Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Dere burde ikke skaffet hund...

 

Tenk på de menneskene som opplever frykt når hunden luftes. Enkelte orker ikke engang å ta til seg hunden når de passerer folk og lar hunden gå med full slakk på båndet så den kommer helt inntil den uheldige forbipasserende.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke lov å forby hunder og katter som utleier.

 

http://www.advokat-hoie.no/publikasjoner/files/holde-hund-katt-leilighet.html

 

 

Angående folk på døra: Hadde noen på døra som snakket veldig mye om noe, sa nei takk med et smil og ønsket de en god dag videre.

 

(det var jesus freaks, du vet de kjører hardt på når de banker på døra hos meg, sikkert fordi flere og flere slutter å tro på gud)

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Det er ikke lov å forby hunder og katter som utleier.

 

http://www.advokat-hoie.no/publikasjoner/files/holde-hund-katt-leilighet.html

 

 

Angående folk på døra: Hadde noen på døra som snakket veldig mye om noe, sa nei takk med et smil og ønsket de en god dag videre.

 

(det var jesus freaks, du vet de kjører hardt på når de banker på døra hos meg, sikkert fordi flere og flere slutter å tro på gud)

Selfølgelig er det lov å forby husdyr da loven er veldig vag

Huseier kan for eksempel være allergisk, eller at naboen er det..  (ved flere leiligheter etc.)

Lenke til kommentar

Hahahaha faen så ubrukelig vanlig laptoper med windows er når man har brukt en macbook i flere år.

 

Bulky, stygge, ekle touchpads. 90% av det som produseres er ubrukelig uten ekstern mus og tastatur. Kort levetid og elendig byggekvalitet på nesten alle sammen. Hadde samme maccen siden 2011 og den fungerte utmerket til jeg klarte å soake den i piss i noen timer. Mista den i gulvet utallige ganger. Den tålte det for den var ikke en firkanta plastikkdings som veier 709 kg.

 

Kommer en splitter ny i posten så slipper jeg uteliggerlaptopen her. :)))))

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Nei, det heter kjønnskvotering.

 

Satt på spissen, dersom et lite firma der det er 6 kvinnelige og 9 mannlige ansatte skal ansette en ny leder så må det da bli totalt feil å hive alle mannlige søknader i søppla fordi det SKAL ansettes en kvinne.

Kjønnskvotering er en direkte konsekvens av feministenes kamp for "likestilling".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...