Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den forbanna autocorrecten på alt mulig applemøkk, hva er poenget med den? Om jeg vil skrive f.eks. "Regards", la meg skrive det da, og ikke oversett det til "erfares" eller no anna drit. Å måtte "krysse" ut ordforandringsforslag for hvert jævla ord en skriver burde være unødvendig.

(Jeg bruker android, og det er sikkert mulig å skru av autocorrect, men føler det blir feil å rote rundt i innstillingene til folk og gjøre endringer når det er deres telefoner/padder.) 

Lenke til kommentar

Både iOS og android kommer default med autocorrect.

Når vi er inne på det synes jeg det er sykt irriterende at android har skikkelig crowded home screen når man får den fra butikken.

Svært google søkefelt, informasjon om været, unødvendige ting snarveier burde være i app-draweren, 9 "desktops" der 7 av dem er helt tomme.

Faen så jævlig møkk, ingen bruker jo noe av dette. Var herlig å få en ryddig iPhone som fungerer helt fint default, bortsett fra autocorrecten da.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Hei, kjære VG-leser!

Vi har oppdaget at du blokkerer annonser. Vi i VG hadde satt stor pris på om du hvitlister oss slik at vi kan finansiere vår journalistikk med reklame og fortsette å være en gratis nyhetskilde.

Dette er et eksempel på noe adblock fikse opp i. Jeg vil ha meldinger som dette blokkert! Er jo nesten like irriterende som reklame i seg selv.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg klikker på en eller annen nettside, for å sjekke opp noe. Men så blir jeg distrahert av noe annet, i ett par sekunder. Men da har jeg allerede glemt hva jeg egentlig skulle ha sjekket på den nettsiden....

Kort tid seinere kommer jeg på hva jeg skulle sjekke, men da har jeg forlengst klikket meg inn på en helt annen nettside. Så jeg må finne igjen den nettsiden jeg tittet på aller først, enda en gang!

Lenke til kommentar

Hei, kjære VG-leser!

Vi har oppdaget at du blokkerer annonser. Vi i VG hadde satt stor pris på om du hvitlister oss slik at vi kan finansiere vår journalistikk med reklame og fortsette å være en gratis nyhetskilde.

Dette er et eksempel på noe adblock fikse opp i. Jeg vil ha meldinger som dette blokkert! Er jo nesten like irriterende som reklame i seg selv.

Irriterer meg mer at de hevder de er en gratis nyhetskilde, da de har både pluss abb. og papiravis

• Liker 1
Lenke til kommentar

Posten er noen jevla surrehuer, min 3 pakke skulle komme den 5.7 i dag da. men ser ikke pakken min har kommet. :nei:

Regner med at du har sporings-appen fra posten?

nei :)

Da kan det være en ide å bruke den...

Jepp..

Pakken kan ligge på ditt nærmeste postkontor og vente på deg og hadde du hatt appen kunne du ha hentet den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...