Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som sitter der er nok fattig, men i 90% av tilfellene så er det ikke de som får pengene

 

 

"Previously on" på de fleste serier... greit nok når det er ny sesong og første episode, men en trenger ikke sånt på alle episoder og spessielt ikke når alle episodene kommer ut samtidig og på noen serier så er det tilogmed på DVDene..

 

Langdryge åpningsscener, som Black Sails som jeg har begynt å se og GoT etc.

Jeg synes det er verre når de har en sånn "next time"-bit. Jeg vil ikke vite hva som skjer neste gang når jeg faktisk har tenkt å se neste episode.
Lenke til kommentar

Fargen er saften. Hadde du skylt den av, så hadde det ikke vært noe farge.

Det stemmer ikke helt. Det finnes saft som er enda mørkere og som legger igjen farge. Vet dette med sikkerhet for jeg så på at bikkja ble grundig skylt etterpå. Fremdeles babyrosa ?

 

Edit: hendene til søstra mi så ut som om hun hadde drept noen etterpå, selv om hun hadde vasket hendene ett par ganger allerede. Badekaret så ut som om noen hadde blødd ihjel i det.

 

Edit2: syns mobilen kan slutte å skrive søstre når jeg mener søstera!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Konkurransespilling har jeg drevet med i mange år. Var med i en "top 20 world" WoW guild. Synes ikke det var slitsomt. Sluttet bare fordi jeg flyttet til et land med ræva internett.

 

Jeg slutta fordi det ble vanskelig å kombinere med jobb hvor jeg ikke kunne ta ferie på kort varsel.

 

Nå spiller jeg bare Civ.

Lenke til kommentar

Vi raidet 5 timer dagen, 7 dager i uken etter nytt innhold, plus noen ekstra timer på formiddagen i helgene. Etter et par uker trappet vi ned til 5 timer om dagen, 5 dager i uken. Det klarte jeg kombinere med jobb, tok meg aldri ferie for å spille.

 

Etter at vi drepte sistebossen trappet vi ned til én kveld i uken, noe som bare er kos.

Lenke til kommentar

Jeg og noen andre spilte multi-player på ett skyte-spill en gang.

 

En av de jeg spilte mot gikk nesten tom for ammunisjon, og måtte fylle opp / lade om. Mens han var opptatt med det, ble karakteren hans skutt ned og drept. Da begynte han å klage og sutre over at det viss nok var "fryktelig urettferdig" og snike seg innpå folk på den måten. I tillegg mente han at det ville vært mer "rettferdig" dersom alle motstanderne hans hadde stoppet helt opp, for å vente på at han ble ferdig med å skaffe seg mer ammunisjon!                

  :wallbash:

 

Da vi spurte ham om han selv hadde giddet å vente på at motstanderne hans hadde rukket å lade om. Så innrømmet han at han selvfølgelig aldri ville giddet å ta hensyn til slike ting. Dobbeltmoralen lenge leve!  :wow:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså farger dere hunden med vilje eller hva er greia? jeg ville aldri tullet slik med vår hund når jeg var 12 år..

Jepp. Det er ikke min hund, og det gir bare en veldig svak rosa farge som synes godt pga at han er helt hvit. Går bort lett etter ett par vask. Eieren hans er en 12 år gammel jente som elsker rosa og har heldigvis funnet noe som er ufarlig som hun kan farge bikkja si med (vi drikker saften hele tiden).

Lenke til kommentar

 

 

Folk på mind alder som sier de er gammel.

Etter fylte 16 går det bare nedover. På den tiden så er det null problemer å game i ei halv uke i strekk. Når man runder 30 sliter man med å game i halvannet døgn.
Jeg er 18 og greier ikke mer enn noen timer lenger.

 

Det burde du få sjekket.

Endret av Dr Jones
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Folk på mind alder som sier de er gammel.

Etter fylte 16 går det bare nedover. På den tiden så er det null problemer å game i ei halv uke i strekk. Når man runder 30 sliter man med å game i halvannet døgn.
Jeg er 18 og greier ikke mer enn noen timer lenger.

Det burde du få sjekket.
Jeg spiller så sjeldent at det er ikke viktig :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...