djgudleif Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 Synes også det burde bli pliktig for alle gående å småjogge over gangfelt. Du kjører BMW, sant? Volvo. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 Synd politiet ikke så dere.. Ganske sikker på at dere bryter en eller annen lov Veitrafikkloven Kap 2, paragraf 3. 1 Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 Synes også det burde bli pliktig for alle gående å småjogge over gangfelt. Du kjører BMW, sant? Fordomsfulle mennesker. 2 Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 Den forbanna autocorrecten på alt mulig applemøkk, hva er poenget med den? Om jeg vil skrive f.eks. "Regards", la meg skrive det da, og ikke oversett det til "erfares" eller no anna drit. Å måtte "krysse" ut ordforandringsforslag for hvert jævla ord en skriver burde være unødvendig. (Jeg bruker android, og det er sikkert mulig å skru av autocorrect, men føler det blir feil å rote rundt i innstillingene til folk og gjøre endringer når det er deres telefoner/padder.) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Både iOS og android kommer default med autocorrect. Når vi er inne på det synes jeg det er sykt irriterende at android har skikkelig crowded home screen når man får den fra butikken. Svært google søkefelt, informasjon om været, unødvendige ting snarveier burde være i app-draweren, 9 "desktops" der 7 av dem er helt tomme. Faen så jævlig møkk, ingen bruker jo noe av dette. Var herlig å få en ryddig iPhone som fungerer helt fint default, bortsett fra autocorrecten da. Endret 4. juli 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 Det var ikke crowded på min Huawei Honor. Ikke noe værmelding i hvert fall. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 Interessant. Har alltid vært det på samsung, htc, osv. Men de har vel forstått at det er plagsomt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 Interessant. Har alltid vært det på samsung, htc, osv. Men de har vel forstått at det er plagsomt. Er jo bare å bruke to minutter på å fjerne alt det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Eller bare gå til en annen av desktopene (en tom en) og velge den som home screen. Edit: Når jeg søker opp på google, så er det værmelding på den. Husker jeg feil? Jeg mener at det var sånn, bare uten været og klokka: Endret 4. juli 2016 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Hei, kjære VG-leser! Vi har oppdaget at du blokkerer annonser. Vi i VG hadde satt stor pris på om du hvitlister oss slik at vi kan finansiere vår journalistikk med reklame og fortsette å være en gratis nyhetskilde. Dette er et eksempel på noe adblock må fikse opp i. Jeg vil ha meldinger som dette blokkert! Er jo nesten like irriterende som reklame i seg selv. Endret 5. juli 2016 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2016 Jeg klikker på en eller annen nettside, for å sjekke opp noe. Men så blir jeg distrahert av noe annet, i ett par sekunder. Men da har jeg allerede glemt hva jeg egentlig skulle ha sjekket på den nettsiden.... Kort tid seinere kommer jeg på hva jeg skulle sjekke, men da har jeg forlengst klikket meg inn på en helt annen nettside. Så jeg må finne igjen den nettsiden jeg tittet på aller først, enda en gang! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2016 Hei, kjære VG-leser! Vi har oppdaget at du blokkerer annonser. Vi i VG hadde satt stor pris på om du hvitlister oss slik at vi kan finansiere vår journalistikk med reklame og fortsette å være en gratis nyhetskilde. Dette er et eksempel på noe adblock må fikse opp i. Jeg vil ha meldinger som dette blokkert! Er jo nesten like irriterende som reklame i seg selv. Irriterer meg mer at de hevder de er en gratis nyhetskilde, da de har både pluss abb. og papiravis 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2016 Posten er noen jevla surrehuer, min 3 pakke skulle komme den 5.7 i dag da. men ser ikke pakken min har kommet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2016 Nett-avisene har blitt jævlig kyniske. Pluss-abb på saker som "kjenner du igjen noen som var med på dette eventet blablabla i helga?" Folk som vil se seg selv og folk de kjenner i avisa føler seg nok mer villig til å betale. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Posten er noen jevla surrehuer, min 3 pakke skulle komme den 5.7 i dag da. men ser ikke pakken min har kommet. Regner med at du har sporings-appen fra posten? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Posten er noen jevla surrehuer, min 3 pakke skulle komme den 5.7 i dag da. men ser ikke pakken min har kommet. Regner med at du har sporings-appen fra posten? nei Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Posten er noen jevla surrehuer, min 3 pakke skulle komme den 5.7 i dag da. men ser ikke pakken min har kommet. Regner med at du har sporings-appen fra posten? nei Da kan det være en ide å bruke den... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Veslevoksne "nettopp ferdig på videregående"-folk som driver å uttaler seg om amerikansk politikk og tror de er jævlig kule! Irriterende. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Posten er noen jevla surrehuer, min 3 pakke skulle komme den 5.7 i dag da. men ser ikke pakken min har kommet. Regner med at du har sporings-appen fra posten? nei Da kan det være en ide å bruke den... Jepp.. Pakken kan ligge på ditt nærmeste postkontor og vente på deg og hadde du hatt appen kunne du ha hentet den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå