på jobb så man slipper dårlig samvittighet. Eller innfør dødsstraff for folk som stjeler hunder så kan den stå i luftegården Endret 14. juli 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå