Dubious Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Ja, de har det bra! Kan jo prøve den jobben selv i noen år ... De fleste er for stolte til å sitte på gaten og tigge Det finnes fattige norske og svært få av de tigger Lenke til kommentar
cappuchno Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) slett Endret 9. juli 2016 av cappuchno 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Det som er for godt til å være sant, er som regel det. Endret 9. juli 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 http://www.dagbladet.no/kultur/vurderer-a-opprette-egne-soner-for-kvinner-pa-gteborg-festival/60310262 At dette kan bli nødvendig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Folk som "hvisker" om dyreplageri mens mim lillesøster (nettopp fylt 12) går nedover en gate I sentrum med sin rosa hund. DET ER SAFT DERE JÆVLA IDIOTER. Neste person som jeg ser prøver å være "stille" med sin fordomsfulle fornærming av my baby sis kan forvente seg ett rent HELVETE. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Facebook. HVA ER VITSEN med å prøve å tvinge på meg messenger ved å nekte meg å bruke desktop versjonen på mobil (uten å gjøre en billion ting først)? Får flashbacks til nettby-dagene. Kan ikke facebook bare råtne bort som alle andre sosiale medier, er nok bullshit nå. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 At det er så forbanna mye fotball på TV og i nettavisene heile tiden! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Alt dette fjaset på facebook. Ein video med kvit ramme og tekst. "When you..." "Tag someone who..." NEI! Det er ikkje slik i mitt liv i dei situasjonane, og eg skal ikkje tag someone who. Og det gjeld deg også, fru SIGRID. Eg skal banke deg neste gong eg ser deg, for denne kjærleiken din for slikt fyller feeden min dag ut og dag inn. 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Folk som "hvisker" om dyreplageri mens mim lillesøster (nettopp fylt 12) går nedover en gate I sentrum med sin rosa hund. DET ER SAFT DERE JÆVLA IDIOTER. Neste person som jeg ser prøver å være "stille" med sin fordomsfulle fornærming av my baby sis kan forvente seg ett rent HELVETE. >rosa hund >saft Her skjønner jeg ingenting. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Fødselsdag. La meg være evig ung. Endret 8. juli 2016 av BadCat Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Folk som "hvisker" om dyreplageri mens mim lillesøster (nettopp fylt 12) går nedover en gate I sentrum med sin rosa hund. DET ER SAFT DERE JÆVLA IDIOTER. Neste person som jeg ser prøver å være "stille" med sin fordomsfulle fornærming av my baby sis kan forvente seg ett rent HELVETE. >rosa hund >saft Her skjønner jeg ingenting. Hun mente "SAFE" "det er seivft" Som i det er trygt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Nei. Saft. Helt vanlig rød saft på hvit hund + dusj = rosa hund (til du må vaske hunden igjen, hah). Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Dere har sølt saft på den hvite hunden, og så trodde noen det var blod? Er det rett skjønt? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Folk på mind alder som sier de er gammel. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Nei. Hunden blir seendes ut som rosa cotton candy, veldig lys rosa. Random folk antar at vi farger med hårfarge eller noe sånt dumt no. Ender opp med at min 12 år gamle søster blir lei seg og tror at hun er en dårlig eier. Jeg sint. Jeg KJEMPESINT. Aner ikke hvordan jeg vil reagere. Se etter "Gal dame angrep idiot!" i VG eller en av de andre drittavisene vi har. Endret 8. juli 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Men kvifor i gloheite blandar ho hunden med saft? 7 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Sånn at den smaker bedre, vel. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Hahah Jones Søstre mi er 12 år. Need I say more? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Folk på mind alder som sier de er gammel. Etter fylte 16 går det bare nedover. På den tiden så er det null problemer å game i ei halv uke i strekk. Når man runder 30 sliter man med å game i halvannet døgn. Endret 8. juli 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg har passert 30 og spiller ikke så mye lenger, men er null stress å ta en spilluke med en kompis et par ganger i året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå