djgudleif Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Headset med rektangulære cans, FY FAEN så stygt. Synd at det begynner å bli trend. Folkemasser har så dårlig kollektiv smak. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Idioter som følger med på Paradise Hotell! 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Veslevoksne "nettopp ferdig på videregående"-folk som driver å uttaler seg om amerikansk politikk og tror de er jævlig kule! Irriterende. Noen av dem er medlem i ungdomspartiene og. Bare til å glede deg, altså. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Posten er noen jevla surrehuer, min 3 pakke skulle komme den 5.7 i dag da. men ser ikke pakken min har kommet. Regner med at du har sporings-appen fra posten? nei Da kan det være en ide å bruke den... Jepp.. Pakken kan ligge på ditt nærmeste postkontor og vente på deg og hadde du hatt appen kunne du ha hentet den Så det på internett att pakkene har kommet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Sørlendinger som skal skrive "Fin den! :)" under et morsomt bilde eller video, men de skriver "Fine! :)" Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) At jeg må gjenta ting fordi folk fortsatt enten er blinde eller mangler sidesyn. Igjen ble jeg krysset foran i det vi skulle runde et hjørne og jeg ble presset innover. Heldig for henne at jeg ikke er pratsom om morgenen ellers hadde jeg skremt henne med et høyt "Hallo!! Se deg for!". Eller kanskje jeg bare lett irritabel om dagen pga stress. Har merket at det går utover sosiale intelligensen iallfall. Presterte å spørre i går om rommene var utleid i et bofellesskap når annonsen var publisert 2-3 timer i forkant. Kommer til å bli et helvete av sosiale utfordringer etter skolestart merker jeg. Endret 7. juli 2016 av Myst Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 At annonsen ble lagt ut 2-3 timer før har ingenting å si. Med dagens utleiemarked er det vanlig at utleieboliger blir leid ut etter få timer, usett. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Det er snart ikke EN eneste butikk du kan gå inn i, uten at det sitter en pladask på bakken foran døren med kopp og skilt om "please help..blabla.." , vinker smilende og sier "hei hei!, hei hei!" når du kommer.Ja det er nok ikke greit å være fattig(hvis de faktisk er de? hva skal man tro?) men det er frustrende. Man skal jo helst ikke bli irritert på sånne heller. Vet ikke helt hvordan jeg skal se det. Skal du gi til noen og ikke andre? Til alle eller ingen? Jeg syns det er en vanskelig ting. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 De som sitter der er nok fattig, men i 90% av tilfellene så er det ikke de som får pengene "Previously on" på de fleste serier... greit nok når det er ny sesong og første episode, men en trenger ikke sånt på alle episoder og spessielt ikke når alle episodene kommer ut samtidig og på noen serier så er det tilogmed på DVDene.. Langdryge åpningsscener, som Black Sails som jeg har begynt å se og GoT etc. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Sørlendinger som skal skrive "Fin den! :)" under et morsomt bilde eller video, men de skriver "Fine! :)" Hva med jenter som skriver "Fina" på bildene til hverandre. Lurer på om de er klar over at det er en gammel bensinstasjonkjede. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 De som sitter der er nok fattig, men i 90% av tilfellene så er det ikke de som får pengene "Previously on" på de fleste serier... greit nok når det er ny sesong og første episode, men en trenger ikke sånt på alle episoder og spessielt ikke når alle episodene kommer ut samtidig og på noen serier så er det tilogmed på DVDene.. Langdryge åpningsscener, som Black Sails som jeg har begynt å se og GoT etc. Det er greit for de som ser en episode i uka på tv. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Det er snart ikke EN eneste butikk du kan gå inn i, uten at det sitter en pladask på bakken foran døren med kopp og skilt om "please help..blabla.." , vinker smilende og sier "hei hei!, hei hei!" når du kommer. Ja det er nok ikke greit å være fattig(hvis de faktisk er de? hva skal man tro?) men det er frustrende. Man skal jo helst ikke bli irritert på sånne heller. Vet ikke helt hvordan jeg skal se det. Skal du gi til noen og ikke andre? Til alle eller ingen? Jeg syns det er en vanskelig ting. Minner meg om når jeg var i Bergen med familien, var flere "tiggere" der, og dem bytta også plass og klær. En dag, så så vi dem sammen, drakk kaffe, røyka (de må jo ha "pauser" de også), og sendte meldinger / ringte etc på sine smartmobiler. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Mye verre med "This week on..." Husker spesielt rebooten av Battlestar Galactica som spesielt ille. Her spoilet de ofte hele episoden i introen. Helt ufattelig. Jeg måtte skru av lyden og lukke øynene hver gang. Endret 7. juli 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Skal du gi til noen og ikke andre? Til alle eller ingen? Jeg syns det er en vanskelig ting.Jeg bare smiler og nikker, men har bestemt meg for at det ikke er mitt problem, og at jeg aldri kommer til å gi noe. Er man redd for at de sulter ihel kan man like gjerne gi til frelsesarmeen eller hvem det nå er som bedriver matutdeling. Endret 7. juli 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 De som sitter der er nok fattig, men i 90% av tilfellene så er det ikke de som får pengene "Previously on" på de fleste serier... greit nok når det er ny sesong og første episode, men en trenger ikke sånt på alle episoder og spessielt ikke når alle episodene kommer ut samtidig og på noen serier så er det tilogmed på DVDene.. Langdryge åpningsscener, som Black Sails som jeg har begynt å se og GoT etc. Det er greit for de som ser en episode i uka på tv. Nei, jeg ser serier som går en gang i uka også og de er like irriterendes der og Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Mye verre med "This week on..." Husker spesielt rebooten av Battlestar Galactica som spesielt ille. Her spoilet de ofte hele episoden i introen. Helt ufattelig. Jeg måtte skru av lyden og lukke øynene hver gang. Eller på mange serier så kommer det etter episoden "Next week.." Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Det er snart ikke EN eneste butikk du kan gå inn i, uten at det sitter en pladask på bakken foran døren med kopp og skilt om "please help..blabla.." , vinker smilende og sier "hei hei!, hei hei!" når du kommer. Ja det er nok ikke greit å være fattig(hvis de faktisk er de? hva skal man tro?) men det er frustrende. Man skal jo helst ikke bli irritert på sånne heller. Vet ikke helt hvordan jeg skal se det. Skal du gi til noen og ikke andre? Til alle eller ingen? Jeg syns det er en vanskelig ting. Minner meg om når jeg var i Bergen med familien, var flere "tiggere" der, og dem bytta også plass og klær. En dag, så så vi dem sammen, drakk kaffe, røyka (de må jo ha "pauser" de også), og sendte meldinger / ringte etc på sine smartmobiler.Sett det samme selv. En gang så jeg en fyr som gikk inn i en leilighet og kom ut med dress og greier. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Disse tiggerne er ikke fattige. Ble nødt til å snakke med en av de pga min tidligere jobb i Frelsesarmeen. De tigger her i Norge for å bygge digre hus i hjemlandet. De har gjerne også 5-6 unger. Spesielt de folk er folk amøbene tjener ganske mye i forhold til sine egne landsmenn. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Ja, de har det bra! Kan jo prøve den jobben selv i noen år ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå