Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk klagar på mykje snakk om sportsarrangement som VM, OL, TdF etc. Dei klagar også når alle andre er i syden og snapchat er fullt av strandbilete og pina colada. Også ting som Skam og Parasite Hotel får sitt hat.

 

Men INGEN kjenner det hatet eg kjenner den veka i året der ALT dreier seg om det forpulte påskefjellet. Blir rasande av å tenke på det, her eg sit ei veke ut i juli.

Lenke til kommentar

Jeg greier ikke annen gaming enn Zynga Poker for tiden.. ligger i 22000000 nå men står stille der fram og tilbake....

 

Xboxen er solgt, og spillene som kom ut interesserte meg mindre og mindre, husker GTA5 ble spilt halveis, det var bra men hadde ikke tid. Assasins Creed 3 var også ikke så kult som det gamle spill nr 2, synes jeg.

 

Skyrim hatet jeg, men elsket Fallout 3 og Fable 2

Lenke til kommentar

Konkurransespilling har jeg drevet med i mange år. Var med i en "top 20 world" WoW guild. Synes ikke det var slitsomt. Sluttet bare fordi jeg flyttet til et land med ræva internett.

 

Koser meg heller med et casual spill enn å se film, i de fleste tilfeller. Synes faktisk det er mer tiltak å sette seg ned 2 timer forran TVen, enn å spille samtidig som jeg ser på TV-serier.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Konkurransespilling har jeg drevet med i mange år. Var med i en "top 20 world" WoW guild. Synes ikke det var slitsomt. Sluttet bare fordi jeg flyttet til et land med ræva internett.

 

Koser meg heller med et casual spill enn å se film, i de fleste tilfeller. Synes faktisk det er mer tiltak å sette seg ned 2 timer forran TVen, enn å spille samtidig som jeg ser på TV-serier.

Det fine med serier er at de varer 45 minutter, akkurat nok til å hive innpå en matbit og få seg en liten hvil. Dagens spill er så omfattende at de kommer i veien for annen aktivitet.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Nei, det synes jeg ikke. Dagens spill blir kortere og kortere, og lettere og lettere å sett seg inn i.

 

Det er ekstremt sjeldent at jeg KUN spiller. Jeg spiller samtidig som jeg ser på serier, hører på podcasts osv. Jeg er nødt til å multitaske, ellers kjeder jeg meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT

 

 

Jeg fikk ikke sove i natt, fordi jeg lå å tenkte på hvordan jeg skulle bygge opp veinettet i Cities: Skyline.

Jeg fikk ikke sove i natt, fordi jeg lå og tenkte på hvordan jeg skulle bygge opp veinettet i Cities: Skyline.

Mener å huske at man ikke skal påpeke stavefeil..

 

Må si jeg blir mektig provosert når andre skal påpeke andre sine skrivefeiler når de selv kan gjøre samme feil uten å være klar over det. 

Lenke til kommentar

Nei, det synes jeg ikke. Dagens spill blir kortere og kortere, og lettere og lettere å sett seg inn i.

 

Det er ekstremt sjeldent at jeg KUN spiller. Jeg spiller samtidig som jeg ser på serier, hører på podcasts osv. Jeg er nødt til å multitaske, ellers kjeder jeg meg.

Samme her. Kjeder meg etter bare et par minutter. Men hører jeg på radioresepsjonen mens jeg spiller gta 5 eller civilation 5 så kan jeg storkose meg i flere timer.
Lenke til kommentar

Tja, det er nå lenge siden man rundet et spill på et kvarter forutsett at man var god nok.

 

Podcasts er genialt, spesielt de som det går an å lære noe av og ikke bare omhandler siste mote og film.

Enig. Har blitt noen tusen timer med vitenskaps-podcasts opp gjennom årene, ja. Veldig avslappende metode å lære noe på.

Lenke til kommentar

 

Når ei jente, du i lang tid har hatt lyst å møte men gitt opp håpet på, plutselig kontakter deg og ber deg rett ut ha sex med henne (hun sa det på en ganske så dirty måte, som gjorde meg helt bananas), så er hun plutselig ikke å få tak i når du har kjørt 6 mil for å møte hun!

Dagen etter, når jeg får svar så nekter hun for at hun i det hele tatt har snakket med meg via falske brukeren hennes. Hun later som ingenting og sier at "dette gidder jeg ikke!". Hun bekreftet seg selv gjennom andre medier, da jeg var ganske skeptisk til hvem hun var.

 

Kjenner jeg blir irritert. Hva er dette for noe? Har hun en side av seg selv, som hun ikke klarer å være ærlig med?

 

Må vell bare la det ligge, hun er vell ikke til å stole på når hun holder på sånn hvertfall.

.

 

Hun er en megabitch.

Lenke til kommentar

30-40 år gamle menn liker rosa, tar fremdeles ikke rød saft på hvit hund. :tease:

 

Mener å huske at vi hadde bedre dømmekraft mot slutten av barneskolen, men mulig jeg kun husker de positive aspektene og har fortrengt de negative.

 

Edit: Når jeg tenker etter så var det en som tok en pinne med hundemøkk på ei jente for å vise at han likte henne så, jo det er vel innafor å ta rød saft på en hund i den alderen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...