Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt dette fjaset på facebook. Ein video med kvit ramme og tekst. "When you..." "Tag someone who..."

NEI! Det er ikkje slik i mitt liv i dei situasjonane, og eg skal ikkje tag someone who. Og det gjeld deg også, fru SIGRID. Eg skal banke deg neste gong eg ser deg, for denne kjærleiken din for slikt fyller feeden min dag ut og dag inn.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Folk som "hvisker" om dyreplageri mens mim lillesøster (nettopp fylt 12) går nedover en gate I sentrum med sin rosa hund. DET ER SAFT DERE JÆVLA IDIOTER. Neste person som jeg ser prøver å være "stille" med sin fordomsfulle fornærming av my baby sis kan forvente seg ett rent HELVETE.

>rosa hund

>saft

Her skjønner jeg ingenting.

Lenke til kommentar

Folk som "hvisker" om dyreplageri mens mim lillesøster (nettopp fylt 12) går nedover en gate I sentrum med sin rosa hund. DET ER SAFT DERE JÆVLA IDIOTER. Neste person som jeg ser prøver å være "stille" med sin fordomsfulle fornærming av my baby sis kan forvente seg ett rent HELVETE.

>rosa hund

>saft

Her skjønner jeg ingenting.

Hun mente "SAFE" "det er seivft"

Som i det er trygt.

Lenke til kommentar

Nei. Hunden blir seendes ut som rosa cotton candy, veldig lys rosa. Random folk antar at vi farger med hårfarge eller noe sånt dumt no. Ender opp med at min 12 år gamle søster blir lei seg og tror at hun er en dårlig eier. Jeg sint. Jeg KJEMPESINT. Aner ikke hvordan jeg vil reagere. Se etter "Gal dame angrep idiot!" i VG eller en av de andre drittavisene vi har.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...